حق مسلم ما

آذر ۱۷، ۱۳۹۰

دفتر اصلی و مرکزی القاعده به مصر منتقل میشود !

با اعلام نتایج نهائی مرحله اول انتخابات پارلمان مصر، دو حزب اسلامگرا ۱۰۴ کرسی از ۱۱۲ کرسی را که در این مرحله به رأی مردم گذاشته شده بود، به دست آوردند؛ اخوان المسلمین ۷۳ کرسی، و سلفیها یا بنیادگرایان اسلامی ۳۱ کرسی. بدین ترتیب سلفی‌ها که خواهان تشکیل حکومت کاملاً اسلامی به شیوه خلافتی در مصر هستند دومین حزب اصلی در مجلسی شده اند که قرار است علاوه بر قانونگذاری، قانون اساسی تازه ای برای مصر تدوین کند. این ویدیوی کوتاه را ببینید .تمام سلفی ها و اخوان المسلمین مصر شعار میدهند " اوباما . اوباما . تمام میدان پر از اسامه محمد بن لادن است "

تصور بسیاری از کارشناسان این بود که مصر با حذف حسنی مبارک , به سمت دموکراسی و آزادی حرکت خواهد کرد . اما با کمال تاسف مردم مصر میروند تا با یک عقب گرد وحشتناک به 1400 سال قبل برگردند .
بزودی شاهد حضور بسیار زیاد مهاجرین مصری در کشورهای اروپایی و آمریکایی خواهیم بود . آنچه در بهمن 57 در ایران انتفاق افتاد امروز در آذر 90 در مصر حادث شده است .
البته این خبر خوبی مرای مردم تحت ظلم ایران و مردم محروم و جنگزده افغانستان است . انتقال مرکز تروریست جهانی ( القاعده ) به مصر , موجب تضعیف عناصر تندروی اسلامی در ایران و افغانستان میشود .
اگر چه این خبر برای مردمان ایران خبر چندان بدی نیست اما با توجه به اینکه حضرت امام آیت الله سید علی حسینی خامنه ای ولی امر مسلمین جهان و نماینده رسمی رب الله در زمین فرموده اند بزرگترین سفارت جمهوری اسلامی را در مصر بنا خواهیم کرد . بدون تردید موجب نگرانی اسرائیل شده و احتمال حمله نظامی به ایران را افزایش خواهد داد .
در این ویدیوی کوتاه همان چیزهایی را می شنویم و می بینیم که اواخر سال 1357 و اوایل سال 58 در ایران شاهد ان بودیم . با این تفاوت که حالا شدت و غلظت اسلامگرایان تندرو به مراتب بیش از ان زمان است و الفبای سخنان انان سیاه تر جلوه میکند  .