حق مسلم ما

آذر ۱۱، ۱۳۹۰

مرگ بر آمریکا , مرگ بر همه کشورهای غربی که با مردم ایران بازی میکنند .

اربیل –عراق، جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا روز پنجشنبه گفت هیچ مدرکی دال بر اینکه حمله به سفارت بریتانیا در تهران توسط هیئت حاکمه ایران هماهنگ شده باشد وجود ندارد ولی این عمل نشان دیگری بود از اینکه که چرا این کشور در سالهای گذشته یک کشور منفور بوده است. بایدن در طول سه روز اقامتش در بازدید از تمام پایگاههای نظامی آمریکا در عراق،خطر سواستفاده ایران از خروج سربازان آمریکایی از عراق تا پایان امسال را ناچیز توصیف کرد.
نروژ بعد از تعطیلی ۲۴ ساعته سفارت خود در تهران، که در پی نگرانی‌های امنیتی بعد از حمله معترضان به سفارت انگلیس صورت گرفته بود، مجددا سفارت خود در تهران را باز کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه نروژ، "هیلده استاینفورد" گفت این سفارتخانه پس از اینکه مقامات کشور نروژ ارزیابی‌های جدیدی از وضعیت امنیتی به عمل آوردند صبح روز پنجشنبه (امروز) طبق روال معمول خود آغاز به کار کرد.

با حمله عوامل سید علی خامنه ای به سفارت انگلیس  سناریوی سلمان رشدی - میکنوس و ... دوباره تکرار میشود . بیچاره ما مردم ایران هستیم که همیشه دل به خارجی بسته ایم . آفرین به مردم مصر و تونس و سوریه که هیچگاه زیر بار منت غربی های روباه صفت نرفتند .