حق مسلم ما

آذر ۰۹، ۱۳۹۰

کیهان : نماز جمعه این هفته در لانه جاسوسی انگلیس برگزار میشود


فتح یازده سفارتخانه در دستور کار ولی فقیه ! ( حکم حکومتی )

بعد از اشغال سفارت انگلیس در تهران و کشف چند شیشه مشروب و مقداری گوشت خوک در یخچال سفارت , و کشف عکس بدون حجاب ملکه انگلیس  و عکس کراوات زده نخست وزیر بر دیوار اتاق کار سفیر انگلیس درتهران .
مقام عظمی ولایت دستور فتح سفارتخانه های کانادا , استرالیا , نیوزلند , فرانسه , ایتالیا , آلمان , سویس , سوئد , دانمارک , نروژ و ژاپن را صادر کرد .
در متن این پیام آمده است , بر تمام پاسداران دانشجو نما واجب عینی است تا  زدودن تمام شعائر خلاف اسلام تا فتح تمام سفارتخانه های معاند و غیر شرعی از هیچ کوششی دریغ نکنید . 
در این پیام تصریح شده است حمله به سفارتخانه های غربی و کشف اسناد غیر شرعی در انها از اهم واجبات است و ترک ان موجب زوال میگردد .
بعد از انتشار این حکم حکومتی , جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کفن پوشان عازم تهران شدند تا در کنار پاسداران دانشجو نما در این فریضه الهی ولایی شرکت کنند .
خبرگزاری فالس اعلام کرده امامان جمعه مشهد و ارومیه , چفیه بسته به استعداد چوب و چماق و مجهز به سلاح سرد و گرم عازم تهران هستند تا به ندای ولی امرشان لبیک گویند .
آیت الله مهدوی کونی ( رئیس خبرگان رهبری ) گفته است در این انتفاضه شرکت خواهد کرد تا مثل سرور و سالار شهیدان به مقام عظمی شهادت نایل گردد یا فساد را از جامعه جهانی پاک کند .
خبرها حکایت از آن دارد که احمد جنتی و احمد خاتمی کمربندها را سفت بسته اند تا در این قیام حضور پر رنگ داشته باشند . آنها گفته اند جلو شرابخواری و بدحجابی را میگیریم .
برادران لاریجانی در حالی ذوالفقار بدست  عازم میدان نبرد شده اند که محمود احمدی نژاد خود را طلیعه دار این لشگر سراپا مسلح معرفی کرده است . محمود احمدی نژاد گفته تا رسیدن به اهداف عالیه نظام نمی نشینم .
تا لحظه درج این خبر هنوز از بیت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی و آیت الله سید ممد هیزمی خاتمی هیچگونه خبری واصل نگردیده است .

اهداف جمهوری اسلامی از حمله به خاک انگلستان و واکنش جهان غرب

جمهوری اسلامی به استعداد هزاران لباس شخصی و چماقدار ولایت , با لجستیک سپاه و هواداری وزارت اطلاعات , به خاک انگلستان حمله و سفارت انگلیس را تخریب و غارت  و در نهایت فتح کردند . خیلی باید بچه و کم عقل باشیم  تا قبول کنیم این کار بصورت خود جوش و توسط چند دانشجو انجام گرفته است .
در جمهوری اسلامی برگی از درخت نمی افتد مگر با اجازه ولایت فقیه . حمایت شفاف مجلس و سپاه از این رفتار وحشی نشانگر آنست که این حمله کنندگان با برنامه ریزی و به پشتگرمی بیت این رفتار غیر دمکراتیک غیر قانونی را انجام داده اند .
اهداف اولیه نظام مقدس جمهوری اسلامی :
1- انحراف افکار عمومی جوامع و دولتها از سوریه به سفارت انگلیس در تهران . تیتر همه روزنامه ها و اخبار امروز در دنیا
2-عیار سنجی دولت انگلیس و اتحادیه اروپا , زمانی که بلر حاکم انگلیس بود و پاسداران ملوانهای انگلیسی را خلیج فارس دستگیر کردند , با یک التیماتوم بلر به خود شاشیدن و آنها را با کت و شلوار هاکوپیان بدرقه کردند . اما حالا کامرون مانند اوباما بسیار خویشتن دار و ترسو است , و این باعث شده ملایان افسارشان را بلند تر ببندند .
3-خودشیرینی کردن برای روسیه و چین که این روزها در مسائل مالی و بحران جهانی اقتصاد با اروپا و آمریکا کمتر همراهی دارند 
4-پیام فرستادن برای جهان که چهاردیواری اختیاری است . هر چه دلمان بخواهد میکنیم . به هیچکس و هیچ چیزی پایبند نیستیم . به قرارداد وین که تمام کشورها پایبند هستند ,  پایبند نیستیم چه رسد به قراردادهای آزانس انرژی اتمی .
5- حکومت ولائی اسلامی با این عمل میخواهد ببیند آیا ممکن است روزی دنیا بر علیه او متحد شود و در نهایت سید علی را بر صندلی صدام , ملامحمد عمر و قذافی بنشاند یا نه , حتی در حد حرف .
پیشنهاد من به اتحادیه اروپا , آمریکا و سایر کشورهای جهان


با تعطیل کردن چند سفارتخانه و اخراج این و آن و انتقال کارکنانتان به دوبی و یک مشت حرف قشنگ و یک سری تهدید خالی و پوشالی  راه به جائی نخواهید برد.چند سال قبل هم همه سفارتخانه ها تعطیل شدند و رفتند اما سرافکنده برگشتند .  آرزوی جمهوری اسلامی تعطیلی تمام سفارتخانه ها در ایران است , خبرنگار معتبر خارجی در ایران نیست , سفارتخانه و کانون فرهنگی هم نباشه , ششماه دیگه بمب اتم تحویل جهانیان خواهند داد  . دولت و حکومت اشغالگر اسلامی با قانون و احترام و زبان همه فهم , تمکین نمی کند .
وقتی یکشبه وزیر خارجه اسلامی را از لیست سیاه خارج میکنید تا به اروپا سفر کند . وقتی که ... نتیجه اش این میشود .
تنها راه برای رهائی جهان از سلاح هسته ای , تروریست جهانی , اسلامگرائی افراطی , قتل و تجاوز و جنایت سازمان یافته در سراسر جهان , تحریم تمام روابط سیاسی , تجاری , فرهنگی , هنری , ورزشی , اقتصادی , نفتی و ... بصورت همزمان با جمهوری اسلامی است .



آذر ۰۷، ۱۳۹۰

امام سجاد و امام باقر با شلوار لی , کفش ملی و شال سبز در ایران

احترام یا بی احترامی به امامان شیعه
شاید هم استفاده ابزاری از دین و احساسات مردم 
جهت کسب درامد نامشروع
با جمع آوری اعانه از مردم احساسی ایران 

اینها دو نفر بودن  ،  واحد شمارش شتر هم نفر است

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه اوین برای ترم آینده اعلام شد !

آذر ۰۵، ۱۳۹۰

محرم آمد و حسین نوره کشید و در آرزوی همبستری با حوریان ...

ماه محرم بر همه شیعیان کم سواد مبارکباد . دیدن ویدیوی زیر را توصیه میکنم .

نتایج دیدار خصوصی آیت الله خامنه ای و حیدر مصلحی افشا شد !


