حق مسلم ما

آبان ۱۹، ۱۳۹۰

مجتبی ایر لاین جایگزین ایران ایر لاین , آسمان و ماهان ایر میشود


بعد از خرابکاری در هواپیمای 727 مسکو به تهران که خلبان شهبازی موفق شد بدون چرخ جلو هواپیما را به زمین بنشاند .
هواپیمای 747 ایرانی در فرودگاه کنت لندن دچار مشکل ترکیدن چرخ هواپیما شد که ناشی از خرابکاری در سیستم چرخهای هواپیما بود .
حالا یک هواپیمای دیگر ایرانی در کوالالامپور پایتخت مالزی زمین گیر شد , ظاهرا تصمیم مجتبی و پدرش سوزاندن مسافرین هنگام پرواز بود , اینبار از بال هواپیما چون باران بهاری بنزین می چکید .

مدتی است گروهی به رهبری مجتبی خامنه ای در صدد هستند تا با قراردادهای بزرگ سیستم هوایی و حمل و نقل هوایی ایران در تمام مسیر های داخلی و خارجی را به شرکتهای قطری و ترکیه ای واگذار کنند .
هدف این گروه بدست اوردن پول بیشتر است به قیمت حراج کردن ایران , از حالا گفته اند قیمت بلیط یک چهارم اضافه خواهد شد که البته این سهم امام است .
بهترین راه حل برای انعقاد این قرار داد با شرکت های خارجی , قانع کردن شرکت های داخلی , افکار عمومی جامعه و راضی کردن مخالفان خرده پا است و هیچ ترفتدی بهتر از سقوط یکی دو هواپیما نیست .
تصور کنید هواپیمای مسکو به تهران منجر به کشته شدن صد نفر میشد , هواپیمای ایران ایر در لندن از مسیر خارج و منجر به کشته شدن صدها تن میشد , و هواپیمای ایرانی در مالزی آتش میگرفت و .... !
حالا افکار عمومی حاضر و آماده بود تا مجتبی ایر لاین را بپذیرد .
پشت پرده تمام این حوادث هوایی فقط و فقط بیت رهبری و حکومت اسلامی است . این جنگهای زرگری محمود و سید علی برای انحراف افکار عمومی است .
وظیفه ما اطلاع رسانی است , مردم نباید سوار هواپیماهای ایرانی شوند , چون نقشه سقوط توسط بیت رهبری قبلا طراحی شده است .
اگر جز این بود خلبان شهبازی را حلوا حلوا میکردند و قهرمان ملی میشد , نه اینکه ممنوع التصویر شود در تلویزیون و مجلات و رسانه ها و ...
بدون اجازه آقا هیچ کس در ایران هیچ کاری نمی تواند بکند . مجلس و ریاست جمهوری و ... همه و همه پشم هستند . مهم نیست چه کسی نماینده مجلس است یا چه کسی رئیس جمهور . فقط آقا ....