حق مسلم ما

آذر ۰۹، ۱۳۹۰

اهداف جمهوری اسلامی از حمله به خاک انگلستان و واکنش جهان غرب

جمهوری اسلامی به استعداد هزاران لباس شخصی و چماقدار ولایت , با لجستیک سپاه و هواداری وزارت اطلاعات , به خاک انگلستان حمله و سفارت انگلیس را تخریب و غارت  و در نهایت فتح کردند . خیلی باید بچه و کم عقل باشیم  تا قبول کنیم این کار بصورت خود جوش و توسط چند دانشجو انجام گرفته است .
در جمهوری اسلامی برگی از درخت نمی افتد مگر با اجازه ولایت فقیه . حمایت شفاف مجلس و سپاه از این رفتار وحشی نشانگر آنست که این حمله کنندگان با برنامه ریزی و به پشتگرمی بیت این رفتار غیر دمکراتیک غیر قانونی را انجام داده اند .
اهداف اولیه نظام مقدس جمهوری اسلامی :
1- انحراف افکار عمومی جوامع و دولتها از سوریه به سفارت انگلیس در تهران . تیتر همه روزنامه ها و اخبار امروز در دنیا
2-عیار سنجی دولت انگلیس و اتحادیه اروپا , زمانی که بلر حاکم انگلیس بود و پاسداران ملوانهای انگلیسی را خلیج فارس دستگیر کردند , با یک التیماتوم بلر به خود شاشیدن و آنها را با کت و شلوار هاکوپیان بدرقه کردند . اما حالا کامرون مانند اوباما بسیار خویشتن دار و ترسو است , و این باعث شده ملایان افسارشان را بلند تر ببندند .
3-خودشیرینی کردن برای روسیه و چین که این روزها در مسائل مالی و بحران جهانی اقتصاد با اروپا و آمریکا کمتر همراهی دارند 
4-پیام فرستادن برای جهان که چهاردیواری اختیاری است . هر چه دلمان بخواهد میکنیم . به هیچکس و هیچ چیزی پایبند نیستیم . به قرارداد وین که تمام کشورها پایبند هستند ,  پایبند نیستیم چه رسد به قراردادهای آزانس انرژی اتمی .
5- حکومت ولائی اسلامی با این عمل میخواهد ببیند آیا ممکن است روزی دنیا بر علیه او متحد شود و در نهایت سید علی را بر صندلی صدام , ملامحمد عمر و قذافی بنشاند یا نه , حتی در حد حرف .
پیشنهاد من به اتحادیه اروپا , آمریکا و سایر کشورهای جهان


با تعطیل کردن چند سفارتخانه و اخراج این و آن و انتقال کارکنانتان به دوبی و یک مشت حرف قشنگ و یک سری تهدید خالی و پوشالی  راه به جائی نخواهید برد.چند سال قبل هم همه سفارتخانه ها تعطیل شدند و رفتند اما سرافکنده برگشتند .  آرزوی جمهوری اسلامی تعطیلی تمام سفارتخانه ها در ایران است , خبرنگار معتبر خارجی در ایران نیست , سفارتخانه و کانون فرهنگی هم نباشه , ششماه دیگه بمب اتم تحویل جهانیان خواهند داد  . دولت و حکومت اشغالگر اسلامی با قانون و احترام و زبان همه فهم , تمکین نمی کند .
وقتی یکشبه وزیر خارجه اسلامی را از لیست سیاه خارج میکنید تا به اروپا سفر کند . وقتی که ... نتیجه اش این میشود .
تنها راه برای رهائی جهان از سلاح هسته ای , تروریست جهانی , اسلامگرائی افراطی , قتل و تجاوز و جنایت سازمان یافته در سراسر جهان , تحریم تمام روابط سیاسی , تجاری , فرهنگی , هنری , ورزشی , اقتصادی , نفتی و ... بصورت همزمان با جمهوری اسلامی است .