حق مسلم ما

خرداد ۰۹، ۱۳۹۰

فوتبال ناپاک جمهوری اسلامی و دستان پشت پرده ! دخالت در کار کی رش پرتغالی


حتی این مربی خارجی که فارسی هم بلد نیست فهمیده که ایران کجاست . او فکر میکنه اومده ایران تا سرمربی تیم ملی باشه و کار فوتبالی بکنه و تیم را ببره جام جهانی و ... اما کم کم خواهد فهمید که او آمده ایران تا دلالان فدراسیون فوتبال از کنار این قرار داد او به نان و نوائی برسند .
ای کاش یک کسی به او بگوید پولت را بگیر و غم و غصه هم نخور , این دولت و این فدراسیون ولایت فقیه فوتبال ایران دنبال ورزش و مسابقه و فوتبال و این چیزها نیست . باید به کی رش گفت تو و قرار داد تو یک پل ارتباطی است تا دزدان و حاکمان بر ورزش ایران بتوانند از کنار قرارداد تو برای خودشان و مافیای فوتبال ایران در اون کشور شیطان بزرگ ویلا و کاخ بخرند .

آقای کی رش از این حرفها نزن . از مربیان قبلی کرووات یاد بگیر , هنوز نتونسته اند پول خودشون رو حتی با شکایت به فیفا از مافیای فوتبال ایران بگیرند . راستی دیگه این لباس سبز را هم نپوش , مگر نمی دانی کفاشیان و سعید لو کور رنگ هستند و تاج و ترابیان به سبز آلرژی دارند ؟ یه وقت دیدی گفتن از سران فتنه هستی ...از ما گفتن ...

کارلوس کي‌روش که امروز در تمرين تيم اميد حاضر شده است، در جمع خبرنگاران که در مورد تيم اميد از او پرسيدند اظهار داشت: ما از لحاظ امکانات و برنامه‌ريزي پيشرفت خوبي داشتيم و زمين هم نسبت به گذشته مناسب‌تر شده است. امکانات بسيار بهتر شده است. مربيان خوبي هم آورده‌ايم. با اين حال اکنون تيم اميد نبايد اينجا باشد و در تهران تمرين کند. ما با باشگاه‌ها و فدراسيون هماهنگي‌هاي لازم را انجام داديم و خوشحاليم که آنها با ما همکاري کردند اما از اينکه تيم اميد نتوانسته به اوکراين برود بسيار متأسف و ناراحت هستم.

وي ادامه داد: مهمترين چيز براي يک تيم آن است که بازيکنان را در اختيار داشته باشد. اگر بازيکنان در دسترس نباشند نمي‌توانيم به تيم کاملي دست پيدا کنيم. ما بازيکنان را لازم داشتيم تا در اوکراين حاضر شويم.

سرمربي تيم ملي تأکيد کرد:‌ اگر فوتبال ايران مي‌خواهد پيشرفت کند همه بايد کمک کنند تا يک تيم کاملي داشته باشيم. من به اينجا آمده‌ام تا فوتبال ايران را دگرگون کنم اما حاضر نيستم خودم تغيير کنم و عوض شوم. همه مسئولان بايد کمک کنند تا تيم اميد موفق شود. اميدوارم نرفتن تيم اميد به اوکراين براي آخرين بار باشد که اتفاق مي‌افتد. همه بايد کمک کنيم تا تيم ملي به موفقيت برسد.

کي‌روش در پاسخ به اين سؤال که عدم سفر اميد به اوکراين چقدر در بازي‌هاي ايران و عراق در آينده تأثير خواهد داشت، گفت: اين مسئله را در آينده خواهيد ديد. اميدوارم که تيم ايران موفق شود ولي اگر موفق نشد مردم بدانند که تقصير از ما نبوده است و ما هر کاري که از دستمان برمي‌آمد و لازم بود انجام داده‌ايم. همه بايد کمک کنند. اميدوارم اين اتفاق درسي باشد براي ما و در آينده تکرار نشود زيرا براي اعتبار و حيثيت فوتبال ايران نيز اين مسئله خوب نيست. اين اشتباه نبايد ديگر رخ دهد زيرا به اعتبار فوتبال ايران لطمه مي‌زند. توضیحات بیشتر

آقای کی رش کم کم برایت بازیکن هم انتخاب خواهند کرد , مدل بازی کردن و سیستم هم معرفی خواهند کرد , قبل از بازی هم به تو خواهند گفت باید ببری یا ببازی , به سخنرانی سید خراسانی هم خواهند برد و اگر تغییر نکنی باید ایران را ترک کنی و ... دلم برات میسوزه که اومدی ایران آبروی خودت را ببری !

کسانی که از مرگ ناصر حجازی خوشحال شدند , کیانند ؟