حق مسلم ما

خرداد ۲۸، ۱۳۹۰

نامه سرگشاده ولی امر مسلمین جهان به بشار اسد ( رئیس جمهور سوریه )


جناب آقای بشار اسد , دوست و رفیق عزیز اهلا و سهلا
مدتی است که میکروبهای رنگی کشور دوست و برادر سوریه برای شما اوقات تلخی درست کرده اند . البته ما هم در کشور اسلامی مان یکسری میکروب سبز بودند که دو سال قبل موی دماغ ما شده بودند , اما واکسنشان را زدیم و خودمان را بیمه ابوالفظل کردیم . با خودمان گفتیم دوستی به درد همین وقتها می خورد , حالا که میکروبها به شما هجوم آورده اند بد نیست تجربیات خودمان را در اختیار شما بگذاریم تا شما هم انشا الله از این امتحان الهی سربلند بیرون آید مثل خودمان .
اول اینکه چند سخنرانی کنید و هی دشمن دشمن کنید , از همه بهتر آمریکا است این آمریکائی ها پوست کلفت هستند و هر چه دشمن دشمن کنید بدشان نمی آید , البته قبلش یواشکی به انها گفته باشید بد نیست که بدانند مصرف داخلی دارد و خدای ناکرده بر روابط اقتصادی و تجاری فیمابین شما و آنها و ما اثر نگذارد . اسرائیل هم تقریبا پوست کلفت است اما آنها مثل آمریکائی ها دهانشان قرص نیست مواظب باشید . ما سی سال است که می گویم اسرائیل و هی دشمن و هی صهیونیست و هی ... دهان لق ها آمدند گفتند 16 کشتی و 40 طیاره و ... به جمهوری اسلامی فروخته ایم بصورت مخفی و ... جناب اسد مواظب باشید , تا آمریکا و این نوادگان کریم پوست کلفت ها ( کریستف کلمب ) هستند دنبال دشمن نگردید .
دوم اینکه یک محمود برای خودتان درست کنید که تا دیدید هوا پس است فورا بروید پشت سر او و همه چیز را بندازید گردنش و بگوئید دیگر نظرم به نظر تو نزدیکتر نیست . و خودتان را نجات دهید . از این گاگولها در سوریه هم زیاد است , تعارف نکنید اگه ندارید برایتان بفرستم , همین مجتبی خودمان چطوره ؟
سوم اینکه یک کهریزک درست کنید رسمی , و هزار تا غیر رسمی . یک رادان و اسماعیل مقدم و مرتضوی هم بندازید جلو که آنجا را اداره کنند . اگر شیعه باشند بهتر است چون آداب تجاوز جنسی را بر اساس توضیح فاکرات جلد 27 بهتر بلد هستند . از این بی سواد های گاگول زیاد داریم , بفرستم خدمت تون ؟
چهارم اینکه چند نفر الله کرم و دهنمکی و طائب دور و بر خودتون داشته باشید بد نیست , ما اسمشان را گذاشته ایم لباس شخصی , شما بگذارید مخفی الوطنی مثلا . اینها در روز مبادا آی بدرد خور هستند .
پنجم اینکه یک منافقی چیزی برای خودتان درست کنید , که تا کسی کشته شد بندارید گردن آنها .
ششم اینکه یک کم لفت و لعاب بدهید که بازی به وقت اضافه کشیده شود و میکروبها خسته شوند .
هفتم اینکه خرده کاری کنید , روزنامه ببندید , دوستان قدیم را زندان کنید , طرح بد حجابی راه اندازید , تیم فوتبال به خمینی شهر منتقل کنید - یارانه بازی راه اندازید و کارهای کوچکی که برای میکربها سرگرمی درست کند . این عوام الناس به همین چیزها سر گرم میشوند .
هشتم دوست قدیمی خودتان جناب دکتر که مشاور بزرگ میکروبداران بوده را بفرستید برود فرنگ و برای میکربها احادیث نبوی نقل کند و چار تا فحش هم به خودتان بدهد .
حالا شما موفق شدید واکسیناسیون را انجام دهید
از حالا به بعد هر چند وقت یکبار , ترجیحا هفته ای یکبار , یک الم شنگه درست کنید . جنازه ناصر حجازی را بدزدید و هنوز زن و بچه اش نیامده دفن کنید - هاله را زیر تابوت باباش با مشت بکشید - از دیوار باغ خمینی شهر اصفهان بالا روید و تجاوز و - در دانشگاه مشهد یک دختر دانشجو را بعد از تجاوز - یک هدی صابر را بکشید -اعدام کنید به بهانه مواد مخدر - و در خاتمه یک دعوای نمکین بین خودتان و محمود خودتان درست کنید تا سر مردم گرم باشد , حالا میتوانید چهار برابر مدت خلافت پدر بزرگوارتان بر گورده امت سوریه حکومت کنید .

ومن الله التوفیق - سید علی
چندم محرم الحرام هزارو سیصدوهیچ