حق مسلم ما

خرداد ۱۰، ۱۳۹۰

داستان کوتاه


یک بار به مترسکی گفتم «لابد از ایستادن در این دشت خلوت خسته شده ای؟» گفت «لذت ترساندن عمیق و پایدار است، من از آن خسته نمیشوم.» دَمی اندیشیدم و گفتم «درست است؛ چونکه من هم مزه این لذت را چشیده ام.» گفت «فقط کسانی که تنشان از کاه پر شده باشد این لذت را میشناسند.» جبران خلیل جبران

خرداد ۰۹، ۱۳۹۰

فوتبال ناپاک جمهوری اسلامی و دستان پشت پرده ! دخالت در کار کی رش پرتغالی


حتی این مربی خارجی که فارسی هم بلد نیست فهمیده که ایران کجاست . او فکر میکنه اومده ایران تا سرمربی تیم ملی باشه و کار فوتبالی بکنه و تیم را ببره جام جهانی و ... اما کم کم خواهد فهمید که او آمده ایران تا دلالان فدراسیون فوتبال از کنار این قرار داد او به نان و نوائی برسند .
ای کاش یک کسی به او بگوید پولت را بگیر و غم و غصه هم نخور , این دولت و این فدراسیون ولایت فقیه فوتبال ایران دنبال ورزش و مسابقه و فوتبال و این چیزها نیست . باید به کی رش گفت تو و قرار داد تو یک پل ارتباطی است تا دزدان و حاکمان بر ورزش ایران بتوانند از کنار قرارداد تو برای خودشان و مافیای فوتبال ایران در اون کشور شیطان بزرگ ویلا و کاخ بخرند .

آقای کی رش از این حرفها نزن . از مربیان قبلی کرووات یاد بگیر , هنوز نتونسته اند پول خودشون رو حتی با شکایت به فیفا از مافیای فوتبال ایران بگیرند . راستی دیگه این لباس سبز را هم نپوش , مگر نمی دانی کفاشیان و سعید لو کور رنگ هستند و تاج و ترابیان به سبز آلرژی دارند ؟ یه وقت دیدی گفتن از سران فتنه هستی ...از ما گفتن ...

کارلوس کي‌روش که امروز در تمرين تيم اميد حاضر شده است، در جمع خبرنگاران که در مورد تيم اميد از او پرسيدند اظهار داشت: ما از لحاظ امکانات و برنامه‌ريزي پيشرفت خوبي داشتيم و زمين هم نسبت به گذشته مناسب‌تر شده است. امکانات بسيار بهتر شده است. مربيان خوبي هم آورده‌ايم. با اين حال اکنون تيم اميد نبايد اينجا باشد و در تهران تمرين کند. ما با باشگاه‌ها و فدراسيون هماهنگي‌هاي لازم را انجام داديم و خوشحاليم که آنها با ما همکاري کردند اما از اينکه تيم اميد نتوانسته به اوکراين برود بسيار متأسف و ناراحت هستم.

وي ادامه داد: مهمترين چيز براي يک تيم آن است که بازيکنان را در اختيار داشته باشد. اگر بازيکنان در دسترس نباشند نمي‌توانيم به تيم کاملي دست پيدا کنيم. ما بازيکنان را لازم داشتيم تا در اوکراين حاضر شويم.

سرمربي تيم ملي تأکيد کرد:‌ اگر فوتبال ايران مي‌خواهد پيشرفت کند همه بايد کمک کنند تا يک تيم کاملي داشته باشيم. من به اينجا آمده‌ام تا فوتبال ايران را دگرگون کنم اما حاضر نيستم خودم تغيير کنم و عوض شوم. همه مسئولان بايد کمک کنند تا تيم اميد موفق شود. اميدوارم نرفتن تيم اميد به اوکراين براي آخرين بار باشد که اتفاق مي‌افتد. همه بايد کمک کنيم تا تيم ملي به موفقيت برسد.

کي‌روش در پاسخ به اين سؤال که عدم سفر اميد به اوکراين چقدر در بازي‌هاي ايران و عراق در آينده تأثير خواهد داشت، گفت: اين مسئله را در آينده خواهيد ديد. اميدوارم که تيم ايران موفق شود ولي اگر موفق نشد مردم بدانند که تقصير از ما نبوده است و ما هر کاري که از دستمان برمي‌آمد و لازم بود انجام داده‌ايم. همه بايد کمک کنند. اميدوارم اين اتفاق درسي باشد براي ما و در آينده تکرار نشود زيرا براي اعتبار و حيثيت فوتبال ايران نيز اين مسئله خوب نيست. اين اشتباه نبايد ديگر رخ دهد زيرا به اعتبار فوتبال ايران لطمه مي‌زند. توضیحات بیشتر

آقای کی رش کم کم برایت بازیکن هم انتخاب خواهند کرد , مدل بازی کردن و سیستم هم معرفی خواهند کرد , قبل از بازی هم به تو خواهند گفت باید ببری یا ببازی , به سخنرانی سید خراسانی هم خواهند برد و اگر تغییر نکنی باید ایران را ترک کنی و ... دلم برات میسوزه که اومدی ایران آبروی خودت را ببری !

