حق مسلم ما

اردیبهشت ۲۸، ۱۳۹۰

آقای خامنه ای , من معذرت میخواهم . شما ببخشید


جناب آقای رهبر , ولی امر مسلمین جهان , حضرت امام خامنه ای , نائب حضرت مهدی , ای سید خراسانی و ای بزرگ مرد تاریخ بشریت , ای قاعد اعظم , بزرگ قران مصور و ای فریاد رس همه مظلومان و مستضعفین جهان .
من معذرت میخواهم .

حال که جناب حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی وکیل مادام العمر مردمان ایران , امر کرده اند که باید معذرت خواهی کنیم . ای به روی چشم . ما هم معذرتخواهی میکنیم . خودمان که میدانیم چقدر به رهبری ظلم کرده ایم . پس رسما معذرتخواهی میکنیم و دلایل آنرا هم می نویسیم .


ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : بدون اجازه و ناخواسته در دوران خلافت اسلامی شما روحانیون بدنیا آمدم .
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : زن بدنیا آمدم , غلط کردم ببخشید , دست خودم نبود که زن بدنیا آمدم
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : بعد تولدم ,توی گوشم اذان و اقامه خواندید و به زور مسلمانم کردید
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که :
چونان چهار پایان مرا فروختید و اسمش را گذاشتین مهریه , سنت نبی
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : من فقط اثاث المطبخ شما مردان بودم و عروسک ارضای شما
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : ارزش من کمتر از بیضه چپ یک مرد علیل است
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : نمی توانم به میل خودم لباس بپوشم , چون سفیه هستم
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : مادر خودتان زن بوده , همسرتان زن و دختر تان هم زن است
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : ..... .... ....
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که :
ساده بودم و فکر می‌کردم "میزان رای ملت است"
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : مجریان شما که نان تقسیم میکردند مرا لنگ نان گذاشتند تا هر وقت خودشان لنگ سکس شوند مرا به نانی بخرند و اسمم را بگذارند فاحشه , مفسد فی الارض , زن خیابانی و ...
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : ندای ملت ایران , شبنم صبحگاهی سرزمینم ایران و ترانه ملی وطنم ایران و... که به امر شما پر پر شدند زن بودند , مادر بودند , دختر بودند . که موجب افتخار همه دلیرمردان ایرانند .
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : سر زده عوامل شما نیمه شب ریختند خانه ما و پدرم را به جرم نویسندگی بردند , مادرم به جرم همسر بودن فحش و دشنام دادند , برادرم را کتک زدند و مرا به بازداشتگاه بردند تا در خلوت , به نیت قربت الا الله , حامله ام کنند . من غنیمت جنگی حمله ناجوانمردانه پاچه خواران شما بودم .
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : بعد انتخابات با تظاهرات سکوت به خیابان آمدم . تا اعتراض کنم , اما کتک خوردم , زخمی شدم , کشته شدم , حامله شدم , ستاره دار شدم , اخراج شدم , محل کارم تعطیل و ناندان زندگی ام توقیف شد و ...
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : روز عاشورا آمدم توی خیابان تا عزاداری کنم , اما پاچه خواران تو با اتومبیل خدمت , از روی من رد شدند , تیر اندازی کردند و خواهر 13 ساله ام را به غنیمت بردند قرچک و کهریزک و اوین و قلعه حصار و ...
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : عموی ارتشی ام در جنگ شهید راه وطن شد و دایی سپاهیم جانباز نود درصد راه وطن شد و حالا پاچه خواران تو دخترانشان را به غنیمت میگرند تا در قصر الضیافه تو به منظور تبرک شدن , اذاله بکارت شوند
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : می بینم پدر بزرگ کارگرم , با هفتاد سال سن , هر شب خجل از روی بچه ها و نوادگانش دیر به خانه می آید و شام نخورده و اشک در چشم می خوابد , که کارخانه را تعطیل کرده ای و لنگ نان شب گذاشته ای
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : خواهران جوان وطنم , برای هزینه ادامه تحصیل اجاره چپاولگران اقتصادی پیشانی سوخته تو میشوند و برای کسب نمره بجای رقابت سالم , آویزان زیپ شلوار استادی میگردند که به امر تو از آکسفورد دکترا گرفته است
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : ... .... ...


ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم به خاطر این همه ظلم و ستمی که در حق تو روا داشته ام . مرا ببخش که بخشش سنت امامان تو و پیامبر تو و همه آن کسانی است که تو به آنها تکیه کرده ای .
مرا ببخش که با بخشش تو آسوده خاطر از این جهان بروم .
ای رهبر آزاده مرا ببخش که من و همه زنان وطنم , سرا پا گناه هستیم و خاطی !