حق مسلم ما

خرداد ۲۶، ۱۳۹۰

من آقای سیف العدل را دوست دارم , اما نظر من به نظر آقای ایمن الظواهری نزدیکتر است


گزارش‌ها حاکی است که گروه تروريستی القاعده، که پس از کشته شدن اسامه بن‌لادن، به طور موقت سیف العدل را به رهبری برگزیده بود اکنون ايمن الظواهری، نفر دوم اين گروه به عنوان جايگزين اسامه بن‌لادن معرفی کرده است.

آسد علی خامنه ای در سخنانی که برای ساندیسخوران القاعده در حسینیه خمینی , بعد از انتخابات رئیس جدید القاعده بیان داشت رسما اعلام کرد . من آقای سیف العدل را دوست دارم اما نظر من به نظر آقای دکتر ایمن الظواهری نزدیکتر است .

دکتر محمود احمدی نژاد که نخواست نامش فاش شود , در حاشیه مراسم سخنرانی ولی وقیح به خبرنگاران گفت " با توزیع 350 تن سیب زمینی و توزیع بیش از 1000000 ساندیس توانستیم جناب آقای دکتر را رئیس کنیم .
شاهدان عینی از حضور دهها رمال و جن گیر و مشائی در مراسم انتخاباتی رئیس جدید القاعده خبر دادند . لازم به ذکر است که صادق محصولی و کامران دانشجو مسئول شمارش آرا بوده اند .
صحت و سلامت انتخابات توسط جنتی تائید گردیده است . و لذا آقای ایمن الظواهری به عنوان معاون آسد علی خامنه ای در راس قدرت القاعده قرار گرفت .


محمود گفت : با هشت وزارتخانه جدید کشور را مثل بهشت اداره میکنیم