حق مسلم ما

بهمن ۱۵، ۱۳۸۹

نامه ای به الهام دختر شایسته مصر 2009 از یک دختر ایرانی

سلام بر خواهر خوبم Elham Wagdi Fadel ( الهام ) ,
اگر چه میدانم شاید هرگز این نامه را نخوانی اما من برایت می نویسم . امروز جمعه بود ( روز رفتن ) همه شما بعد از ده روز مبارزه , در میدان تحریر یکصدا بر علیه دیکتاتور نظامی کشورتان " حسنی مبارک " شعار میدادید . شما مبارزه میکنید تا دیکتاتور را از کشورتان اخراج کنید , موفق میشوید چون شما بر حق هستید .
الهام عزیز امروز رهبر اسلامی ما در خطبه های نماز جمعه گفت قیام شما یک انقلاب اسلامی است , با شنیدن این خبر آسمان ابری چشمانم , بارانی شد . سی و دو سال قبل ( قبل از تولدم ) پدرم و همه پدران و برادران و مادران ایرانیم یکصدا شاه نظامی و دیکتاتور را از کشور فراری میدهند تا حکومت عدل و عدالت و مساوات اسلامی بر ایران حاکم شود . تا مدینه فاضله حاصل گردد و امنیت و قسط و عدل بر جامعه ایرانی حاکم شود .
الان سی و دو سال از آن تاریخ میگذرد . گوشه ای از آنچه اسلام برایمان به ارمغان آورده , آنچه نمایندگان الله به ما هبه کرده اند را برایت مختصر مینویسم .
تجاوز و قتل و خونریزی و غارت بزرگترین هدیه اسلامی به مردم ایران بوده است , این نمایندگان خدا بر زمین عشق را به زنجیر میکشند و محبت را شلاق میزنند و عاطفه را سنگسار میکنند .
این فرزندان خدا بر زمین , دزدان و قاتلان و اشرار را رها کرده و معلمان و کارگران و وکیلاان مدافع را حبس میکنند .
این اسلامیون مرتجع , جوانان را کنار منقل نشانده و دختران 12 ساله را عقد میکنند . فحشا و اعتیاد در کشور من به لطف وجود و حضور این رهبران شیعه آنقدر گسترش یافته که سن فحشا به کمتر از 12 سال رسیده و حتی کودکان دبستانی معتاد به مواد مخدرشده اند .
در کشور ثروتمندی زندگی میکنم که میلیاردها میلیارد و حتی بیشتر نفت و منابع طبیعی خدا دادی دارد , اما سهم من فقط چهل دلار در ماه است که باید چونان گدایان و رعیت مستحق , ملتمسانه بدست آورم . وضعیت اقتصادی و معیشتی ما مردم ایران آنقدر خراب است که بسیاری از زنان و مخصوصا زنان بی سرپرست خودشان و دختران جوانشان تن فروشی میکنند و اسمش را گذاشته اند صیغه موقت اسلامی .
الهام عزیز , تو دختر شایسته مصر و فرزند شایسته تمدن بزرگ کشور مصر هستی , این روزها وظیفه سنگینی بر عهده


داری . همانگونه که من امروز از بزرگ زنان سی و دو سال قبل گله مندم , کودکان امروز مصر و حتی آن دخترکانی که هنوز بدنیا نیامده اند سی سال بعد از تو گله مند خواهند بود اگر امروز به وظیفه انسانی خودت عمل نکنی .
آنچه برایت نوشتم درد دل یک خواهر ایرانی تو بود که تجربه زندگی و بزرگ شدن در حکومت اسلامی را دارد . بدان و آگاه باش که اگر اخوان المسلمین و یا هر حزب و گروه دیگر اسلامی بر شما فائق آیند , کانال نیل گون سوئز را بمانند خلیج فارس ما خون آلود و سرخ فام خواهند نمود .
الهام عزیز بدان و آگاه باش که اسلامیون اگر به قدرت برسند , نه تنها دختران مصر که حتی پسران دانشجوی شما را حامله خواهند کرد . قلم ها را خواهند شکست , هنر را زنده بگور خواهند کرد و ورزش را اعدام .
دختر شایسته مصر , بعنوان آخرین جمله صادقانه بگویم , اسلامیون و اسلامگرایان زن را اثاث المطبخ میدانند و فقط از زانو تا زیر ناف زن را می بینند .
الهام عزیز برای تو و تمام مردم مصر , عزت و سربلندی آرزو دارم و از خداوند میخواهم مردم شریف مصر را چون مردم ایران در دام اسلامگرایان منجمد اسیر نکند .

خواهر تو از ایران - 5 1بهمن - 1369