معضل انتشار اخبار پشت پرده از مذاکرات مسئولین نظام و سیاستمداران کشور , در عرصه رسانه‎ با عنوان اخبار ویژه مصطلح است، این روزها به تهدیدی جدی برای امنیت روانی جامعه مبدل شده است تهدیدی که روز گذشته انتقاد شدید رهبر معظم انقلاب از ادامه این روال را به دنبال داشت.
دو روز قبل حضرت آیت الله سید علی حسینی خامنه ای با وزیر اطلاعات دیدار خصوصی داشتند . آیت الله خامنه ای در این دیدار خصوصی گفته است ما ( رهبری و نظام اسلامی ) از آمریکا و اسرائیل نمی ترسیم , از جنگ و تحریم واهمه ای نداریم , این چیزها برای ما رحمت الهی است , ترس ما از این است که مخالفان ما هم پیمان و هم قسم شوند .
او اضافه کرده زمانی نظام مقدس اسلامی در خطر جدی است که کمونیستها , سلطنت طلبان , جمهوری خواهان , منافقین , قتنه گران سبز و بقیه معاندان نظام در کنار هم و با هم بر علیه نظام متحد شوند .
وظیفه شما و همکاران شما در وزارت اطلاعات این است که مانند سی و دو سال قبل از هر طریق ممکن مانع این وحدت و همدلی آنها بشوید .
در شبکه های آنها نفوذ کنید و سران و الیتهای هر گروه را به اسم ان گروه دیگر بکوبید . هر قدر تفرقه و فاصله بین این گروهها باشد , مصالح نظام اسلامی بهتر و بیشتر تامین خواهد شد .
به نمایندگی های غیر رسمی ما در اروپا و آمریکا و عوامل ظاهر الصلات نظام سفارش کنید لحظه ای از تخریب گروههای دیگر دست بر ندارند .
هر اندازه در این راه خرج شود و هزینه گردد مباح است و اشکال ندارد . به تلویزیونهای انها زنگ بزنید و به گروههای دیگر بد و بیراه بگوئید , به نام یک جناح الیت جناح دیگر را تختعه کنید .
بنا بر گزارشهای غیر رسمی مقام رهبری در این دیدار خصوصی بسیار عصبانی و ناراحت بوده است . و تمام حرفهای او و سفارشاتش به حیدر مصلحی مبنی بر ایجاد تفرقه بین گروههای مخالف نظام بوده , وی گفته است آنها که دنبال وحدت مخالفین و ایجاد انجمن مخالفان و کنگره مخالفان و تشکیلات ایجاد اتحاد هستند را تطمیع کنید .
به گزارش رسیده از آبدار خانه بیت معظم حضرت آقا بسیاربیش از گذشته از اتحاد گروههای مخالف نظام وحشت داشته است .

آذر ۰۴، ۱۳۹۰

جانم فدای دلارهای رهبر

ساندیسخوران فرنگی صفت



آیا سید علی حسینی خامنه ای فرمان کودک دزدی را صادر کرده یا محمود احمدی نژاد ؟


در چند روز اخیرموضوع ناپدید شدن کودکان بقدری جدی شده است که اگر شهروندان دقت کرده باشند درب مدارس در هنگام روز کاملا بسته نگه داشته می شود و سرویسهای دانش آموزان نیز اقدام به سوار و پیاده کردن دانش آموزان در حیاط مدارس ،البته در صورت بودن حیاط ،می کنند.از سوی دیگر خبر می رسد که در مدارس در مورد چگونگی برخورد با افراد ناشناس آموزش داده می شود. پلیس نیز بصورت غیر محسوس در حال کنترل اطراف مدارس، بخصوص مدارس ابتدایی می باشد . به گفته یکی از مامورین اداره آگاهی ارومیه پلیس در آماده باش کامل برای کشف این موضوع است . این مامور آگاهی همچنین اذعان داشت که تا کنون ۲۷ مورد گزارش ناپدید شدن و گم شدن کودکان گزارش شده که مسئولین امنیتی شهر تاکید بر سکوت رسانه ای و عدم اطلاع رسانی در این مورد دارند .
بر اساس اخبار غیر رسمی این کودکان اکثرا مربوط به خانواده هایی بوه اند که از فعالان سیاسی و اپوزیسیون حکومت ایران محسوب میشوند .
شک و گمانها بر ان است که این کار توسط سربازان گمنام امام زمان برای زیر فشار گذاشتن خان
واده ها طرح ریزی شده است .
اکثر خانواده ها اهل تسنن هستند و گرایشهایی به جناحهای مخالف رژیم دارند .
شک و تردید زمانی افزایش یافته که برخی ماموران دولتی به خانواده ها گفته اند در صورت مصاحبه و اطلاع رسانی هرگز فرزندان خود را نخواهید دید , آنها حالشان خوبست . پدران و مادران اغلب این کودکان در تظاهرات بمناسبت خشک شدن دریاچه ارومیه حضور پر رنگ داشته اند . تعدادی از خانواده ها ترک , کرد هستند و ظاهرا از پژاک بدشان نمی آید . دو خانواده نزدیک به سلطنت طلبان در جمع این خانواده ها دیده میشوند و همچنین عموی یک کودک سالیان قبل به جرم مجاهد خلق بودن اعدام شده .
خانواده هیچ کودکی متمول و ثروتمند نیست .
این اخبار و اطلاعات , بر مشکوک بودن ناپدید شدن 27 کودک دبستانی سایه انداخته و فضای شهر ارومیه و خانواده ها را بسیار نگران کرده است .
تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این کودک دزدی ها ی بی سابقه را بر عهده نگرفته است .

آذر ۰۳، ۱۳۹۰

دختر شایسته مصر در میدان تحریر توسط اسلامگرایان تندرو مضروب شد

کریم عامر، نامزد علیا ماجد المهدی بازگشت نامزدش به میدان التحریر مصر را گزارش کرده. یک کرگدن اسلام گرا و بسیار وحشی ، با دیدن علیا در میدان التحریر او را به زمین میکوبد مطابق آنچه در فیلم کوتاه زیر مشاهده می شود، ظاهرا علیا صدمه بزرگی ندیده است و توسط گروهی از غیر مسلمانان مصری از محل جنایت به خارج هدایت میشود .
بسیاری از ایرانیان علیا ماجد المهدی مصر را ندای زنده مصر ( دختر شایسته سال 2011 مصر ) میدانند . ندای ایران توسط اسلامگرایان تندرو در تهران بعد از انتخابات 88 روانه بهشت گردید .
شجاعت و دلاوری این دختر باید الگوی تمام زنان ایرانی باشد.

آذر ۰۲، ۱۳۹۰

محقق و نویسنده آذری توسط فرستادگان فاضلی لنکرانی کشته شد .


رفيق تقی، پزشک و نويسنده جنجالی آذربايجان که ۱۹ نوامبر مورد سوء قصد قرار گرفته بود، درگذشت. پزشک معالج وی در بيمارستان شماره يک باکو، با اعلام اين خبر گفته است که وی دچار تهوع شده و راههای تنفسی وی کلا مسدود شده است.
رفيق تقی که رئيس «مجمع نويسندگان آزاد» نيز هست، در سال ۲۰۰۶ به دنبال نوشتن مقاله ای انتقادی درباره اسلام با عنوان «اروپا و ما» مورد اعتراض قرار گرفت و آيت الله فاضل لنکرانی نيز طی فتوايی اين نويسنده آذربايجانی را مهدور الدم اعلام کرد. آیت الله لنکرانی نوشته بود:«قتل او (رفیق تقی) بر هر کسی که دسترسی داشته باشد، لازم است .»
در پی اوج گرفتن اعتراض برخی دينداران، دولت آذربايجان رفيق تقی را دستگير و به سه سال زندان محکوم کرد. وی بعد از تحمل دو سال زندان با عفو رياست جمهوری آزاد شد و کار نويسندگی و پزشکی خود را از سر گرفت.
تا کنون چندين کتاب ادبی و دهها مقاله از نويسنده منتشر شده است.
رفيق تقی در ۱۹ نوامبر، ساعت ۱۰ شب هنگامی که به منزل می رفته هدف سوء قصد يک شخص ناشناس قرار گرفته بود و ۷ ضربه چاقو به بدن وی وارد شده است. هم اکنون، وی بعد از عمليات جراحی در بيمارستان تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته است و بگفته پزشک معالج وی، خطر مرگ رفع شده بود.
وی، روز سه شنبه در گفتگو با بخش آذربايجانی راديو اروپای آزاد/راديو آزادی گفته بود که به اعتقاد وی، اين سوء قصد يا از طرف دينداران افراطی آذربايجان صورت گرفته، يا اينکه از طرف عوامل ايران سازماندهی شده است. بگفته وی، انگيزه سوء قصد می تواند نوشته های انتقادی وی درباره اسلام افراطی و خصوصا آخرين مقاله وی که با عنوان «ايران و جهانی سازی» باشد .
اين نويسنده آذربايجانی که در پی مورد اصابت هفت ضربه چاقو قرار گرفتن به بيمارستان منتقل شده بود، بعد از ظهر روز چهارشنبه علی رغم تلاش پزشکان برای بازکردن راههای تنفسی وی درگذشته است.

