حق مسلم ما

آبان ۱۶، ۱۳۹۰

محمد نصرتی و شیث رضائی عازم جهنم می شوند !

در این پست می خواهیم از تفاوت رفتار حکومت مداران اسلامی در بر خورد با مفاسد اجتماعی صحبت کنیم و قصدمان حمایت از هیچکس نیست .

بدون تردید کار زشت زشته و کار ناپسند نکوهیده و غیر قابل قبول است .
دکتر کردان را بیاد دارید , همان کسی که متخصص ازاله بکارت دخترکان بچه سال بود و جاعل مدارک دانشگاهی , در حکومت عدل علی به وزارت رسید .
آیت الله گلستانی را همه ما می شناسیم مخصوصا مردم همدان , به جرم تجاوز جنسی به زن شوهر دار مورد باز جویی قرار گرفت . اما بعد تبرئه شد و در دفتر آیت الله نوری همدانی مسئول استخاره شده است .
دکتر مددی را همه مردم زنجان و مخصوصا دانشجویان زنجانی می شناسند , اغفال دختران خوشگل دانشجو , ازاله بکارت و تجاوز به آنها برای نمره . الان این استاد اسلامی معاون وزیر آموزشعالی است .
سردار پاسدار زارعی , همان پاسداری که با زنان خیابانی نماز جماعت برگزار میکرد و آنها را اجاره میداد به سران اسلامی , با درجه سرتیپی بازنشسته شد و الان در کرج صاحب چند دهنه پاساژ است که از بنیاد مستضعفان هدیه گرفته است .
آیت الله هدایت فیروزبخش را مردم اصفهان و مخصوصا مردم نجف آباد میشناسند . ایشان استاد لواط اسلامی بود و نوجوانان خوش بر رو را به میخ اسلام شیعه آشنا میکرد . ایشان در حال حاضر مسئول گزینش حوزه علمیه قم است .
بسیاری از نمایندگان مجلس , سران کشوری و لشگری از مرکز هدایت اسلامی کرج تا شب نشینی های منزل قاضی سعید مرتضوی . همه و همه حاکی از این است که تعدادی زنا کار و حرامزاده بر ایران حکومت میکنند .
شیث رضایی و محمد نصرتی هم در همین کشور و تحت تاثیر همین مربیان بزرگ شده و پرورش یافته اند . حالا سئوال اینست :
چرا در برخورد با این دو فوتبالیست اینهمه هجمه و شانتاژ و بزرگنمائی و ... ؟ کاری که اینها کرده اند اسباب بازی رفتار ناشایست دیگران هم نیست ! چرا این احکام سنگین ؟
نتیجه اینکه اگر در خفا تجاوز کنی , ازاله بکارت کنی , لواط کنی پاداش اسلامی شیعه و هدیه رهبری در انتظار توست , بهشت در انتظار توست . چون تو ولایتمدار هستی , چون تو شیعه هستی و میدانی باید در خفا زنا و لواط کنی ! تو بهشتی هستی
اما اگر در ملا عام یک قرکی بچگانه بکنی , یعنی از شدت خوشحالی ناشی از گل زدن جو گیر بشی و یک کار نه قشنگ بکنی , طناب اعدام را برایت می بافند . تو عازم جهنم هستی .

به این میگن عدل علی , حکومت امام زمان , ولی امر مسلمین دو جهان و ....

روی اسامی بالا کلیک کنید به اسناد تجاوز می رسید .