حق مسلم ما

آذر ۰۴، ۱۳۹۰

آیا سید علی حسینی خامنه ای فرمان کودک دزدی را صادر کرده یا محمود احمدی نژاد ؟


در چند روز اخیرموضوع ناپدید شدن کودکان بقدری جدی شده است که اگر شهروندان دقت کرده باشند درب مدارس در هنگام روز کاملا بسته نگه داشته می شود و سرویسهای دانش آموزان نیز اقدام به سوار و پیاده کردن دانش آموزان در حیاط مدارس ،البته در صورت بودن حیاط ،می کنند.از سوی دیگر خبر می رسد که در مدارس در مورد چگونگی برخورد با افراد ناشناس آموزش داده می شود. پلیس نیز بصورت غیر محسوس در حال کنترل اطراف مدارس، بخصوص مدارس ابتدایی می باشد . به گفته یکی از مامورین اداره آگاهی ارومیه پلیس در آماده باش کامل برای کشف این موضوع است . این مامور آگاهی همچنین اذعان داشت که تا کنون ۲۷ مورد گزارش ناپدید شدن و گم شدن کودکان گزارش شده که مسئولین امنیتی شهر تاکید بر سکوت رسانه ای و عدم اطلاع رسانی در این مورد دارند .
بر اساس اخبار غیر رسمی این کودکان اکثرا مربوط به خانواده هایی بوه اند که از فعالان سیاسی و اپوزیسیون حکومت ایران محسوب میشوند .
شک و گمانها بر ان است که این کار توسط سربازان گمنام امام زمان برای زیر فشار گذاشتن خان
واده ها طرح ریزی شده است .
اکثر خانواده ها اهل تسنن هستند و گرایشهایی به جناحهای مخالف رژیم دارند .
شک و تردید زمانی افزایش یافته که برخی ماموران دولتی به خانواده ها گفته اند در صورت مصاحبه و اطلاع رسانی هرگز فرزندان خود را نخواهید دید , آنها حالشان خوبست . پدران و مادران اغلب این کودکان در تظاهرات بمناسبت خشک شدن دریاچه ارومیه حضور پر رنگ داشته اند . تعدادی از خانواده ها ترک , کرد هستند و ظاهرا از پژاک بدشان نمی آید . دو خانواده نزدیک به سلطنت طلبان در جمع این خانواده ها دیده میشوند و همچنین عموی یک کودک سالیان قبل به جرم مجاهد خلق بودن اعدام شده .
خانواده هیچ کودکی متمول و ثروتمند نیست .
این اخبار و اطلاعات , بر مشکوک بودن ناپدید شدن 27 کودک دبستانی سایه انداخته و فضای شهر ارومیه و خانواده ها را بسیار نگران کرده است .
تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این کودک دزدی ها ی بی سابقه را بر عهده نگرفته است .