آبان ۳۰، ۱۳۹۰

vote for ALIA MAJIDA AL - MAHDI

The Society of the Egypt Muslim Brothers want to kill alia majida al - mahdi
Islamic Execution

اسلام گرایان تند رو ( اخوان المسلمین مصر ) می خواهند او را اعدام کنند . علیا را به عنوان دختر شایسته مصر به جهانیان معرفی کنیم

MISS EGYPT 2011

برای حمایت از علیا ماجد المهدی روی عکس بالا یا اینجا کلیک کنید
هر کلیک شما در اینجا یا اینجا مشت محکمی بر دهان بدبوی اسلامگرایان تندرو است


واکنش رسمی تهران در برابر تحریم های جدید آمریکا و اروپا

با زبان اسلام شیعه با انها سخن خواهیم گفت



آبان ۲۹، ۱۳۹۰

آلبوم هفدهم


آلبوم هفدهم وبلاگ حق مسلم ما
gif animator

آلبوم های اول تا شانزدهم


ترانه ملی تحریم انتخابات با هنرمندی بانو شیفته
سید علی خامنه ای در ارومیه بچه دزدی میکند !
جانم فدای دلارهای رهبر
پشت پرده سید علی خامنه ای و حیدر مصلحی
نوره کشیدن حسین در صحرای کربلا
16 آذر و پذیرش دانشگاه اوین
امام سجاد و امام باقر با کفش چرمی و شلوار لی  در ایران 
هدف جمهوری اسلامی از حمله به سفارت انگلیس چیست ؟
حکم حکومتی برا اشغال یازده سفارتخانه صادر شد 
نماز جمعه این هفته در سفارت انگلستان در تهران برگزار میشود .
آنچه با اشغال بیاید با اشغال هم می رود
دیپلماتهای خارجی در باغ قلهک 
مرگ بر امریکا 
انگلوفیلهای بیت رهبری و واکنش در حمله به سفارت انگلیس
شبنم سهرابی و قاتلش روی بیلبوردهای غربی
شباهتهای صدام حسین و امام حسین
رژین محمدی در بند دوی الف سپاه پاسداران جان میدهد 
دفتر اصلی القاعده به مصر می رود 
على خطى علياء المهدي نادية بوستة عارية الصدر على غلاف مجلة تونسي 
هدیه محمود احمدی نژاد به پرسپولیس
افتتاح سفارت مجازی جمهوری اسلامی در آمریکای جهانخوار
 مواظب تله آمریکا باشید
 نماینده ولی فقیه در صدای امریکا کیست
زیبا ترین عروس تاریخ بشریت . چشم هر انسانی با دیدن این عکس عروسی باز میشود .
 American-Syrian blogger and activist Razan Ghazzawi was arrested
رزان غزاوي
المركز السوري للإعلام و حرية التعبير 
اخراجی های صدای آمریکا
فاطمه فاحشه است

آبان ۲۸، ۱۳۹۰

سید علی خامنه ای هر شب یک " صفیه " دارد !

آیا کسی از امار صفیه های ایران خبر دارد ؟ تجاوز جنسی اسلامی که اسمش را گذاشته اند صیغه , ترویج روزپیگری و اشاعه فاحشگی که اسمش را گذاشته اند متعه , اینها دستاوردهای بزرگ اسلام و پیامبرش است .
مشت نمونه خروار است , داستان کوتاه زیر را بخوانید تا بفهمید سید علی خامنه ای و شرکا به اسم اسلام با دختران ایرانی چه میکنند !
اسلام اسلام است و تونس و مصر و لیبی و ایران و عربستان ندارد . اسلام در همه جا اسلام است .


زنده باد علیا ماجد المهدی ختر مصری که با لخت شدنش اسلام ناب محمدی را در سرزمین اسلامی به چالش کشید .

خبرنگار روزنامه فرانسوی لوموند در طرابلس اخیرا با یکی از قربانیان تجاوزجنسی توسط قذافی مصاحبه کرده است که می گوید طی 5 سال بارها توسط رهبر سابق لیبی مجبور شده بود با وی همبستر شود.

صفیه که اکنون یک دختر22 ساله است در حالی که به شدت گریه می کرد در این مصاحبه گفت :" قذافی زندگی مرا ویران کرد .. دوست داشتم کشته نمی شد تا به جنایت هایی که در حق زنان لیبی با خونسردی مرتکب می شد ، جواب دهد."
او افزود :" هنگامیه جسد قذافی را مشاهده کردم همزمان احساس خوشبختی و دردمندی به من دست داد... دوست داشتم از وی سوال کنم چرا اینگونه با من رفتار کرد ؟ چرا مرا از کانون خانواده ام ربود ؟ چرا به من تجاوز کرد و مرا ب مصرف مواد مخدر کشاند."
رنج هایی که این دختر جوان طی سال های گذشته پشت سر گذاشته بود چون کابوس در بیداری و خواب وی را دنبال می کند.
او گفت :" 15 ساله بودم . خانواده ام تازه به سرت محل تولد قذافی منتقل شده بودند. مدیر مدرسه ای که در آن تحصیل می کردم مرا انتخاب کرد تا هنگام بازدید قذافی از مدرسه به وی گل تقدیم کنم."
صفیه گفت :" هنگامیکه برای تقدیم گل به رهبر سابق لیبی که او را " بابا معمر " می خواندم تعیین شدم ، شور و شادی وصف ناپذیری وجودم را فراگرفت."
او افزود :" هنگامیکه به قذافی گل را تقدیم کردم به من لبخند زد و دستان خود را بر سر من کشید تا بدین شکل به همراهان خود علامت بدهد که این را می خواهم."
روز بعد سه تن از محافظان زن که همیشه قذافی را همراهی می کنند به منزل این دختر کم سن رفتند و به خانواده اش گفتند که معمرقذافی می خواهد دختر آنها را ببیند تا به او هدیه تقدیم کند.
محافظان صفیه را به خیمه ای در صحرا بردند ، قذافی برای شکار و خوشگذرانی در این خیمه اقامت داشت.
صفیه گفت :" هنگامیکه به خیمه اش رسیدیم قذافی در مورد خانواده ام پرسید و از وضعیت اجتماعی ما سوال کرد. او به من گفت همه نیازهای مرا تامین خواهد کرد."
او افزود :" یکی از محافظان ، لباس های سبکی به من داد و از من خواست که یاد بگیرم چگونه در مقابل قذافی برقصم. مرا سه شبانه روز در خیمه قذافی نگه داشتند و از من خواستند برای رهبر لیبی برقصم. سپس قذافی با صراحت به من گفت برای همیشه همراه من خواهی بود."
پس از آن این دختر 15 ساله را به باب العزیزیه محل زندگی قذافی منتقل کردند و بر اساس اظهارات صفیه وی " با وحشیگری به من تجاوز کرد."
او افزود :" اسیر شهوت جنسی سرهنگ قذافی شدم و تا 5 سال نمی توانستم فرار کنم."
صفیه گفت :" سرانجام با یک دختران نوجوان دیگری که او نیز قربانی تجاوز جنسی قذافی بود و از بنغازی ربوده شده بود در یکی از اتاق های باب العزیزیه اسکان یافتم."
پس از مدتی صفیه فهمید که فقط او نیست که برای تامین نیاز جنسی رهبر سابق لیبی شکار شده است. او می گوید دهها تن از دختران نوجوان این کشور برای خوشگذرانی معمر قذافی مجبور بودند با او همبستر شوند.
او گفت قذافی همیشه برای خوشگذرانی دخترانی از بلژیک ، ایتالیا و آفریقا که اغلب مانکن بودند برای رقص و شب زنده داری به لیبی می آورد سپس به هر کدام از آنها کیف هایی پر از پول می داد اما به دختران لیبی هیچ چیز نمی داد.
صفیه تاکید کرد خانواده وی از اینکه دخترشان قربانی تجاوز جنسی قذافی شده است اطلاع داشتند اما نمی توانستند چیزی بگویند.
صفیه سرانجام در سال 2009 توانست از دست قذافی فرار کند و به همراه یکی از دوستانش به شکل مخفی به فرانسه رفت.
او پس از آغاز انقلاب به زادگاه خود بازگشت اما نتوانست آن روزهای دردناک را فراموش کند.
با وجود اینکه قذافی کشته شده است آثار تجاوز جنسی همچنان بر وی تاثیر منفی گذاشته است.
صفیه تاکید کرد حاضر است در دادگاه حضور یابد و بدون اینکه صورت خود را آشکار سازد علیه قذافی شهادت دهد.

