حق مسلم ما

آبان ۲۲، ۱۳۹۰

قیمت یک پاکت سیگار وینستون در تهران به 52 1هزار تومن رسید



در پی کشته شدن احمد رضایی فرزند ارشد سردار محسن رضایی در دوبی , قیمت یک پاکت سیگار وینستون آمریکایی از مرز 151899 تومان گذشت .
سردار دکتر محسن رضایی دبیر کل قاچاق سیگار و دارو در جمع خبرنگاران آماتور اعلام کرد دیگر قاچاق نمی کنم . وی اضافه کرد مرگ فرزندم خیلی هم مشکوک نیست و قبلا توسط برادران قاچاقچی سپاه تهدید شده بودیم . محسن رضایی در حالی که اشک چشمانش را نوازش میداد گفت از جامعه سیگاری و معتادان ایران خواهش میکنم نگذارند خون پسرم که به ناحق ریخته شده بی ثمر بماند . او از تمام خانواده های ایرانی معذر
تخواهی کرد که باعث اعتیاد جوانانشان به سیگار شده است . او گفت من پدر قاچاق سیگار ایران بودم و از حمایت بی دریغ ولی فقیه و تمام مراجع بزرگ شیعه برخوردار بودم , درست نیست برادران سپاهی قاچاقچی دولت انحرافی که تازه وارد این بازار شده اند بخاطر چند میلیارد دلار ناقابل بچه ام را می کشتند . بیایند سر میز بنشینیم و با هم صحبت کنیم .
مگر محمد رضا باهنر که پدر قاچاق تریاک و شیره ناب محمدی است , بخاطر چندرغاز میرود پسر رقیب اش دکتر حداد عادل را بکشد . مگر قاچاق سیگار از قاچاق تریاک و هروئین سخت تر و بد تر است .

محسن رضایی که شدیدا منقلب شده بود گفت , نتنها سیگار قاچاق نمی کنم بلکه دارو هم قاچاق نخواهم کرد , می روم ور دل اکبر کوسه میشینم برای هم جوک تعریف کنیم . مسئولیت مرگ هزاران بیمار مبتلا به هموفیلی , ام اس , سرطان و ایدز که به لحاظ نداشتن دارو بمیرند با برادران قاچاقچی دولتی جریان انحرافی است .
وی اضافه کرد این بجای تشکرشان بود که بیست سال است دارم تحریم ها را برایشان دور میزنم . هیچکس نمی تواند مثل من دور بزند . من دور همه چیز زدم . این هم پاداشم .
محسن رضایی در پایان سخنانش خطاب به جوانان گفت , حتما از کاندم استفاده کنید چون من از مدیریت
قاچاق خارج شدم و اگر دختر مردم را حامله کردید نخواهید توانست با داروهای وارداتی به بازار ناصر خسرو در مطب های غیر رسمی اقدام به سقط جنین کنید .