حق مسلم ما

آذر ۰۵، ۱۳۹۰

نتایج دیدار خصوصی آیت الله خامنه ای و حیدر مصلحی افشا شد !


معضل انتشار اخبار پشت پرده از مذاکرات مسئولین نظام و سیاستمداران کشور , در عرصه رسانه‎ با عنوان اخبار ویژه مصطلح است، این روزها به تهدیدی جدی برای امنیت روانی جامعه مبدل شده است تهدیدی که روز گذشته انتقاد شدید رهبر معظم انقلاب از ادامه این روال را به دنبال داشت.
دو روز قبل حضرت آیت الله سید علی حسینی خامنه ای با وزیر اطلاعات دیدار خصوصی داشتند . آیت الله خامنه ای در این دیدار خصوصی گفته است ما ( رهبری و نظام اسلامی ) از آمریکا و اسرائیل نمی ترسیم , از جنگ و تحریم واهمه ای نداریم , این چیزها برای ما رحمت الهی است , ترس ما از این است که مخالفان ما هم پیمان و هم قسم شوند .
او اضافه کرده زمانی نظام مقدس اسلامی در خطر جدی است که کمونیستها , سلطنت طلبان , جمهوری خواهان , منافقین , قتنه گران سبز و بقیه معاندان نظام در کنار هم و با هم بر علیه نظام متحد شوند .
وظیفه شما و همکاران شما در وزارت اطلاعات این است که مانند سی و دو سال قبل از هر طریق ممکن مانع این وحدت و همدلی آنها بشوید .
در شبکه های آنها نفوذ کنید و سران و الیتهای هر گروه را به اسم ان گروه دیگر بکوبید . هر قدر تفرقه و فاصله بین این گروهها باشد , مصالح نظام اسلامی بهتر و بیشتر تامین خواهد شد .
به نمایندگی های غیر رسمی ما در اروپا و آمریکا و عوامل ظاهر الصلات نظام سفارش کنید لحظه ای از تخریب گروههای دیگر دست بر ندارند .
هر اندازه در این راه خرج شود و هزینه گردد مباح است و اشکال ندارد . به تلویزیونهای انها زنگ بزنید و به گروههای دیگر بد و بیراه بگوئید , به نام یک جناح الیت جناح دیگر را تختعه کنید .
بنا بر گزارشهای غیر رسمی مقام رهبری در این دیدار خصوصی بسیار عصبانی و ناراحت بوده است . و تمام حرفهای او و سفارشاتش به حیدر مصلحی مبنی بر ایجاد تفرقه بین گروههای مخالف نظام بوده , وی گفته است آنها که دنبال وحدت مخالفین و ایجاد انجمن مخالفان و کنگره مخالفان و تشکیلات ایجاد اتحاد هستند را تطمیع کنید .
به گزارش رسیده از آبدار خانه بیت معظم حضرت آقا بسیاربیش از گذشته از اتحاد گروههای مخالف نظام وحشت داشته است .