حق مسلم ما

تیر ۰۶، ۱۳۹۰

مشکل تجاوزات گروهی در جمهوری اسلامی برای همیشه حل شد !



بعد از رسانه ای شدن تجاوزات غیر انسانی در خمینی شهر , گلستان , کاشمر , شهریار و محلات یکی از بزرگ رهبران دینی ایران ( آ تقی ) راه حل مناسبی را پیشنهاد کرد .
با توجه به اینکه صیغه در اسلام حلال است و از شیر مادر حلال تر , اما تجاوز حرام است و از گوشت خوک حرام تر , و با در نظر گرفتن اینکه در فقه شیعه یکنفر میتواند بارها صیغه شود و جایز است , و با توجه به اینکه همه کار ها در ایران باید زیر نظر روحانیون و با تائید آنها صورت بگیرد . لذا این مغز متفکر اسلام شیعه پیشنهاد کرد در گروههای متجاوز حتما یک نفر ملا یا شیخ یا آخوند یا مارمولک باشد . چرا که آخوند ها از بدو تولد با خواندن اذان و اقامه در گوش نوزاد ... تا خواندن نماز میت برای هر فرد همیشه با انسانها هستند .
بسیجیان و عوامل لباس سبز انتظامی یا لباس شخصی های منصوب بیت از این به بعد نباید به تنهایی اقدام به تجاوز جنسی کنند . در گروهها باید حتما یک نفر آخوند ولایتمدار و مجذوب ولایت حتما باشد .
چون :

الف - آخوند گروه تجاوز جنسی نمایند رسمی رهبری خواهد بود و می تواند مستقیما و بدون واسطه اخبار واقعه را به عرض مقام عظمی ولایت برساند تا روسیاه شوند مطبوعات و رسانه های استکبار جهانی , که خبر نادرست و تحریف شده به مردم می دهند .

ب - شخص آخوند گروه بیکار نیست , و قبل از هر تجاوز با خواندن صیغه آنرا حلال و طیب میکند

ج - بابت خواندن هر صیغه مبلغ 100 هزار تومان خواهد گرفت , 25 هزارتومان برای حساب 100 امام , 25 هزار تومان برای حساب 1000 خامنه ای , 25 هزارتومان برای حساب حماس و القاعده و 25 هزار تومان بعد از کسر مالیات دولت مهر ورز حق خواندن صیغه و گزارش کتبی به رهبر . ( این مبلغ برای هر نفر محاسبه میشود )
تبصره :
1- احوط است گزارش را به گونه ای بنویسد که رهبری موقع خواندن لذت کافی و وافی را ببرد ! ( وصف العیش نصف العیش )
2- احتیاط مستحب اینکه اگر متجاوزین پول نداشتند از شخص مورد تجاوز بگیرند یا امال شخصی او را به غنیمت ببرند !

د - این کار تولید اشتغال می کند و درامد زا است . و به دولت مهرورز خدمتگذار هم کمک می شود .

ه - این فتوی از دستورات و احکام ثانویه اسلامی محسوب میشود و شرعا درست است و با قانون اساسی جمهوری ولایت فقیه هم سازگار است .
و- زن صیغه شده هم نمی تواند بعدا بگوید به من تجاوز شده است و ننه من غریبم راه اندازد .

ز- هزار تا فایده و خاصیت دیگه هم دارد که خودتان بر آن واقف هستید ..... حالا یکی اش را بگو ببینم !؟


***************************
برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