حق مسلم ما

تیر ۰۳، ۱۳۹۰

ایران به سه استان تقسیم میشود

به پیشنهاد ولی امر مسلمین دو جهان و موافقت مجلس اشرار جمهوری اسلامی ایران , و استقبال رئیس جمهور شرور جمهوری اسلامی و با توجه به نظر مراجع دینی شیعه , به منظور عدم تکرار تجاوزات گروهی ایران به سه استان تقسیم میشود . کارشناسان بیت رهبری معتقدند این طرح از طرف امام زمان بر رهبری وحی شده و با اجرای آن تمام مشکلات ایران حل می گردد .
1- استان نریمان : همانطور که در طرح مقام عظمی می بینید به رنگ زرد مشخص شده است . این استان محل زندگی آقایان است و ورود خانم ها به این منطقه اکیدا ممنوع است . یعنی نرهای با ایمان ( نریمان ) در این منطقه سکونت خواهند کرد . این استان در بخش مرکزی و جنوب شرق ایران است و تنها یک همسایه دارد و آن استان زانیان است .
2- استان ضعیفان : الهام گرفته از واژه پسندیده و شرعی ضعیفه است . این استان در منطقه غربی و شمال غرب ایران است , در این ناحیه فقط و فقط زنان و دختران زندگی خواهند کرد . این استان تنها یک همسایه دارد و آن استان زانیان است .

3- استان زانیان : در این استان ملایان و ملا زادگان و حرامزادگان اسلامی و زنا زادگان فقه شیعه که همگی فارغ التحصیل مکاتب اسلامی هستند ساکن خواهند شد . چون جمعیت این استان را آخوند ها تشکیل میدهند نامش را زانیان گذاشته اند و به رنگ سیاه در نقشه مشخص شده است . فقط کسانی می توانند در این استان ساکن باشند که یا ملا و ملا زاده باشند , یا لواط کار و زنا کار باشند و یا از حوزه های علمیه قم و مشهد فارغ التحصیل شده باشند . اعتقاد عملی به اصل ولایت وقیح و ظهور آقا ( عج ) از دیگر شروط زندگی در این ناحیه می باشد .