حق مسلم ما

خرداد ۳۰، ۱۳۹۰

حسین شریعتمداری ( کیهان ) اعتصاب غذا کرد !


درواکنش به آزاد شدن عماد الدین باقی , حسین شریعتمداری کیهان اعتصاب غذا کرد . حسین گفته است تا عماد الدین به زندان برنگردد لب به چیزی نمی زنم . او گفته است هم اعتصاب غذای تر و هم اعتصاب غذای خشک کرده ام . یعنی دیگر نه عرق سگی میخورم و نه تریاک میکشم مگر اینکه عماد الدین به زندان برگردد .
بنا به گزارشهای غیر رسمی ظاهرا در غیاب آقا سد علی , بدری خانم ( زن سد علی ) فرستاده ویژای را روانه دفتر روزنامه کیهان کرده تا به حسین بگه خدا مرگم بده این چه کاریه که کردی . اما حسین گفته به جان پوتین و کرزای قسم , نه لب تر می کنم و عرق سگی روسی می خورم ( اعتصاب غذای تر ) و نه تریاک می کشم ( اعتصاب غذای خشک ) , مگر اینکه باقی به زندان برگردد .
حداد عادل که فرستاده حاجیه خانم بوده , گفته حضرت امام خامنه ای در جلسه خصوصی امام زمان ( عج ) بودند و نمی شد آقا را بموقع مطلع کنیم . حداد اضافه کرد از وقتی که امام زمان نیمه ظهور کرده اند یک روز درمیان با آقا جلسه خصوصی می گذارند تا وضعیت جهان و کائنات را بررسی کنند .
کارشناسان غیر رسمی اظهار کرده اند که احتمالا سربازان گمنام امام زمان بزودی پرونده جدیدی بدون شاکی خصوصی بر علیه عماد الدین باقی در دادگستری باز خواهند کرد تا به این وسیله حسین حاجیه خانم را نجات دهند و رضایت آقا و آن آقا ( عج ) را فراهم آورند .

عماد الدین باقی فعال حقوق بشر که در ایران در زندان به سر می برد آزاد شده است. محمد صالح نیکبخت وکیل آقای باقی در روز دوشنبه ۳۰ خرداد به به بی بی سی گفت که موکل وی آزاد شده است. آقای نیکبخت در پاسخ به این پرسش که آیا موکل وی به مرخصی آمده یا کلا آزاد شده است، گفت که آقای باقی به طور کامل آزاد شده است. آقای باقی آخرین بار در آذر ماه سال ۱۳۸۹ به زندان رفت. آقای باقی در شمار زندانیانی بود که در اعتراض به نحوه مرگ هاله سحابی فعال ملی مذهبی در زندان اوین در اعتصاب غذا به سر می برد. سازمان عفو بین الملل و نهاد های دیگر حقوق بشری در ایران و جهان خواهان آزادی آقای باقی شده بودند.



کمپین یک میلیون دندان تیز عضو فعال می پذیرد