حق مسلم ما

آبان ۲۶، ۱۳۹۰

امام جمعه مشهد , اولین ولایتمداری که در مورد رفتار " علیا ماجد المهدی " اظهار نظر کرد !

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد علم الهدی روز گذشته در دیدار جمعی از پاسداران , زور بگیران و بسیجیان مشهد با وی گفت : به نظام اسلامی حمله کردند، اساس اسلام مورد تهاجم قرار گرفته و ولایت فقیه به عنوان مهم ترین یادگار حضرت محمد مورد هتاکی واقع شده، برای شما مهم نیست و اهمیتی ندارد؟کاری که ان دختر مصری کرده قابل بخشش نیست , یا به دامن اسلام بازگردد و توبه کند یا اعدامش کنیم .اعدامش هم شرط دارد .این باید موضوع اصلی خطبه های نماز جمعه این هفته باشد .
امام جمعه مشهد اضافه کرد: دختر من وقتی به سن و سال این ماجده هرزه بود هشت تا بچه داشت . یکی نیست به این دختر معلوم الحال بگوید برو بشین توی خانه و شوهرداری کن , بچه داری کن , از شوهرت پذیرایی کن . حالا خوب شد آمدی همه زیر و بالات را نشان نامحرم دادی , خوب اگه شوهر میخوای بگو , چرا بی عفتی میکنی ؟ این که آزادی نیست که تو میگویی .
آزادی در اسلام یعنی اینکه هر چه قران و حدیث و امام جمعه گفته باید گوش کنی و به آن عمل کنی . این یعنی آزادی . نه اینکه بروی لق و لیثک شوی و عکس بگیری بدهی توی کامپیوتر پسر همسایه و بقیه , انوقت بگی آزاد هستم . تو غلط میکنی که آزاد هستی مگر تو بزرگتر نداری .انوقت میگی فامیلت المهدی است ؟ تو نیم وجب بچه میخواهی نام حضرت مهدی را بد جلوه بدهی ؟

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی که بسیار خشمناک بود ادامه داد: این دختر ابتدا باید عقد موقت یک انسان صالح مثل خودم شود تا باکره نباشد و آنگاه اعدام شود . امام جمعه مشهد اظهار داشت: حتی کسانی که در دامن رهبری بزرگ شده اند هم صلاحیت کوبیدن میخ اسلام در سرزمین بکر علیا ماجد المهدی را ندارند , یا من یا مقام معظم رهبری فقط و فقط می توانیم او را صیغه اسلامی کنیم تا از بکارت خارج شود , در اسلام وارد شود و آنگاه اعدام شود .
امام جمعه مشهد تصریح کرد: برای این که هم جریان شناس و هم دشمن شناس باشیم و در مسیر خود گرفتار مشکلی نشویم که متاسفانه بعضی خودی ها در امتحانات اخیر گرفتار و مردود شدند، باید فقط چشم به مردانگی رهبری و ولایت بدوزیم.
وی افزود: مقام معظم رهبری نه تنها در بینش اسلامی زن شناسی ، حتی در اطلاعات ازاله بکارت , نه یک و دو روز، بلکه بیش از یک سال از همه جلوتر هستند , نگاه نکنید دستشان معلول است , مردانگی شان سالم و ... است .