حق مسلم ما

خرداد ۰۲، ۱۳۹۰

کسانی که از مرگ ناصر حجازی خوشحال شدند , کیانند ؟

این روزها همه جا از خوبی های ناصر خان گفته میشود و همه سیاه پوش در وبلاگها , وبسایت ها , رادیو تلویزیون ها , مجلات و روزنامه ها ظاهر میشوند و از بزرگی های ناصر خان میگویند . بدون تردید ناصر حجازی از معدود ورزشکارانی است که هرگز در برابر ظالم سر خم نکرد . اما من میخواهم از دید دیگری به این موضوع نگاه کنم , شاید متفاوت از دیگران . این روزها آبی و قرمز بودن فرقی نمی کند , خود من هم که نویسنده این متن هستم آبی نیستم , البته قرمز هم نیستم , شاید سبز باشم آنهم سبز پر رنگ پر رنگ ...
معمولا در فرهنگ ما در زمان فوت یک شخص هیچکس از خوشحالی و شادی صحبت نمی کند , اما این خوشحالی و شادی از نوع ویژای است .



کسانی که در آستانه انتخابات جعلی 88 واسطه شده بودند تا ناصر خان از کاندیداتوری محمود رمال حمایت کند , و پاداش بگیرد ( مانند پروین که حمایت کرد و پاداش گرفت ) اما او که دولت چهار ساله اول محمود را دیده بود نپذیرفت و از پاسداران رمال حمایت نکرد , او در کنار ملت ایران ماند و به مردم پشت نکرد , به ظالم و دیکتاتور بله نگفت و بدین صورت بزرگتر شد و محبوب تر گردید , درست مثل جهان پهلوان تختی .
بدین ترتیب رمال ها و شیرگی ها امروز بسیار خوشحال هستند و شیرینی توزیع میکنند , کسانی مثل کفاشیان و سعید لو و خیلی ها که واسطه شده بودند تا ناصر حجازی از محمود حمایت کند . امروز در دل شادی میکنند .
البته ناصر حجازی قبول نکرد و به کمپین دیکتاتور, نه بزرگ گفت .

مسئله دوم به همین دو هفته قبل برمی گردد . زمانی که ناصر حجازی یک مصاحبه کرد و مشت محکمی بر دهان سید علی شیرگی و محمود رمال زد . این مصاحبه آنقدر محکم و از دل مردم بود که حتی برنامه نود هم نتوانست آنرا پخش کند .
ناصر حجازی در مصاحبه گفته بود مردم ایران گدا نیستند , چهل هزارتومن ماهانه به آنها میدهند و از آنطرف جیب مردم را خالی میکنند و...
بدون تردید ناصر حجازی در قلب ملت ایران است , بوده و خواهد ماند , ناصر حجازی هرگز نخواهد مرد چرا که مرد نکو نام هر گز نمی میرد ( سعدی ) ناصر حجازی زنده است و من خوشحالم که هموطنم ناصر حجازی است .
قطعا این روزها کسانی مثل محمود رمال و سید علی شیرگی و سید محمد عذرخواهی که فقط و فقط به حکومت کردن خود می اندیشند و به بقا حکومت اسلامی به منظور چپاول ملت ایران و کمترین فکرشان متوجه مردم است از مرگ ناصر خوشحالند .
قطعا پاسداران پاچه خواری چون سعید لو و کفاشیان که جز به ریاست و دزدی بیت المال فکر نمی کنند از مرگ ناصر حجازی خرسند و خوشحالند .
اما این آدم های دو رو و منافق , این روزها سیاه پوش میشوند و میخواهند افکار عمومی جوانان را منحرف کنند . این ها خوشحالند چون فکر میکنند صدائی از صدا های ملت ایران حذف شد . همه ما چهار شنبه سبز هستیم و در مراسم تشیع جنازه او شرکت میکنیم . چهار شنبه 8 صبح جلو بیمارستان کسری به طرف میدان آزادی


محمد عذرخواهی کیست ؟ ( طنز )
فیلم سینمائی گودزیلا می آید ( طنز )
افشا گری لیلا خاتمی ( طنز )
گزارش تصویری از ساعتی قبل و ساعتی بعد از مرگ اسطوره ( ناصر خان همیشه سبز ) 11 دقیقه
صفحه اصلی وبلاگ