آبان ۲۶، ۱۳۹۰

با عبارت " علیا ماجد المهدی " جمله بسازید یا اظهار نظر کنید !


بیش ازبیست نفر از مشهور ترین چهره های سیاسی- ورزشی- هنری وکتکی تا کنون جمله ساخته اند , یا اظهار نظر کرده اند . شما هم جمله بسازید .با پوزش از همه عزیزانی که اسمشون اورده شده .

1- سید علی خامنه ای ( رهبر ): صحنه را دیدم , دشمنان اسلام برای دشمنی با بیداری اسلامی مردم مسلمان از این دختر دشمن نما استفاده کردند و این بدستور آمریکا و صهیونیستها است .
2- اکبر رفسنجانی ( منفعت نظام ): منهم نگران هستم اما زیرساختهای خوبی در مصر ساخته شده , که حالا با برنامه ها دیده میشه . اگر این طرح پنچساله چندم که دورنمای خوبی داره اجرا میشد . الان طرح بیست ساله را اجرا می کردیم با توجه به همه زیر ساختهای خوبی که خودتان شاهد هستید . و جای تشکر دارد .
3- محمود احمدی نژاد ( رئیس جمهور ) : از ساعت چند لخت شدی و امومدی اینجا برای دیدن من , شیش ! هفت ! هشت ! نه ! ... کی خسته است ؟ کی ؟
4- علی لاریجانی ( رئیس مجلس ): اینها فتو شاپه , اسرائیل و امریکا برای خراب کردن جنبش بیداری قرانی و اسلامی به امامت ولی فقیه حضرت ایت الله العظمی خامنه ای این کارها را کرده اند , محکوم میکنیم .این شیطنت احمقانه است .
5- سردار زارعی ( رئیس پلیس سابق ): آخ که با دیدن این تصاویر هوس نماز جماعت کردم .
6- محمد خاتمی ( ممد هیزمی ) : این بداخلاقی تمدنها ست , حالا فصل انتخاباته بگذارید هر چه می خواهند بکنند تا انتخابات داغ تر شود . این دختر خودش هیزم انتخابات است .
7- آخوند گلستانی ( امام جمعه سابق تویسرکان ) : من حاضرم محلل باشم تا این دخترک بی گناه بتواند به آغوش شوهر قبلی اش برگردد .
8- احمد جنتی ( شورای نگهبان ): به هر حال , این ددمنشه ... ددمنشو ... ددمنشامه ... به هر حال , این یک کار ددمنشانه صهیونیستی بود .
9- ممد تقی مصباح ( استاد تمساح ): به اسلام بیاوریدش تا دامنش را به گلاب اسلام تطهیر کنم .
10- اسفندیار مشائی ( جریان انحرافی ) : اگر از قبل خبر میداد یه عکس یادگاری با او میگرفتم , من که با هدیه تهرانی هم عکس دارم . حداقل پیغام میداد می رفتم و به او میگفتم دوران سکسولوژی تمام شده , البته الان هم اسب هست هم الاغ اما دوران اسب سواری مثل دوران اسلام سواری تمام شده .
11- محمو خاوری ( اختلاس کننده فراری ) : تصمیم داشتم 3 هزار میلیارد بزارم لای بند سوتینش اما دیدم هیچی نداره , عجب جگریه !
12- منصور ارباب سیار ( تروریست اسلامی ) : لابد صد هزار دلار از بیت رهبری گرفته تا عملیات انتحاری اسلامی کنه !
13- محمد رضا شریفی نیا ( دلقک سینما و تلویزیون ولایت) : یک هفته بیاد خونه من مهمان باشه , تبدیل میشه به ستاره هنرمندان زن ایران . هر دختر مهمان من شد , هم به بیت راه پا پیدا کرد , هم پولدار شد , هم شهرت گرفت .
14-ارغوان رضائی ( تنیسر عاشق محمود ): یه راکت تنیس به او هدیه میدم که بره با معشوقم محمود 13 یه دور بازی کنه . آخه قبلا یه راکت هم به محمود جونم هدیه داده بودم , اما قبول نکرد و یه 2 میلیونی اورو برام فرستاد .
15- علیرضا افتخاری ( آوازه خون انحرافی ) : جون میده من بخونم و او برای آقام عربی برقصه . جوونم فدای ولایت .
16- احمد رضا رادان ( پلیس آلت بدست ) : اگه از نزدیکیهای دانشگاه اوین یا دانشگاه کهریزک یا دانشگاه صدا و سیما رد شد خبرم کنید تا بیرق اسلام ناب محمدی را نشانش بدهم .
17-مجتبی خامنه ای ( رهبر ناکام ): چه فایده به اسم من به کام بابام .
18- حیدر مصلحی ( اطلاعات ) : ما خبر داریم کار صهیونیستها است , اما اسنادش محرمانه است . رئیس جمهور دولت اشغالگر به او پول داده که او لخت شود و آبروی اسلام را ببرد .
19- علم الهدی ( امام جمعه مشهد ): حالا زیر بالات رو نشون دادی آبروی اسلام رفت , دختری به سن تو باید شش بچه داشته باشه . برو بشین خانه از شوهرت پذیرایی کن . پاشو بیا مشهد ببرمت حرم پاک , پاک , پاک شوی . خودم پاکت میکنم . مطابق اصول اسلامی
20- حسنی ( امام جمعه رضائیه ) : خوب یک زمین کشاورزی به او میدادند , از این کارها نمی کرد . میرفت خیارشور و کمپوت می کاشت و سود بدست می آورد , حالا لخت شدی که چی ؟ اگه راست میگی بیا نماز جمعه
21- مددی ( دانشگاه زنجان ) : اگه شاگرد درس من میشد نمرش بیست بود , دوس دختر من بیسته ! بیسته ! بیسته
22- علی اکبر صالحی ( امور خارجه ) : نچ ... نچ ... نچ ... نچ ... نچ ... والضضالین
23- رامین مهمانپرست ( سخنگوی خارجه ) : این مربوط به سیاست خارجی دولت داخله مصر نیست . این پروپگاندای خارجی سیاسیون غیر اسلامی داخلی کشورهای تحت ظلم دیکتاتور ها هستند که به اسلام پناه اوردن . سیاست داخلی وزارت امور خارجه ما این است که در سیاست خارجی کشورهای داخله مداخله نکنیم .
24- ....

فرمانده کشتار 1982 حماء به رئیس جمهور قاتل پیشنهاد کناره گیری داد


رفعت الاسد عموی بشار اسد پنجشنبه از او خواست هرچه سریع‌تر از قدرت کناره گیری کند تا مانع گرفتار شدن کشور در جنگ داخی شود. او در عین حال تاکید کرد که باید به بشار اسد اجازه ماندن در سوریه داده شود «زیرا او مسئول نا‌آرامی‌ها نیست.»
رفعت الاسد در گفت‌و‌گو با تلویزیون فرانسه اظهار داشت: «ماه‌ها بحران و نا‌آرامی سوریه را از یک رهبری واحد محروم کرد و ممکن است کشور به دست گروه‌های مسلح چند پاره شود و بیم آن می‌رود که نا‌آرامی‌هایی بد‌تر از جنگ داخلی لبنان در آن روی دهد.»
لبنان که در همسایگی سوریه قرار داد از سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۱ شاهد جنگ داخلی خونین میان طوایف مختلف بود. این جنگ هزاران قربانی داشت.
رفعت الاسد افزود که بشار اسد با تکیه بر حس وطن پرستی‌اش باید از قدرت کناره گیری کند اما از کشور خارج نشود زیرا او مسئول نا‌آرامی‌ها نیست بلکه انباشته شدن مطالبات تاریخی باعث به وجود آمدن وضعیت کنونی شده است.
رفعت الاسد فرمانده سابق ارتش سوریه و معاون اسبق حافظ اسد رئیس جمهور پیشین این کشور است. مشهور است که او عامل کشتار سال ۱۹۸۲ حماه در جریان سرکوب اعتراض‌های این شهر است. هنوز آمار دقیق کشته شدگان این حادثه مشخص نیست و آمار متفاوتی از ۲۰ هزار تا ۳۰ هزار نفر برای آن اعلام شده است.
رفعت الاسد در دهه هشتاد به صف مخالفان برادرش حافظ است پیوست به همین دلیل به اروپا تبعید شد و از آن هنگان در تبعیدگاه زندگی می‌کند.

