حق مسلم ما

تیر ۰۹، ۱۳۹۰

سئوالات اصلی کنکور همان سئوالات ولایی است!


رئیس سازمان سنج کشور اعلام کرد در صورتی که داوطلبان به یکی از سئوالات زیر پاسخ نادرست بدهند , مردود علمی اعلام خواهند شد . و منتظر نباشند که کارنامه برای آنها ارسال شود و بخواهند تعیین رشته نمایند . سئوالات زیر سئوالات ولایی هستند و از امسال به کنکور اضافه شده است .
دکتر میرزا قلمدون پاچه زاده اضافه کرد , این سئوالات برای رفع ابهام در آینده دانشجویان از طرف بیت معظم اله طرح شده است . و بمنظور شفاف سازی سازمان سنج این سئوالات و پاسخها را در اختیار خبرنگاران نهاد .
ده سئوال ولایی دانشجویی عبارتند از :

1- طرفدار کدام حزب سیاسی هستید؟
1- فتنه سبز 2- ولایت فقیه 3- جریان انحرافی 4 - هیچکدام
2- اگر در دانشگاه تظاهرات سیاسی یا صنفی صورت بگیرد شما چه می کنید ؟
1- شرکت میکنم 2- شاید شرکت کنم 3- شرکت نمی کنم 4- هر چه آقا بگن
3- آیا با دفن کردن شهدا در دانشگاه موافق هستید ؟
1- خیر دانشگاه قبرستان نیست 2-مخالفم چون از مرده می ترسم 3- نظرمن نظر ولایت است 4 - موافقم
4- در انتخابات آینده به چه کسی رای خواهید داد ؟
1- هرکس ولایتمدار تر باشد 2- به ارباب جمعی هاشمی 3- به نوچه های محمود 4- شرکت نمی کنم
5- در تجاوز جنسی به دختر دانشجو در مشهد چه کسی مجرم و متهم است ؟
1- رئیس دانشگاه 2- خود دختره خاک بر سر و خانواده اش 3- سازمان امنیت دانشگاه 4 - وزارت آموزش عالی
6- برای کسب نمره در دروس دانشگاهی چه کاری خواهید کرد ؟
1- درس می خوانم و به حق نمره می گیرم 2- پارتی پیدا می کنم 3- پول خرج میکنم و استاد را می خرم 4- به درخواست نماینده ولی فقیه در دانشگاه لبیک می گویم و اجازه میدهم تا لذت ببرد( زنا - لواط ) ونیازی به درس خواند و منت استاد کشیدن نیست
7- اگر دوست همکلاسی شما گفت آیت الله منتظری , ناصر حجازی یا میرحسین موسوی را دوست دارم شما چه میکنید ؟
1- هیچ کاری نمی کنم 2- خوشحال می شوم و با او بیشتر دوست می شوم 3- فورا به بسیج دانشجویی یا نمایند ولی فقیه در دانشگاه یا وزارت اطلاعات خبر میدهم تا جدش را بیاورند جلو چشمش 4 - با او قهر میکنم
8- آیا می دانید شیشه نوشابه و تخم مرغ آب پز در دوران دانشجویی چه معنایی دارد ؟
1- خیر نمی دانم 2- برای درست کردن ساندویچ تخم مرغ با نوشابه لازم است 3- تخم مرغ را می خوریم و شیشه های خالی را جمع میکنیم تا بفروشیم و خرج تحصیل در بیاد 4- اگر فعالیت غیر ولایی کردیم باید تحمل داشته باشیم که ماتحت مان پاره خواهد شد بوسیله تخم مرغ و شیشه نوشابه
9- کدام دانشگاه بدون کنکور برای فعالان سیاسی یا صنفی , دانشجومی پذیرد ؟
1- دانشگاه اوین و کهریزک 2- دانشگاه امام صادق 3- دانشگاه مالک اشتر 4- دانشگاه الزهرا
10- چه کسانی در دانشگاه ستاره دار می شوند ؟
1- فعالان سیاسی دانشجویی 2- منافقین و بهائی ها و جاسوسان بیگانه و دانشجونما ها 3- هر کس حرف حساب بزند 4- دانشجویانی که در اجتماعات دانشجویی حاضر میشوند


برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