حق مسلم ما

تیر ۰۵، ۱۳۹۰

عوامل سید علی خامنه ای با حمایت نیروی انتظامی علاوه بر زنا , لواط هم می کنند !


در چند روز گذشته چند واقعه خشونت بار تجاوز گروهی و رقت انگيز ديگر در کشور جمهوري اسلامي ايران رخ داد. اینبار در شهریار از لواط کاری عوامل خامنه ای پرده برداشته شد . برخلاف اظهارنظر بسياري از مسئولين جمهوري اسلامي که عنوان مي نمودند حجاب، عامل اصلي تجاوز به عنف است، اين بار پسر 17 ساله اي به طرز فجيعي مورد آزار و اذيت و تجاوز سه نفر قرار مي گيرد .

ماجرا از اين قرار بود که: هفته گذشته جوان 17 ساله با حضور در اداره آگاهي شهريار از 2 جوان آزارگر شکايت کرد و به پليس گفت: چند روز پيش در منطقه پل فرديس کرج منتظر تاکسي بودم که خودرويي مقابلم توقف کرد. در همين موقع با مشاهده راننده که پسر همسايه‌مان بود، سوار خودرو شدم. دقايقي بعد از حرکت راننده، او مرا به 2 مرد مسافر که از دوستانش بودند، معرفي کرد اما پس از طي مسافتي راننده پس از گفت‌وگوي تلفني با فردي خود را بشدت عصباني نشان داد و ادعا کرد پدرش بيمار شده و بايد به بيمارستان شهر برود. شاکي با اشاره به ربوده شدن خود از سوي 2 مسافر ـ دوستان راننده ـ گفت: راننده پس از آن از من خداحافظي کرد و با سوار شدن به يک خودروي عبوري از محل دور شد و يکي از دوستانش رانندگي خودرو را به عهده گرفت تا مرا به مقصد برساند. وي افزود: در ميانه راه، مرد جوان به بهانه اين که ترافيک است، تغيير مسير داد و به درخواست‌هاي من براي متوقف کردن خودرو توجهي نکرد و با سرعت به سمت بيابان‌هاي شهر رفت. شاکي ادامه داد: در همين موقع همدست راننده با چاقويي که در اختيار داشت، مرا تهديد به مرگ کرد. با توقف خودرو هر دو نفر مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و از من فيلم تهيه کردند. متهمان پس از آن در مقابل يک ساختمان نيمه‌کاره مرا از خودرو بيرون انداختند و متواري شدند. آنها چند روز بعد نيز در تماس تلفني از من خواستند چند ميليون تومان به يک شماره حساب واريز کنم، در غير اين صورت فيلم تهيه شده را در شهر پخش مي‌کنند .

سرهنگ بازنشسته شهربانی سابق می گوید : مردم خودشان مواظب خودشان و خانواده هایشان باشند , حضرت امام خامنه ای زنا و لواط را برای عوامل نیروی انتظامی و بسیجیان ولایتمدار بمنظور ارعاب و ترساندن مردم جایز دانسته است .

این سرهنگ بازنشسته می گوید " نه تنها متجاوزان مجازات نمی شوند بلکه از طرف بیت رهبری پاداش هم می گیرند " او می گوید هرگز پرونده کاشمر به نتیجه نخواهد رسید چون یکی از متجاوزان برادر زاده امام جمعه کاشمر بوده است .

این سرهنگ باز نشسته می گوید اعتماد به نیروی انتظامی , اعتماد به جهل و تجاوز است . او میگوید غیر ممکن است دختر یا زنی یا پسر جوانی به پاسگاههای نیروی انتظامی برده شود و مورد تجاوز و اذیت و آزار قرار نگیرد .