حق مسلم ما

تیر ۰۸، ۱۳۹۰

شباهت فرهنگی ملا محمد عمر با سید علی خامنه ای



ملا محمد عمر رهبر طالبان افغانستان است که سالهایی هم بر مردم و کشور افغانستان حکومت اسلامی سنی کرد . سید علی هم که معرف حضور همگان هست و نیازی به معرفی ندارد .
بیاد داریم که ملا محمد دستور داده بود تا مجسمه های سنگی بزرگ بودا را در افغانستان با گلوله هدف قرار دهند و عوامل احمق او هم همان کار را کردند . آن مجسمه ها آثار فرهنگی و تاریخی افغانستان بود , اما ملا محمد عمر مسلمان شعور درک و فهم این مسائل را نداشت و ندارد , او می گفت علامت بت پرستی است . ( الان یک گروه آلمانی سعی میکنند آن تکه ها را به هم بچسپانند )
سید علی حسینی خامنه ای هم که یک مسلمان شیعه است اعتقادی به تاریخ و فرهنگ و هنر و این چیزها ندارد . کلا سید علی نمی داند فرهنگ را باید با کدام ح بنویسد .
ویدئوی زیر نشان میدهد که عوامل ضد فرهنگ ولایتمدار در ساری با مجسمه آرش کمانگیر چه کرده اند . این مجسمه ها در یکی از میادین ساری بنام میدان امام نصب بودند . شنیده ها حاکی از آن است که امام جمعه گاو ساری گفته است زنان با دیدن این مجسمه ها تحریک میشوند .
حالا کسی نیست بگه آسد علی این آرش کمانگیر و اسبهایش چه هیزم تری به تو فروخته بودند که باید اینقدر وحشیانه با انها رفتار کنی .


جالب این است که حامد کرزای می خواهد با طالبان آشتی کند و آنها را برادران خودش می داند . بیچاره و بدبخت مردم ایران و افغانستان که اسیر چه رهبران نادانی هستند .

در پاسخ به امام جمعه ساری یک زن محجبه و ولایتمدار می گوید : به مسجد که می روم , تحریک میشوم . وضو باطل و غسل لازم می شوم ! چه کنم ؟