حق مسلم ما

آذر ۰۹، ۱۳۹۰

فتح یازده سفارتخانه در دستور کار ولی فقیه ! ( حکم حکومتی )

بعد از اشغال سفارت انگلیس در تهران و کشف چند شیشه مشروب و مقداری گوشت خوک در یخچال سفارت , و کشف عکس بدون حجاب ملکه انگلیس  و عکس کراوات زده نخست وزیر بر دیوار اتاق کار سفیر انگلیس درتهران .
مقام عظمی ولایت دستور فتح سفارتخانه های کانادا , استرالیا , نیوزلند , فرانسه , ایتالیا , آلمان , سویس , سوئد , دانمارک , نروژ و ژاپن را صادر کرد .
در متن این پیام آمده است , بر تمام پاسداران دانشجو نما واجب عینی است تا  زدودن تمام شعائر خلاف اسلام تا فتح تمام سفارتخانه های معاند و غیر شرعی از هیچ کوششی دریغ نکنید . 
در این پیام تصریح شده است حمله به سفارتخانه های غربی و کشف اسناد غیر شرعی در انها از اهم واجبات است و ترک ان موجب زوال میگردد .
بعد از انتشار این حکم حکومتی , جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کفن پوشان عازم تهران شدند تا در کنار پاسداران دانشجو نما در این فریضه الهی ولایی شرکت کنند .
خبرگزاری فالس اعلام کرده امامان جمعه مشهد و ارومیه , چفیه بسته به استعداد چوب و چماق و مجهز به سلاح سرد و گرم عازم تهران هستند تا به ندای ولی امرشان لبیک گویند .
آیت الله مهدوی کونی ( رئیس خبرگان رهبری ) گفته است در این انتفاضه شرکت خواهد کرد تا مثل سرور و سالار شهیدان به مقام عظمی شهادت نایل گردد یا فساد را از جامعه جهانی پاک کند .
خبرها حکایت از آن دارد که احمد جنتی و احمد خاتمی کمربندها را سفت بسته اند تا در این قیام حضور پر رنگ داشته باشند . آنها گفته اند جلو شرابخواری و بدحجابی را میگیریم .
برادران لاریجانی در حالی ذوالفقار بدست  عازم میدان نبرد شده اند که محمود احمدی نژاد خود را طلیعه دار این لشگر سراپا مسلح معرفی کرده است . محمود احمدی نژاد گفته تا رسیدن به اهداف عالیه نظام نمی نشینم .
تا لحظه درج این خبر هنوز از بیت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی و آیت الله سید ممد هیزمی خاتمی هیچگونه خبری واصل نگردیده است .