امام جمعه مشهد , اولین ولایتمداری که در مورد رفتار " علیا ماجد المهدی " اظهار نظر کرد !

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد علم الهدی روز گذشته در دیدار جمعی از پاسداران , زور بگیران و بسیجیان مشهد با وی گفت : به نظام اسلامی حمله کردند، اساس اسلام مورد تهاجم قرار گرفته و ولایت فقیه به عنوان مهم ترین یادگار حضرت محمد مورد هتاکی واقع شده، برای شما مهم نیست و اهمیتی ندارد؟کاری که ان دختر مصری کرده قابل بخشش نیست , یا به دامن اسلام بازگردد و توبه کند یا اعدامش کنیم .اعدامش هم شرط دارد .این باید موضوع اصلی خطبه های نماز جمعه این هفته باشد .
امام جمعه مشهد اضافه کرد: دختر من وقتی به سن و سال این ماجده هرزه بود هشت تا بچه داشت . یکی نیست به این دختر معلوم الحال بگوید برو بشین توی خانه و شوهرداری کن , بچه داری کن , از شوهرت پذیرایی کن . حالا خوب شد آمدی همه زیر و بالات را نشان نامحرم دادی , خوب اگه شوهر میخوای بگو , چرا بی عفتی میکنی ؟ این که آزادی نیست که تو میگویی .
آزادی در اسلام یعنی اینکه هر چه قران و حدیث و امام جمعه گفته باید گوش کنی و به آن عمل کنی . این یعنی آزادی . نه اینکه بروی لق و لیثک شوی و عکس بگیری بدهی توی کامپیوتر پسر همسایه و بقیه , انوقت بگی آزاد هستم . تو غلط میکنی که آزاد هستی مگر تو بزرگتر نداری .انوقت میگی فامیلت المهدی است ؟ تو نیم وجب بچه میخواهی نام حضرت مهدی را بد جلوه بدهی ؟

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی که بسیار خشمناک بود ادامه داد: این دختر ابتدا باید عقد موقت یک انسان صالح مثل خودم شود تا باکره نباشد و آنگاه اعدام شود . امام جمعه مشهد اظهار داشت: حتی کسانی که در دامن رهبری بزرگ شده اند هم صلاحیت کوبیدن میخ اسلام در سرزمین بکر علیا ماجد المهدی را ندارند , یا من یا مقام معظم رهبری فقط و فقط می توانیم او را صیغه اسلامی کنیم تا از بکارت خارج شود , در اسلام وارد شود و آنگاه اعدام شود .
امام جمعه مشهد تصریح کرد: برای این که هم جریان شناس و هم دشمن شناس باشیم و در مسیر خود گرفتار مشکلی نشویم که متاسفانه بعضی خودی ها در امتحانات اخیر گرفتار و مردود شدند، باید فقط چشم به مردانگی رهبری و ولایت بدوزیم.
وی افزود: مقام معظم رهبری نه تنها در بینش اسلامی زن شناسی ، حتی در اطلاعات ازاله بکارت , نه یک و دو روز، بلکه بیش از یک سال از همه جلوتر هستند , نگاه نکنید دستشان معلول است , مردانگی شان سالم و ... است .



بیداری اسلامی در مصر



حاكموا الموديلز العراة الذين عملوا في كلية الفنون الجميلة حتي أوائل السبعينات و اخفوا كتب الفن و كسروا التماثيل العارية الأثرية, ثم اخلعوا ملابسكم و انظروا إلي أنفسكم في المرآة و احرقوا أجسادكم التي تحتقروها لتتخلصوا من عقدكم الجنسية إلي الأبد قبل أن توجهوا لي إهاناتكم العنصرية أو تنكروا حريتي في التعبير



علیا: من این کار را کردم تا بگویم آزادم یک دختر 20 ساله مصری که می گوید عضو جنبش 6 آبریل است با انتشار عکس کاملا لخت خود روی وبلاگ ، فیسبوک و تویتر شخصی اش جنجال به راه انداخت . به گزارش العربیه، علیا ماجده المهدی که امروز چهارشنبه بیست ساله شد اقدام خود را "جنبش آزادیخواهی اونلاین" نامیده است و دختران عرب دیگری نیز اعلام داشتند برای همبستگی با علیا عکس های لخت خود را رسانه ای خواهند کرد . عکس علیا همچنان بر روی صفحات شخصی وی در شبکه های اجتماعی و نیز یوتیوب قرار دارد .

کمپین حمایت ایرانیان از "علیا ماجده المهدی" دختر آزادی خواه مصری در فیث بوک



آبان ۲۵، ۱۳۹۰

تبلیغات جدید سه شرکت بزرگ هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران

قطر ایر لاین جایگزین هما میشود و پروازهای جنوب و جنوب مرکزی ایران را انجام خواهد داد . ترکیش ایر جایگزین ماهان میشود و پروازهای غرب و شمال غرب را انجام خواهد داد . آریانا افغان در شرق و شمال شرق در خدمت جامعه ایرانی خواهد بود .
و بدینوسیله با تدابیر مسئولین فهیم و دلسوز تمام پروازهای ایران در سلامت انجام خواهد شد.
مجتبی خامنه ای : تحریم ها را دور می زنیم ما می توانیم





امروز 16 نوامبر روز جهانی همبستگی با وبلاگنویسان زندانی مبارکباد


یکماه قبل کمیته همبستگی جهانی با وبلاگ نویسان زندانی با انتشار بیانیه‌ پیشنهاد داد روز ۱۶ نوامبر به عنوان روز جهانی همبستگی با وبلاگ‌نویسان زندانی نامگذاری شود. این کمیته در فراخوان خود از بلاگر‌ها، فعالین حقوق بشری و مدنی و سازمان‌ها و انجمن‌ها و وب سایت‌ها درخواست کرد تا از ابزار‌های و ظرفیت‌های ممکن برای خبررسانی دربارهٔ اوضاع وبلاگ نویسان زندانی در ایران و سراسر دنیا حداکثر بهره برداری و از اهرم‌های موجود برای آزادی آن‌ها استفاده کنند و به این حرکت و بپیوندند.
متن این فراخوان را در سحام نیوز بخواند .
امروز 16 نوامبر است و هیچ خبری در این مورد نیست . چرا ؟
یکماه قبل در آزادگی موضوع داغ داشت .
بیاد امید میر صیافی , که جانش را در راه وبلاگنویسی داد و شهید شد .
زنده باد وبلاگنویسان زن ایرانی ,
سمیه توحید لو , فرشته شیرازی و تمام شیر مردان وبلاگنویس ایرانی .

حسین رونقی ملکی - احمدرضا احمدپور - نوید محبی - آرش هنرور شجاعی - کوهیار گودرزی - محمدرضا پورشجری و ...

آبان ۲۴، ۱۳۹۰

خندیدن حق مسلم ماست!


این مصاحبه کوتاه را ببینید .

