حق مسلم ما

تیر ۰۴، ۱۳۹۰

حق مسلم ما


لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ

بیایید مرا نجات بدهید

به مسجد که می روم , تحریک میشوم . وضو باطل و غسل لازم می شوم ! چه کنم ؟

مشکل تجاوزات گروهی در جمهوری اسلامی برای همیشه حل شد !

خالی بندی های بزرگ محمود به زبان موریکا کتاب شد !

کنکور سال 1390 از امروز شروع شد !

فاطمه آلیا حق مسلم ماست !

سئوالات اصلی کنکور همان سئوالات ولایی است!

شباهت فرهنگی ملا محمد عمر با سید علی خامنه ای

عوامل سید علی خامنه ای با حمایت نیروی انتظامی علاوه بر زنا , لواط هم می کنند !

روز 18 تیر90 روز اتحاد و تجمع مردم ایران برای آزادی موسوی و کروبی !

ریزش موی سر دلیل اصلی فوت هاله سحابی اعلام شد

دستبندی آهنی بر دستانی از جنس طلا

چرخه موجودات زنده

دیکتاتورها شمع لوگوی عفو بین الملل را فوت میکنند.

جمع آوری دیشهای ماهواره برای تامین اعتبار مسکن مهر است

مسابقات دوی صد متر در حضور رهبر برگزار شد !

اگر من خدا بودم !!!!!!

شطرنج سیاسی ایران در سی و دو سال گذشته

معتاد یا مرجع

نامه سرگشاده ولی امر مسلمین جهان به بشار اسد

از خاکریز تجاوز جنسی رونمائی شد

کدامیک زودتر می رود ؟

بعدش میرویم خانم بازی ( صیغه اسلامی ) چه کسی می آید ؟

من دختر ایرانم , بیائید به من هم تجاوز کنید ای پاچه خواران ولایت

اسلام ناب محمدی و پرورش فاحشه اسلامی

حسین شریعتمداری ( کیهان ) اعتصاب غذا کرد !

بازدید آقا از عمارت النسا ء در جوار بیت رهبری !

آقای خامنه ای , من معذرت میخواهم . شما ببخشید

نشان دادن موی سر به نامحرم از گناهان کبیره است ( امام نقی )

ایران به سه استان تقسیم میشود

سردار پاسدار علی کفاشیان بار دیگر بر فوتبال ایران ...! علی و آسد علی باید بروند

حمید استیلی گزینه مناسب وزارت ورزش و جوانان

جانشینان محمد و صادر کنندگان اسلام چه ها که نمی کنند .

من آقای سیف العدل را دوست دارم , اما نظر من به نظر آقای ایمن الظواهری نزدیکتر است

محمود گفت : با هشت وزارتخانه جدید کشور را مثل بهشت اداره میکنیم

گیرم دیش های سر بام را جمع کردید , با صافی آشپزخانه چه میکنید

حمایت نیروی انتظامی از اشرار ولایتمدار

محل احداث مرقد مطهر امام خامنه ای ( ص ) توسط ولایتمداران مشخص شد

مسافران کشتی نوح

بزودی وزیر ورزش و جوانان معرفی میشود !

مهران مدیری وقتی که پنچ ساله هم بود ولایتمدار بود

دونیمه سرگین شتر

نظر مراجع تقلید شیعه در مورد ترور هاله سحابی !

هاله با عزت رفت

سازمان پزشکی قانونی کشور علت مرگ هاله سحابی را رسما اعلام کرد

فوتبال ناپاک جمهوری اسلامی و دستان پشت پرده ! دخالت در کار کی رش پرتغالی

حضور میلیونی مردم مشهد در سخنرانی محسن رضائی پاچه خوار

در ایران چه خبر است ؟ به روایت یک تایوانی

کسانی که از مرگ ناصر حجازی خوشحال شدند , کیانند ؟

قرآن جدید به سوره مبارکه جنتی مزین شد !

چاهش در قم , خودش در مدینه ظهور مخفی میکند ! خرافاتش خوراک مردم بی سواد

پرچم ایران , روسیه و چین این روزها در سوریه میسوزد

فواید ازدواج را بنویسید ( موضوع انشا کلاس سوم دبستان )

اسما ء اسد با 40 میلیارد پوند فرار کرد

بال و پر قیچی میکنیم ! کفتر بازی میکنیم ! خروس بازی هم !

اینجوری جمهوری اسلامی را به کشورهای غربی صادر میکنیم

بیانیه رسمی انجمن اسلامی قابلگان سنتی در راستای بیانات آیت الله سعیدی

لینکها ادامه دارد ...... ادامه لینکهای پر بیننده در اینجا

*******************************************************
******************************
***************