حق مسلم ما

تیر ۰۹، ۱۳۹۰

خالی بندی های بزرگ محمود به زبان موریکا کتاب شد !


مدیر انتشارات چوپان دروغگو با بیان این مطلب که سه کتاب دکتر محمود به چاپ شصت و سه درصد رسیده است و با استقبال گسترده روبرو شده است اضافه کرد کتاب جدید محمود مشتمل بر خالی بندیهای بزرگ در مورد مدیریت جهانی , بزودی منتشر خواهد شد .
دکتر محمود احمدی نژاد قبلا سه جلد کتاب به زبان فارسی منشر کرده بود . حال با توجه به درخواستهای فراوان توسط مسئولین جهانی و فرهیختگان عالم تصمیم گرفته است یک جلد کتاب از خالی بندیهای بزرگ خودش را به 12 زبان زنده دنیا به نیت امام دوازده منتشر کند , همانطور که در تصویر مقابل می بینید این کتاب حاصل شش سال خالی بندی جناب دکتر در زمینه مدیریت جهانی است که به زبان کشور موریکالتوس ترجمه شده است . لازم به ذکر است که ترجمه یک صفحه از فارسی به زبان موریکا فقط یک کلمه است . یعنی اگرفارسی زبانان یک صفحه بنویسند , موریکا زبان فقط یک لغت می نویسند . ( حالا اگه این کتاب فارسی نوشته شود چند صفحه خواهد شد , خدا می داند )
کشور موریکالتوس آنقدر بزرگ و وسیع است و جمعیت میلیونی دارد که روی نقشه جا نمی شود و لذا نمی توانید آنرا در نقشه پیدا کنید . حتی از بورکینوفاسو و جزایر کومور هم بزرگتر و وسیع تر است .
مدیر انتشارات دروغگو گفت خس و خاشاک ایرانی میتوانند اصل این کتاب را به زبان موریکایی در تظاهرات 18 تیر از غرفه های سیار که در پاسگاههای انتظامی است بخرند . ضمنا برای دانشجویان 63 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است .


برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