آبان ۲۳، ۱۳۹۰

اظهار نظر خانم مارپل در مورد انفجار دو روز قبل تهران

وقتی که دیدم واتسون و شرلوک هولمز همچنین پوآرو و آسپیران دودکا نتونستند قفل انفجار تهران را باز کنند , ناگزیر دست به دامن خانم مارپل شدم .
خانم مارپل گفت :
1- ما فقط یک فیلم کوتاه آماتوری از انفجار تهران داریم
2- فرمانده کل ستاد موشکی و طرح خودکفایی سپاه در این جریان کشته شد .
حالا نتیجه گیری میکنیم .
به یازده عکس زیر نگاه کنید :
عکس شماره یک و دو مربوط به ارسال دو موشک نظامی است که با سوخت جامد کار میکنند و چاشنی فعال سازی آنها با چاشنی انفجار سلاحهای معمولی و متداول متفاوت است .
عکسهای شماره 4 و 5 و 6 و7 مربوط به انفجار انبار سلاحهای معمولی است . این تصاویر انفجار زاغه مهمات را نشان میدهد .
عکسهای شماره 8 و 9 و 10 و 11 مربوط به انفجار حاصل از بمب اتم است . و چگونگی انفجار سلاحهای هسته ای را نشان میدهد .

عکس شماره 3 مربوط به انفجار دو روز قبل تهران است . همان انفجاری که کلی سر و صدا به پا کرد .
حالا خودتان مقایسه کنید . چه نتیجه ای میگیرید ؟

خانم مارپل میگوید :
آنچه در تهران اتفاق افتاد , نتیجه حمل و نقل یا جابجایی زاغه مهمات نبوده است . چرا که رنگ دود حاصله و شکل دود حاصله چیز دیگری را نشان میدهد .
این اتفاق خرابکاری هم نبوده و موساد و سیا و بقیه هم نقشی نداشته اند چرا که فرمانده کل ستاد موشکی خودکفایی سپاه به درک واصل شده است . این فرمانده
که همیشه انجا نبوده و دفتر کار اصلی او در شهر تهران بوده است .

به عقیده خانم مارپل سپاه از مدتها قبل در این پادگان که شدیدا تحت مراقبت ویژه بوده است , روی ساخت چاشنی های انفجاری کار میکرده است . چاشنی های انفجاری برای موشکهای دور برد که با سوخت جامد فعالیت کند و قادر باشد کلاهک های هسته ای را هم حمل کند .

احتمالا مراحل پایانی طرح بوده و می خواسته اند انرا امتحان کنند و برای همین از فرمانده کل طرح خودکفایی دعوت کرده بودند تا به آن پادگان بیاید .

آنها می خواسته اند با انجام یک آزمایش , قدرت ساخت موشکی خود را به نمایش گذارند . و همزمان با گرفتن


عکس و فیلم نوعی قدرت نمایی کنند در برابر تهدیدهای آمریکا و اسرائیل که مخصوصا در روزهای اخیر خیلی هم سر و صدا داشت .

اما از آنجا که تمام کارها در ایران توسط امام زمان اداره میشود , و امام زمان متخصص بمب های هسته ای نیست و اطلاعی از سوخت جامد و چاشنی هسته ای ندارد و حداکثر تخصص اش تیز کردن شمشیر دو شاخه است , لذا از دست امام زمان خارج میشود و این انفجار بزرگ صورت میگیرد .
و آنهایی که توقع داشتند بعد از این آزمایش از بالادستی هایشان پاداش بگیرند به جمع یاران امام حسین می پیوندند . و شربت نوش جان میکنند .
شربت سرخ شهادت
نتیجه کلی اینکه :
بی عرضگی برادران سپاه در برداشتن لقمه بزرگتر از دهان این مصیبت را فراهم آورده است .
در خاتمه خانم مارپل گفت " به این تصاویر خوب نگاه کنید , همه چیز را خودتان در می یابید به شرط اینکه سلولهای خاکستری مغزتان بر اثر استفاده زیاد از مواد مخدر از بین نرفته باشند "
مارپل اضافه کرد درک این مسائل برای سید علی شیرگی غیر ممکن است چون او اصلا سلول خاکستری در مغزش ندارد .


مارپل گفت احتمال دارد کارشناس غیر ایرانی مثلا روسی یا چینی یا کره شمالیایی هم در این جریان به جهنم رفته باشند .

مشخصات 40 نفر که حتما توسط شورای نگهبان رد صلاحیت خواهند شد , منتشر گردید

بنا به گزارش سکینه سلطان اصل ولایت , پرستار بخش نمیران بیمارستان شهید فسیلزاده که نخواست نامش فاش شود , اسامی چهل نفر با ذکر مشخصات دقیق در جیب حضرت آیت الله نمیر المومنین احمد جنتی کشف گردیده که با تائید وزارت اطلاعات و موافقت رسمی ولی امر مسلمین جهان از کاندیداتوری آنها در انتخابات مجلس فرمایشی باید شدیدا جلو گیری گردد .
این چهل نفر از عناصر خود فروخته به استکبار جهانی هستند و هر روز با اوباما صبحانه می خورند . هفته ای یکبار هم با سرکوزی دیزی سنگی میخورند , گفته میشود روابطی هم با خانم مرکل دارند و خلاصه اینکه از غرب حقوق میگیرند تا پایه های حکومت شمشیر نشان اسلامی را سست کنند .
ولی امر مسلمین جهان تاکید کرده اند تحت هیچ شرایطی نباید صلاحیت این چهل مزدور غربزده , وطن فروش در شورای نگهبان تائید گردد و آنها بتوانند به مجلس شورای اسلامی راه یابند .
افشای این سند شور و هیجان خاصی در بین دشمنان حکومت اسلامی ایجاد کرده و موجب اتحاد بیش از پیش همه اپوزیسیون حکومت عدل علی گشته است .

اطلاعات دقیق و بیشتر در مورد این چهل نفر را در اینجا ببینید ( 20 نفر اول ) ( 20 نفر دوم )

آبان ۲۲، ۱۳۹۰

آغاز راند سوم : نمیر المومنین و عزراعیل


حال عمومی نمیر المومنین احمد جنتی دبیر شورای نگهبان دیروز در جلسه ماهانه تشخیص مصلحت نظام که به ریاست رفسنجانی برگزار شد یه طور ناگهانی نا مساعد اعلام شده و به بیمارستان منتقل می شود ، به گفته نزدیکان آقای جنتی به دلیل ضعف جسمی وبالا بودن سن مشکل تنفسی داشته است .

قیمت یک پاکت سیگار وینستون در تهران به 52 1هزار تومن رسید



در پی کشته شدن احمد رضایی فرزند ارشد سردار محسن رضایی در دوبی , قیمت یک پاکت سیگار وینستون آمریکایی از مرز 151899 تومان گذشت .
سردار دکتر محسن رضایی دبیر کل قاچاق سیگار و دارو در جمع خبرنگاران آماتور اعلام کرد دیگر قاچاق نمی کنم . وی اضافه کرد مرگ فرزندم خیلی هم مشکوک نیست و قبلا توسط برادران قاچاقچی سپاه تهدید شده بودیم . محسن رضایی در حالی که اشک چشمانش را نوازش میداد گفت از جامعه سیگاری و معتادان ایران خواهش میکنم نگذارند خون پسرم که به ناحق ریخته شده بی ثمر بماند . او از تمام خانواده های ایرانی معذر
تخواهی کرد که باعث اعتیاد جوانانشان به سیگار شده است . او گفت من پدر قاچاق سیگار ایران بودم و از حمایت بی دریغ ولی فقیه و تمام مراجع بزرگ شیعه برخوردار بودم , درست نیست برادران سپاهی قاچاقچی دولت انحرافی که تازه وارد این بازار شده اند بخاطر چند میلیارد دلار ناقابل بچه ام را می کشتند . بیایند سر میز بنشینیم و با هم صحبت کنیم .
مگر محمد رضا باهنر که پدر قاچاق تریاک و شیره ناب محمدی است , بخاطر چندرغاز میرود پسر رقیب اش دکتر حداد عادل را بکشد . مگر قاچاق سیگار از قاچاق تریاک و هروئین سخت تر و بد تر است .

محسن رضایی که شدیدا منقلب شده بود گفت , نتنها سیگار قاچاق نمی کنم بلکه دارو هم قاچاق نخواهم کرد , می روم ور دل اکبر کوسه میشینم برای هم جوک تعریف کنیم . مسئولیت مرگ هزاران بیمار مبتلا به هموفیلی , ام اس , سرطان و ایدز که به لحاظ نداشتن دارو بمیرند با برادران قاچاقچی دولتی جریان انحرافی است .
وی اضافه کرد این بجای تشکرشان بود که بیست سال است دارم تحریم ها را برایشان دور میزنم . هیچکس نمی تواند مثل من دور بزند . من دور همه چیز زدم . این هم پاداشم .
محسن رضایی در پایان سخنانش خطاب به جوانان گفت , حتما از کاندم استفاده کنید چون من از مدیریت
قاچاق خارج شدم و اگر دختر مردم را حامله کردید نخواهید توانست با داروهای وارداتی به بازار ناصر خسرو در مطب های غیر رسمی اقدام به سقط جنین کنید .


