حق مسلم ما

آبان ۲۶، ۱۳۹۰

با عبارت " علیا ماجد المهدی " جمله بسازید یا اظهار نظر کنید !


بیش ازبیست نفر از مشهور ترین چهره های سیاسی- ورزشی- هنری وکتکی تا کنون جمله ساخته اند , یا اظهار نظر کرده اند . شما هم جمله بسازید .با پوزش از همه عزیزانی که اسمشون اورده شده .

1- سید علی خامنه ای ( رهبر ): صحنه را دیدم , دشمنان اسلام برای دشمنی با بیداری اسلامی مردم مسلمان از این دختر دشمن نما استفاده کردند و این بدستور آمریکا و صهیونیستها است .
2- اکبر رفسنجانی ( منفعت نظام ): منهم نگران هستم اما زیرساختهای خوبی در مصر ساخته شده , که حالا با برنامه ها دیده میشه . اگر این طرح پنچساله چندم که دورنمای خوبی داره اجرا میشد . الان طرح بیست ساله را اجرا می کردیم با توجه به همه زیر ساختهای خوبی که خودتان شاهد هستید . و جای تشکر دارد .
3- محمود احمدی نژاد ( رئیس جمهور ) : از ساعت چند لخت شدی و امومدی اینجا برای دیدن من , شیش ! هفت ! هشت ! نه ! ... کی خسته است ؟ کی ؟
4- علی لاریجانی ( رئیس مجلس ): اینها فتو شاپه , اسرائیل و امریکا برای خراب کردن جنبش بیداری قرانی و اسلامی به امامت ولی فقیه حضرت ایت الله العظمی خامنه ای این کارها را کرده اند , محکوم میکنیم .این شیطنت احمقانه است .
5- سردار زارعی ( رئیس پلیس سابق ): آخ که با دیدن این تصاویر هوس نماز جماعت کردم .
6- محمد خاتمی ( ممد هیزمی ) : این بداخلاقی تمدنها ست , حالا فصل انتخاباته بگذارید هر چه می خواهند بکنند تا انتخابات داغ تر شود . این دختر خودش هیزم انتخابات است .
7- آخوند گلستانی ( امام جمعه سابق تویسرکان ) : من حاضرم محلل باشم تا این دخترک بی گناه بتواند به آغوش شوهر قبلی اش برگردد .
8- احمد جنتی ( شورای نگهبان ): به هر حال , این ددمنشه ... ددمنشو ... ددمنشامه ... به هر حال , این یک کار ددمنشانه صهیونیستی بود .
9- ممد تقی مصباح ( استاد تمساح ): به اسلام بیاوریدش تا دامنش را به گلاب اسلام تطهیر کنم .
10- اسفندیار مشائی ( جریان انحرافی ) : اگر از قبل خبر میداد یه عکس یادگاری با او میگرفتم , من که با هدیه تهرانی هم عکس دارم . حداقل پیغام میداد می رفتم و به او میگفتم دوران سکسولوژی تمام شده , البته الان هم اسب هست هم الاغ اما دوران اسب سواری مثل دوران اسلام سواری تمام شده .
11- محمو خاوری ( اختلاس کننده فراری ) : تصمیم داشتم 3 هزار میلیارد بزارم لای بند سوتینش اما دیدم هیچی نداره , عجب جگریه !
12- منصور ارباب سیار ( تروریست اسلامی ) : لابد صد هزار دلار از بیت رهبری گرفته تا عملیات انتحاری اسلامی کنه !
13- محمد رضا شریفی نیا ( دلقک سینما و تلویزیون ولایت) : یک هفته بیاد خونه من مهمان باشه , تبدیل میشه به ستاره هنرمندان زن ایران . هر دختر مهمان من شد , هم به بیت راه پا پیدا کرد , هم پولدار شد , هم شهرت گرفت .
14-ارغوان رضائی ( تنیسر عاشق محمود ): یه راکت تنیس به او هدیه میدم که بره با معشوقم محمود 13 یه دور بازی کنه . آخه قبلا یه راکت هم به محمود جونم هدیه داده بودم , اما قبول نکرد و یه 2 میلیونی اورو برام فرستاد .
15- علیرضا افتخاری ( آوازه خون انحرافی ) : جون میده من بخونم و او برای آقام عربی برقصه . جوونم فدای ولایت .
16- احمد رضا رادان ( پلیس آلت بدست ) : اگه از نزدیکیهای دانشگاه اوین یا دانشگاه کهریزک یا دانشگاه صدا و سیما رد شد خبرم کنید تا بیرق اسلام ناب محمدی را نشانش بدهم .
17-مجتبی خامنه ای ( رهبر ناکام ): چه فایده به اسم من به کام بابام .
18- حیدر مصلحی ( اطلاعات ) : ما خبر داریم کار صهیونیستها است , اما اسنادش محرمانه است . رئیس جمهور دولت اشغالگر به او پول داده که او لخت شود و آبروی اسلام را ببرد .
19- علم الهدی ( امام جمعه مشهد ): حالا زیر بالات رو نشون دادی آبروی اسلام رفت , دختری به سن تو باید شش بچه داشته باشه . برو بشین خانه از شوهرت پذیرایی کن . پاشو بیا مشهد ببرمت حرم پاک , پاک , پاک شوی . خودم پاکت میکنم . مطابق اصول اسلامی
20- حسنی ( امام جمعه رضائیه ) : خوب یک زمین کشاورزی به او میدادند , از این کارها نمی کرد . میرفت خیارشور و کمپوت می کاشت و سود بدست می آورد , حالا لخت شدی که چی ؟ اگه راست میگی بیا نماز جمعه
21- مددی ( دانشگاه زنجان ) : اگه شاگرد درس من میشد نمرش بیست بود , دوس دختر من بیسته ! بیسته ! بیسته
22- علی اکبر صالحی ( امور خارجه ) : نچ ... نچ ... نچ ... نچ ... نچ ... والضضالین
23- رامین مهمانپرست ( سخنگوی خارجه ) : این مربوط به سیاست خارجی دولت داخله مصر نیست . این پروپگاندای خارجی سیاسیون غیر اسلامی داخلی کشورهای تحت ظلم دیکتاتور ها هستند که به اسلام پناه اوردن . سیاست داخلی وزارت امور خارجه ما این است که در سیاست خارجی کشورهای داخله مداخله نکنیم .
24- ....