حق مسلم ما

خرداد ۱۲، ۱۳۹۰

ریزش موی سر دلیل اصلی فوت هاله سحابی اعلام شد



حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی اعلام کرد , دلیل اصلی مرگ خانم هاله سحابی ریزش موی سر بوده است . حیدر مصلحی که در جمع خبرنگاران حضور داشت با تشریح وضعیت آنچه اتفاق افتاده بود , بارها به سر خودش اشاره کرد و توضیح داد .
بخشی از سخنان حیدر را برایتان می نویسیم .

...حضرت امام خامنه ای فرمودند حالا که پدرش ( عزت الله سحابی ) مرده است , دخترش را از زندان آزاد کنید و به حسین آقای الله کرم و مسعود خان دهنمکی کار بلد پیغام دهید که آقا گفته نشان به آن نشان که فرش زیر منقر ما دستباف است , آن کنند که هم ما و هم فرزندمان خدا خوشنود گردد .... من هم به عنوان وزیر اطلاعات اجابت کردم ...

همین که جنازه از منزل باباش داشت خارج میشد هاله یک عکس از باباش دستش گرفته بود و جلو تر از بقیه راه افتاده بود , گمان میکرد خانه خاله است که هر چه بخواهد بکند , در همین زمان حسین آقا و مسعود خان یک اشاره کردند به نوچه هایشان و سوار موتور 1000 شدند و رفتند .
نوچه اول جلو آمد و به بهانه گرفتن عکس از او یک کشمکشی درست کرد و آن نوچه دیگه آمد یک مشت به گرده خانم هاله زد و هاله افتاد .... نوچه اول خم شد و با رعایت شئونات اسلامی و حد ترخص حلال و حرام موهای خانم هاله را از روی مقنعه و با رعایت مشائل شرعی گرفت و کشید و سر خانم هاله را به نیت 12 امام , 14 بار به زمین کوبید و در نهایت موهای خانم هاله کنده شد و در دستان نوچه اول ماند , یعنی موی سر خانم هاله ریزش کرد , ریزش موی سر , البته اگر جان نمی داد , ممکن بود دوباره رویش کند .... حالا نوچه سوم آمد و چند لگد به شکم و گرده و پهلوی خانم هاله کوبید , این کار برای محکم کاری بود , کار از محکم کاری عیب نمی کند .
... شما هم دیدید که گزارش پزشکی عمومی اعلام کرد مرگ بر اثر ریزش موی سر بوده است . البته خانم هاله چند بیماری دیگر هم داشت که خداوند ( پسر آقا سید خراسانی ) همه را با هم بر او ناظل کرد . این هم گزارش کتبی پزشکی قانونی .
والسلام علیکم ورحمه آقا و برکاته