آبان ۲۱، ۱۳۹۰

مزدوران جمهوری اسلامی در آمریکا ( شاخه هوشتنگ خانی )

اینها همان کسانی هستند که تلویزیون فارسی صدای آمریکا ( VOA )را پشت قباله زنشان سنجاق کرده اند .
این ویدیوی کوتاه شما را با آنها آشنا تر میکند .

احتمالا اسرائیل با خاک یکسان شده است !


حسن فیروز آبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پی انفجار عظیم دیروز در تهران به بیت معظم رهبری رفت و پیرامون حوادث و وقایع گزارش رسمی خود را به مقام عظمی ولایت تحویل داد .
حسن در این گزارش گفت " 27 کشته 17 مجروح 7 بدحال وخیم , اینهمه گرد و خاک و سر و صدا نتیجه پرتاب این موشک اسلامی به خاک صهیونیستها بوده است . حالا خودتان حساب کنید در اسرائیل چه انفجاری رخ داده است " او اضافه کرد " احتمالا اسرائیل با خاک یکسان شده و همه صهیونیست ها از بین رفته اند که هیچ خبری از انجا به گوش نمی رسد "
مقام ولایت فقیه خطاب به حسن گفت " اجرکم عند الله "

آنگاه حسن پهلون گفت " آمریکا در چه فکریه ! " و مقام رهبری فرمودند " ایران پر از بسیجیه "

گزارشهای غیر رسمی حاکی از ان است که تمام مسئولان آمریکایی مثل بید مجنون از ترس به خود میلرزند , و عنقریب یک نامه عذر خواهی توسط یک چاپار به بیت ولایت فقیه خواهند فرستاد که غلط کردیم و ما را مثل صهیونیست ها با خاک یکسان نکنید .

هنوز بازی شروع نشده گل به خودی زدیم . با این سپاه می خواهیم جلو اسرائیل و امریکا ایستادگی کنیم ؟ امریکا و اسرائیل یک عطسه زدند , اینهمه کشته و مجروح داریم وای به روزی که ... !

آبان ۱۹، ۱۳۹۰

مجتبی ایر لاین جایگزین ایران ایر لاین , آسمان و ماهان ایر میشود


بعد از خرابکاری در هواپیمای 727 مسکو به تهران که خلبان شهبازی موفق شد بدون چرخ جلو هواپیما را به زمین بنشاند .
هواپیمای 747 ایرانی در فرودگاه کنت لندن دچار مشکل ترکیدن چرخ هواپیما شد که ناشی از خرابکاری در سیستم چرخهای هواپیما بود .
حالا یک هواپیمای دیگر ایرانی در کوالالامپور پایتخت مالزی زمین گیر شد , ظاهرا تصمیم مجتبی و پدرش سوزاندن مسافرین هنگام پرواز بود , اینبار از بال هواپیما چون باران بهاری بنزین می چکید .

مدتی است گروهی به رهبری مجتبی خامنه ای در صدد هستند تا با قراردادهای بزرگ سیستم هوایی و حمل و نقل هوایی ایران در تمام مسیر های داخلی و خارجی را به شرکتهای قطری و ترکیه ای واگذار کنند .
هدف این گروه بدست اوردن پول بیشتر است به قیمت حراج کردن ایران , از حالا گفته اند قیمت بلیط یک چهارم اضافه خواهد شد که البته این سهم امام است .
بهترین راه حل برای انعقاد این قرار داد با شرکت های خارجی , قانع کردن شرکت های داخلی , افکار عمومی جامعه و راضی کردن مخالفان خرده پا است و هیچ ترفتدی بهتر از سقوط یکی دو هواپیما نیست .
تصور کنید هواپیمای مسکو به تهران منجر به کشته شدن صد نفر میشد , هواپیمای ایران ایر در لندن از مسیر خارج و منجر به کشته شدن صدها تن میشد , و هواپیمای ایرانی در مالزی آتش میگرفت و .... !
حالا افکار عمومی حاضر و آماده بود تا مجتبی ایر لاین را بپذیرد .
پشت پرده تمام این حوادث هوایی فقط و فقط بیت رهبری و حکومت اسلامی است . این جنگهای زرگری محمود و سید علی برای انحراف افکار عمومی است .
وظیفه ما اطلاع رسانی است , مردم نباید سوار هواپیماهای ایرانی شوند , چون نقشه سقوط توسط بیت رهبری قبلا طراحی شده است .
اگر جز این بود خلبان شهبازی را حلوا حلوا میکردند و قهرمان ملی میشد , نه اینکه ممنوع التصویر شود در تلویزیون و مجلات و رسانه ها و ...
بدون اجازه آقا هیچ کس در ایران هیچ کاری نمی تواند بکند . مجلس و ریاست جمهوری و ... همه و همه پشم هستند . مهم نیست چه کسی نماینده مجلس است یا چه کسی رئیس جمهور . فقط آقا ....

آبان ۱۶، ۱۳۹۰

برگی از دفتر خاطرات صادق خلخالی !



خلخالی چند روز بعد از دستگیری هویدا به ملاقاتش تو زندان اوین میره ، وقتی از اوضاع و احوالاش سوال میکنه هویدا اعلام رضایت میکنه و میگه تنها مشکلش کوچک بودن سلولشه، خلخالی جواب میده که این سلولها رو خود شما برای انقلابیون ساختین که حالا نصیب خود شما شده ، هویدا بلافاصله جواب میده: میدونم ،گفتم که شما برای آینده خودتون بزرگتر بسازینش .

محمد نصرتی و شیث رضائی عازم جهنم می شوند !

در این پست می خواهیم از تفاوت رفتار حکومت مداران اسلامی در بر خورد با مفاسد اجتماعی صحبت کنیم و قصدمان حمایت از هیچکس نیست .

بدون تردید کار زشت زشته و کار ناپسند نکوهیده و غیر قابل قبول است .
دکتر کردان را بیاد دارید , همان کسی که متخصص ازاله بکارت دخترکان بچه سال بود و جاعل مدارک دانشگاهی , در حکومت عدل علی به وزارت رسید .
آیت الله گلستانی را همه ما می شناسیم مخصوصا مردم همدان , به جرم تجاوز جنسی به زن شوهر دار مورد باز جویی قرار گرفت . اما بعد تبرئه شد و در دفتر آیت الله نوری همدانی مسئول استخاره شده است .
دکتر مددی را همه مردم زنجان و مخصوصا دانشجویان زنجانی می شناسند , اغفال دختران خوشگل دانشجو , ازاله بکارت و تجاوز به آنها برای نمره . الان این استاد اسلامی معاون وزیر آموزشعالی است .
سردار پاسدار زارعی , همان پاسداری که با زنان خیابانی نماز جماعت برگزار میکرد و آنها را اجاره میداد به سران اسلامی , با درجه سرتیپی بازنشسته شد و الان در کرج صاحب چند دهنه پاساژ است که از بنیاد مستضعفان هدیه گرفته است .
آیت الله هدایت فیروزبخش را مردم اصفهان و مخصوصا مردم نجف آباد میشناسند . ایشان استاد لواط اسلامی بود و نوجوانان خوش بر رو را به میخ اسلام شیعه آشنا میکرد . ایشان در حال حاضر مسئول گزینش حوزه علمیه قم است .
بسیاری از نمایندگان مجلس , سران کشوری و لشگری از مرکز هدایت اسلامی کرج تا شب نشینی های منزل قاضی سعید مرتضوی . همه و همه حاکی از این است که تعدادی زنا کار و حرامزاده بر ایران حکومت میکنند .
شیث رضایی و محمد نصرتی هم در همین کشور و تحت تاثیر همین مربیان بزرگ شده و پرورش یافته اند . حالا سئوال اینست :
چرا در برخورد با این دو فوتبالیست اینهمه هجمه و شانتاژ و بزرگنمائی و ... ؟ کاری که اینها کرده اند اسباب بازی رفتار ناشایست دیگران هم نیست ! چرا این احکام سنگین ؟
نتیجه اینکه اگر در خفا تجاوز کنی , ازاله بکارت کنی , لواط کنی پاداش اسلامی شیعه و هدیه رهبری در انتظار توست , بهشت در انتظار توست . چون تو ولایتمدار هستی , چون تو شیعه هستی و میدانی باید در خفا زنا و لواط کنی ! تو بهشتی هستی
اما اگر در ملا عام یک قرکی بچگانه بکنی , یعنی از شدت خوشحالی ناشی از گل زدن جو گیر بشی و یک کار نه قشنگ بکنی , طناب اعدام را برایت می بافند . تو عازم جهنم هستی .

