حق مسلم ما

خرداد ۳۰، ۱۳۹۰

من دختر ایرانم , بیائید به من هم تجاوز کنید ای پاچه خواران ولایت


تجاوز جنسی به زنان ایرانی سابقه طولانی و تاریخی دارد . اما این روزها در مطبوعات و رسانه ها شاهد آنیم که در تمام نقاط ایران از خمینی شهر و محلات و کاشمر تا گلستان و خرم آباد به صورت گروهی به زنان بی نوا تجاوز میکنند , زنان را روانه بیمارستان و سپس زندان میکنند و خودشان آزادانه و با افتخار و بدون هیچگونه نگرانی زندگی میکنند . دولت متجاوزان را اشرار میخواند , اما به نظر من یک تار موی اشرار شرف دارد به بسیجیان و ولایتمدارانی که اینکارها را با حمایت همه جانبه نیروی انتظامی و قوه قضائیه و شخص رهبر به منظور ارعاب زنان و خانه نشین کردن نیمی از جامعه انجام میدهند . اشرار اگر چه شرور هستند اما غیرت هم دارند , اگر مردانگی نداشتند اشرار نمی شدند . قصد ما تائید اشرار نیست , اما همه ما خوب میدانیم اشرار اگر هر کاری بکنند , به زن بی نوا و بی پناه به پزشک و معلم و خیاط و ...تجاوز گروهی نمی کنند .
زهرا بنی یعقوب ( همدان ) و ترانه موسوی ( تهران ) و صدها زن دیگر , آیا توسط اشرار مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند ؟این روزها ولایت مطلقه فقیه با پشتوانه فقه شیعه به همت کسانی چون حسین طائب , سردار زراعی , دکتر مددی و بسیاری متجاوز شناخته شده در سراسر ایران به منظور حذف نیمی از جامعه ایرانی ( زنان ) فتوای تجاوز صادر میکند .
فراموش نکنیم که ندا ( سمبل آزادی ایران ) یک زن بود . ضربه ای که در سی و دو سال گذشته حکومت مرد سالار شیعه اسلامی به رهبری آلت الله سید روح الله خمینی و جانشینش آلت الله سید خراسانی از زنان ایران خورده است بدون تردید اگر بزرگترین نبوده اما از بزرگترین ضربات وارده به حکومت مردسالار ضد بشری اسلامی بوده است . اصرار زنان ایران بر کار کردن خارج از خانه , اصرار برسر نکردن چارچوق و چادر سیاه زهرائی , حضور پر رنگ در اکثر گرد همائی های ضد ولائی , حضور گسترده در دانشگاه ها , کسب افتخارات بزرگ سیاسی و هنری و ورزشی و ... در مجامع بین المللی , مقاوت جانانه و شیر زنانه پشت میله های سرد زندان ولایت و صد ها مورد دیگر , همه و همه ناشی از عزم , شجاعت , لیاقت و شهامت زنان ایرانی دارد . اگر چه این افتخارات حاصل نمی شد مگر با همکاری و گذشت و فداکاری مردان تحصیلکرده و فهمیده ایرانی که به حق از بهترین شوهران و پدران جهان محسوب میشوند .
حکومت فاشیستی شیعه به رهبری فسیلهای لواط کار حوزه ای , بدنبال حذف زنان از جامعه و مرعوب کردن آنها هستند , حکومت اسلامی یعنی حکومت مرد سالار زن ستیز . این روند از بدو پیدایش اسلام تا کنون وجود داشته و در فقه شیعه وجوب شنیع آن پر رنگتر از سایر مذاهب اسلامی در تاریخ به تحریر در آمده است .

مراجع فسیل شیعه که جز به چاپیدن جیب مردم بینوا و کم سواد جامعه نمی اندیشند هرگز در هیچ زمانی نه تنها به یاری زنان نیامده اند که حتی زنان نگون بخت را فاحشه و خود بیمار میدانند . در همین روزها حرفهای امامان جمعه ای را میشنویم که میگویند زنان مورد تجاوز قرار گرفته مقصر خودشان بوده اند .
بعد از مقدمه فوق میخواهم بگویم کمی تا قسمتی هم مقصر خود ما زنان هستیم . چرا از خودمان دفاع نمی کنیم .؟ چرا به خفت و خواری تن میدهیم , کتک میخوریم , به ما تجاوز میکنند و به عنوان مجرم زندان هم می رویم ( بی گناه ) اما از خودمان دفاع نمی کنیم . چرا ؟
تا به حال چند مرد ( نامرد ) آلت بریده را تحویل دادگاه داده ایم ؟ تا بحال چند مرد ( نامرد ) را قطع ذکر کرده ایم ؟
چرا از خودمان دفاع نمی کنیم ؟ اگر ده مرد آلت بریده و قطع شده در جای جای ایران تحویل بی دادگاه اسلامی داده بودیم , آیا باز هم پاچه خواران ولایت جرات داشتند تجاوز جنسی کنند ؟
بهترین , سریعترین , کاراترین , موثر ترین و محکم ترین ابزار دفاع دندان است .
حتما به جرم کندن ذکر یک نامرد به زندان خواهیم رفت . حتما ما را مجرم و متهم و ... خواهند کرد ( این کار را نکنیم هم مجرم و متهم هستیم ). اما هیچ نامردی حتی با حمایت نیروی انتظامی و پاداش رهبری شیعه هم جرات نخواهد کرد به ما تجاوز کند . باید چند گل پر پر شود تا نامردان شیعه صفت زن ستیز حساب کار دستشان آید .
نه از دادگاه های رژیم چیزی در حمایت زنان اسخراج خواهد شد و نه قانونی وجود دارد که حامی زنان مورد تجاوز شده باشد و نه فقه شیعه و قوانین اسلامی عقب افتاده دردی از دل ما بر خواهد داشت .
اگر آن زن بی نوای تویسرکانی ذکر آلت الله گلی جون ( نماینده ولی فقیه و امام جمعه ) را کنده بود , نه نیازی به محلل بود و نه این اتفاقات خمینی شهر و کاشمر و گلستان و محلات و... اتفاق می افتاد .
کمپین یک میلیون دندان تیز در راستای دفاع شخصی از زنان و شناسائی عناصر ولایتمدار متجاوز تاسیس شده است . آگاهی دادن و آگاه بودن شرط اول مبارزه است . نترسیم , نترسیم , ما همه با هم هستیم .
به امید روزی که اولین ذکر یک نامرد بسیجی ولایتمدار شیعه توسط دندانهای تیز یک شیر زن تحویل بیت رهبر متجاوزان ایران آسد علی قرار گیرد .


این لینک را به دوستان خود ایمیل کنید . یا مطالب آنرا برایشان بفرستید . با پوزش از همه مردان واقعی ایرانی .