حق مسلم ما

تیر ۰۲، ۱۳۹۰

سردار پاسدار علی کفاشیان بار دیگر بر فوتبال ایران ...! علی و آسد علی باید بروند


بعد رفتن تیم فوتبال به جام جهانی آفریقا و گرفتن جام جهانی , بعد از موفقیت تیم ملی در بازیهای آسیایی و کسب مقام قهرمانی و بعد از کسب 1400 جام معتبر فوتبالی و فوتسالی توسط پاسدار علی کفاشیان به نیت 1400 سال اسلامگرائی شیعه , اینبار تیم ملی امید را به قهرمانی رساند و فاتح بازیهای المپیک 2012 شد. شکست و ناکامی های سردار پاسدار علی کفاشیان در 50 سال گذشته بی سابقه بوده است . هیچ رئیس فدراسیونی تا به حال نتوانسته بود در مدت ریاست خود بر فدراسیون فوتبال اینقدر سرشکستگی به ارمغان آورد .
به هر جای این فدراسیون که نگاه کنیم بوی گند ولایت و اثر بی لیاقتی پاچه خواران ولایتمدار نظام ضد بشری را می بینیم .
هنوز زخم حذف تیم زنان فوتبالیست ایران خوب نشده که زخم دیگری ...
تا آسد علی و مموتی رهبران ایران باشند و یک پاسدار علی رئیس فدراسیون فوتبال باشد , آش همان آش و کاسه همان کاسه خواهد بود .
بازيكنان تيم اميد از چند ساعت قبل از بازي مي دانستند كه بازي رفت را برنده نشده اند، بلكه در اتفاقي عجيب نتيجه به سود عراق رقم خورده است. فوتبال ايران مملو از اتفاقات شگفت انگيز است كه نظيرش در هيچ جاي دنيا پيدا نمي شود. آخرين پرده از اين اتفاقات، امروز رخ داد و ناظر بازي كه از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا به تهران آمده بود، به مسئولان تيم اميد ايران اعلام مي كند كه نتيجه بازي رفت 3-0 به سود عراق رقم خورده است! علت تغيير نتيجه بازي رفت، استفاده از كمال كاميابي نيا در اين بازي بوده كه دو اخطاره بوده و مسئولان تيم اميد بي توجه به اين قضيه، او را نيمه دوم به زمين فرستاده اند. كنفدراسيون فوتبال آسيا هم پيش از بازي رفت كتباً به فدراسيون ايران اعلام كرده بوده كه كاميابي نيا محروم است ولي اين نامه گويا «گم» شده است ! کامیابی نیا در بازی رفت مقابل قرقیزستان در دقیقه 59 و در بازی برگشت در دقیقه 73 کارت زرد گرفته بود که با یک جستجوی ساده بر روی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می توان گزارش هر دو بازی رفت و برگشت مقابل قرقیزستان را دید. این اتفاق در حالی افتاده است که برخی از رسانه ها هم قبل از بازی رفت با عراق به این موضوع اشاره کرده بودند و حتی حضور کامیابی نیا در زمین باعث تعجب گزارشگر بازی نیز شد! اين اتفاق تاسف بار، از ظهر امروز جو تيم اميد را به هم ريخت و بازيكنان بي روحيه چنين نمايش نااميد كننده اي را رقم زدند.