به این میگن عدل علی , حکومت امام زمان , ولی امر مسلمین دو جهان و ....

روی اسامی بالا کلیک کنید به اسناد تجاوز می رسید .

آبان ۱۵، ۱۳۹۰

به فیفا گزارش کنیم !

به فیفا گزارش کنیم تا بازیهای مقدماتی جام جهانی نباید در ایران برگزار شود . ایران امنیت ندارد , جان داوران و بازیکنان در خطر است ! به ویدیوی کوتاه ( یک و نیم دقیقه ای ) زیر توجه کنید
همه ما مخالفین سبز جمهوری اسلامی می توانیم با ارسال این ویدیو به فیفا , جمهوری اسلامی را تحقیر و تحریم کنیم
تحقیر و تحریم فوتبال ایران , تحریم و تحقیر ملایان زنازاده به رهبری سید علی است



من که گزارش کردم . اینجا بجای غر زدن و هیچ کار نکردن این یک کار ساده و تحقیر کردن جمهوری اسلامی است . باید به هر صورت ممکن سید علی یکدست و شرکا را تحقیر و در تنگنا قرار دهیم .

آبان ۱۴، ۱۳۹۰

سید علی خامنه ای پیامی از دیار باقی دریافت کرد

پیام قاطع بنیانگذار جمهوری اسلامی به شیمون پرز ( رئیس جمهور اسرائیل ) . بعد از مصاحبه شیمون پرز با شبکه دوی تلویزیون اسرائیل , روح الله خمینی پیامی برای جانشین خودش فرستاد . در ویدیوی زیر این پیام صوتی و تصویری را ببینید و بشنوید , اما خنده نکنید که خندیدن در اسلام حرام است و حد و تعزیر دارد .


آبان ۱۳، ۱۳۹۰

باید تحریم تلویزیون جمهوری اسلامی ایران ( VOA) در دستور کار جنبش سبز قرار گیرد


رامین عسگر از عناصر اصلی نایاک ( نایاک نماینده سید علی خامنه ای در آمریکا به مدیریت هوشنگ امیر احمدی و تریتا پارسی است ) مدیر بخش فارسی VOA است .
اخراج مخالفان جمهوری اسلامی به سفارش مجتبی خامنه ای توسط نایاک به صدای آمریکا ابلاغ شده است . از دقیقه 4 به بعد در ویدئو زیر اخبار و اطلاعات جالبی را خواهید شنید .
تحریم تلویزیون جمهوری اسلامی ایران ( VOA) در دستور کار جنبش سبز قرار گیرد چون بخش فارسی صدای آمریکا , به نمایندگان جمهوری اسلامی واگذار گردیده است

از دقیقه 4 به بعد در ویدیوی زیر توجه کنید .


حالا معلوم میشه علیرضا نوریزاده هم از عناصر جمهوری اسلامی است , اگر نه انجا را ترک میکرد
بعید نیست محسن سازگارا توسط عوامل جمهوری اسلامی ( نایاک ) در واشینگتن ترور شود .

در همین رابطه بیشتر بدانیم

آبان ۱۲، ۱۳۹۰

چگونه سران برخی از کشورهای دنیا تصمیم میگیرند ؟

این روزها خبر حمله نظامی امریکا یا اسرائیل در همه جا پیچیده ! ناتو میگه برنامه حمله به ایران نداریم , اسرائیل میگه بقیه رو باید با خودمون در مجلس اسرائیل همراه کنیم بعد جنگ کنیم , امریکا میگه ..... !
در تصویر زیر بصورت ساده و خیلی راحت چگونگی تصمیم گیری سران کشورهای دنیا را در برابر حمله به تاسیسات اتمی ایران می بینید , نحوه تصمیم گیری انگلیس - آمریکا - روسیه - فرانسه - اسرائیل - عربستان و... در این تصویر واضح و شفاف نمایان است
از این نوع تصمیم گیری چه نتیجه ای میشود گرفت
سی و دو سال است که تمام دنیا با مردم ایران بازی کرده اند
پس خیالتان راحت باشد که خبر جنگ نیست



من با جنگ مخالفم
برای بهتر دیدن روی عکس بالا کلیک کن تا بزرگتر ببینی


آبان ۱۱، ۱۳۹۰

اولین سند علیه آمریکا توسط ولی امر مسلمین دو جهان افشا شد ( سند شماره 5 )


ولی امر مسلمین دو جهان بیش از یکصد سند دارد که نشان میدهد آمریکا چه کارها کرده است و چه گرفتاری ها درست کرده است . به همین جهت خدمت آقا رسیدیم تا در باره تعدادی از این اسناد ما را مستفیض نمایند .
آقا هم لطف کردند و ما را مورد تفقد قرار دادند و به یک سند بزرگ اشاره کردند .
1- سند شماره 5 : این سند مربوط به زمانی است که اقای خمینی زیر درخت سیب نشسته بودند .
آمریکا و شریکان اروپایی که از ایران آن زمان و قدرت محمد رضا پهلوی در منطقه وحشت داشتند و می رفت که ایران به یک قدرت بزرگ نظامی و اقتصادی منطقه تبدیل شود و هر آینه که نفت نفروشد و مشکلاتی برای عمو سام و شرکا فراهم آورد , دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند یک خمینی با اصالت هندی برای ایران درست کنند و آنچنان پدری از ایران در آورند که نگو و نپرس .
برای همین با تمام قدرت و نفوذی که در منطقه و جهان داشتند و با سو استفاده از جهالت چند تحصیلکرده ایرانی , که مثلا روشنفکر بودند , بر طبل اسلام کوبیدند و با استفاده از رادیوهای فرنگی آنزمان که به زبان فارسی برنامه پخش می کرد , پدران وپدربزرگان و مادران کم سواد و ساده لوح ما را گول زدند و آنها را به خیابانها کشیدند با این بهانه که شاه دین ندارد و اسلام ختم کلام است تا مثلا حق بیاید و باطل برود و ... حالا بماند که همین اسلام در این ایام یک روز میان در امریکا و اروپا مادر رئیس جمهوران و نخست وزیران را می آورد جلو چشمشان .
در این سند به تمام همکاری آمریکا و انگلیس و فرانسه و بقیه اشان در آوردن خمینی و بردن شاه با ذکر جزئیات اشاره شده . که چون ممکن است افشای این جزئیات موجب شناخت بیشتر مادر و همسر خمینی شود به جهت حفظ آبرو از ذکر جزئیات ان معذوریم .
به هر صورت خمینی با ایر فرانس و پشتیوانه آمریکایی انگلیسی فرانسوی ... وارد تهران شد و در سال 68 با پشتوانه الهی ارتحال کرد . نتیجه اینکه امریکا در بدبختی مردم امروز ایران و آنچه بر سرشان آمده کم نقش نیست . فراموش نکنیم که همین امریکا به شاه فراری ایران و خانواده اش اجازه ورود به خاک آمریکا را نداد . زمامداران آمریکا نمک می خورند و نمکدان می شکنند . خدا رحمت کند انور سادات را .
حالا باز هم بگید چاقو دسته خودش را نمی برد . همین امریکا اینها را آورده حالا می خواهند آبرویش را ......

آقا فرمودند هر روز یک سند رو میکنم تا امت اسلامی بدانند آمریکا با مردم ایران چه کرده است