حق مسلم ما

بهمن ۱۶، ۱۳۸۹

با هشت وزارتخانه جدید کشور را مثل بهشت اداره میکنیم


با اظهارات امروز رئیس جمهور مبنی بر ادغام وزارت راه و ترابری در یكی از وزارتخانه‌های زیربنایی كشور، احتمال ادغام این وزارتخانه با ارتباطات و تشكیل وزارت حمل و نقل و ارتباطات قوت گرفت .
بر همین اساس چند پیشنهاد خوب و انقلابی به رئیس جمهور محبوب کشور میدهیم که با اجرای آن در راستای حذف سازمان برنامه و بوجه و هدفمند کردن یارانه ها , وزارتخانه ها هم هدفمند شوند .
1- با ادغام وزارت امور خارجه و وزارت نیرو میتوانیم وزارت هجمه بر نیروی خارجی را بوجود آوریم .از آنجا که وظایف این دو وزارتخانه خیلی نزدیک به هم است و موازی کاری میکنند اینطوری هم به استکبار جهانی چنگ و دندان نشان داده ایم , هم قدرت نیروی اسلامی را به رخ جهانیان کشیده ایم هم صرفه جویی ارزی و ریالی داشته ایم .مگر نه این است که وظیفه امور خارجه نشان دادن نیرو و قدرت اسلامی به جهانیان است .
2- ادغام وزارت دادگستری با وزارت اطلاعات و امنیت وسازمان زندانهای کشور و تشکیل وزارت اطلاعات دادگستری و امنیت زندانهای کشور باعث میشود تا خانواده های زندانیان سیاسی از سر در گمی نجات یابند و هم اینکه مشت محکمی به دهان وکلای دادگستری میزنیم که شما کاره ای نیستید . از همه مهم تر اینکه اکثر کارکنان وزارت اطلاعات در زندانهای ایران فعالیت دارند و بهتر است از یکجا حقوق و مزایا دریافت کنند . و حق و حقوق این کارمندان محترم و ارزشی پایمال نشود .
3- با ادغام وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی یک وزارتخانه به نام وزارت بهداشت کشور و آموزش داخلی تاسیس کنیم . هم جلو اغتشاشات گرفته میشود هم اینکه اگه یک وقط یک منافق امد و تظاهرات کرد و امام زمان به طرف او شلیک کرد سر و کارش با یک وزارتخانه باشد .

4- میتوانیم وزارت اقتصاد و دارایی را با وزارت نفت و سازمان بیت رهبری ادغام و وزارت دارایی رهبر از نفت کشور را فراهم آوریم . با این کار نه یازده میلیارد دلار گم میشود که بخواهیم پیدا کنیم , نه ملت نفت را ملی میداند که خودش را شریک بداند و هم اینکه با توجه به شرایط کنونی کشور یک ولی فقیه می ماند و یک جیب و یک دارمد . هر طور خودش صلاح بداند هزینه میکند .
5- وزارت مسکن تبلیغاتی برای اطباع خارجی را میتوان از ادغام وزارت مسکن و شهر سازی با سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان پناهندگان و اطباع خارجی فراهم کرد .با این کار هم تبلیغات اسلامی کرده ایم هم برای حماس و جهاد اسلامی و طالبان و القاعده خانه و شهرک ساخته ایم هم مشت محکمی به دهان صهیونیستها زده ایم که هی شهرک میسازند , هی شهرک میسازند , هی شهرک میسازند , و هم حسن نیت به اطباع و دول دوست و برادر نشان داده ایم .
6- از ترکیب وزارت کم مصرف آموزش عالی و ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان هواپیمائی کشوری و وزارت تازه تاسیس ورزش ( سازمان ورزش + سازمان جوانان ) میتوانیم وزارت پرواز جوانان تحصیلکرده کشور را بوجود آوریم . با این کار هم جلو تظاهرات جوانان دانشجورا گرفته ایم که فریب سران فتنه میخورند و برایمان درد سر درست میکنند , هم ورزش را مهار کرده ایم , هم جوانان بدون ترس پرواز میکنند و خطر سقوط و استیضاح بهبهانی را هم در آینده نخواهیم داشت .
7- بقیه سازمانها و وزارتخانه ها را هم با همدیگر یک کاسه میکنیم بنام وزارت تشریفات ولایی , با این کاراز هزینه های دولت کاسته میشود و هم این که خیلی ها بهتر میتوانند دستمال بدست ...
8- با قاطی کردن وزارت دفاع و ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و بسیج و فتا و کارخانه ساندیس و لباس شخصی و برادران عرزشی میتوانیم وزارت لشگر مخلص ساندیسی را طراحی کنیم .

به قول رئیس جمهور محبوب میشود و می توانیم .ادغام میکنیم !