کسانی که از مرگ ناصر حجازی خوشحال شدند , کیانند ؟

خرداد ۰۸، ۱۳۹۰

شطرنج سیاسی ایران در سی و دو سال گذشته


8 سال نخست وزیری موسوی +8 سال ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی + 8 سال ریاست جمهوری خاتمی = سران فتنه
6 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد = جریان انحرافی
بازرگان + بنی صدر(حدود2سال جمعا ) = عوامل غربی و استکبار و صهیونیست و سیا و ... ( خیلی بد )
24 سال سران فتنه + 6 سال جریان انحرافی + 2 سال خیلی بد = 32 سال ( کل نظام اسلامی )


حالا چند سئوال بی جواب
1- دوران طلائی حضرت امام کی بوده است ؟
2- سران, دلسوزان و مسئولان جمهوری اسلامی کی حکومت کرده اند ؟
3- این چه جور مملکتی است ؟ چطوری اداره میشه ؟

دستبندی آهنی بر دستانی از جنس طلا

نسرین ستوده , زنی که واقعا ستودنی است
نسرین با همین دستها , بارها و بارها لایحه دفاع از زنان و کودکانی را نوشته که به جبر حکومت آخوندی حقشان ضایع شده بود
آفرین بر این زن دلاور ایرانی
آفرین و دستمریزاد بر زنی که توانسته صدها آخوند ( مردنما ) را به زانو در آورد
با وجود چنین زنانی باید آخوندها و نوچه های ولایت از مرد بودنشان شرم کنند
حتی دستبند آهنی ولایی هم نمی تواند , همسر بودن و مادر بودنش را به سخره گیرد
نسرین ستوده , الگوی همه زنان ایرانی است
بامید روزی که تندیس نسرین ستوده , زینت بخش میدان آزادی باشد

صبح امروز هشتم خرداد ماه 90، نسرين ستوده با دستبند و همراهي دو سرباز و يك زن پليس از زندان اوين به كانون وكلا آمد تا در دادگاه رسيدگي به ابطال پروانه ي وكالتش شركت كند.او در اين دادگاه با چهره اي خندان و با اعتماد به نفس بالا حضور يافت كه قوت قلب حاضران و فعالان حقوق زناني شد كه براي ديدن نسرين ستوده به كانون وكلاي دادگستري آمده بودند.

خرداد ۰۶، ۱۳۹۰

در ایران چه خبر است ؟ به روایت یک تایوانی

یک سازنده انیمیشن در تایوان ( چین تایپه ) با ذوق و سلیقه بسیار , سیاست امروز ایران و اتفاقات امروز ایران اسلامی را بصورت طنز و بسیار قشنگ به تصویر کشیده است .
حالا همه مردم دنیا میدانند در ایران چه می گذرد , عصر ارتباطات و اطلاعات که میگن همینه !



فقط یه چینی حکومت اسلامی رو مسخره نکرده بود که آنهم به لطف خدا انجام گرفت .

آیا سگان ولایت در مسجد یاد بود ناصر خان , عادل فردوسی پور را دستگیر کرده اند؟

در فیسبوک در کنار عکس زیر آمده بود
خبر بازداشت عادل فردوسی پور

خانواده ایشان ضمن تایید خبر فوق اظهار نمودند که نامبرده به مکانی نامعلوم انتقال یافته است و هنوز اطلاعی از ایشان در دسترس نمیباشد. این بازداشت احتمالا در پی اظهارات عادل فردوسی پور در برنامه نود این هفته انجام شده است
نمی دانم درسته یانه ,
این هم لینک فیس بوک


امید وارم شایعه باشد . این بدبخت عادل فردوسی پور که سیاسی نیست . چهار کلمه ورزشی و فوتبالی حرف میزنه , ان هم با هزار ترس و لرز و اجازه از این و اجازه از آن .
اما با سابقه ای که از عوامل امام زمانی ولایت داریم بعید هم نیست

این آقای لباس آبی توی عکس بالا را کسی می شناسد ؟
در حالی که همه پرسپولیسی ها و استقلالی ها و همه ورزشکاران سیاه پوشند , این یارو بد ترکیب ابی پوشیده , قیافه اش هم شبیه سگان اصیل ولایت است . از همان مجذوب شدگان در ولایت وقیح

خرداد ۰۵، ۱۳۹۰

تکیه بر سیب زمینی با رمز اجی مجی لاترجی

وقتی بجای رای مردم برای کسب مقام ریاست جمهوری بر سیب زمینی تکیه کنیم
نتیجه اش جز منفور شدن نیست
این روزها دوستان سابق محمود و کسانی که سیب زمینی برایش توزیع میکردند , دشمنان او شده اند
آیا این اختلافات جنگ زرگری است ؟





خرداد ۰۴، ۱۳۹۰

حضور میلیونی مردم مشهد در سخنرانی محسن رضائی پاچه خوار

جلسه سخنرانی محسن رضایی(دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام) شب گذشته در حسینه امام صادق مشهد برگزار گردید.

18 نفر در این سخنرانی حضور داشتند
چهار نفر از همراهان جناب محسن پاچه خوار بودند که از تهران آمده بودند
سه نفر از کارکنان مسجد امام صادق بودند که همیشه در ان محل هستند
سه نفر از عوامل امام زمان و سربازان گمنام اطلاعات بودند
پنج نفر هم فیلمبردار و صدا بردار و گروه فنی صدا سیمای مرکز مشهد بودند
بقیه هم جمعیت میلیونی مردم مشهد بودند
3= میلیون

قرآن جدید به سوره مبارکه جنتی مزین شد !



سوره جدید بر آلت الله سید علی حسینی خامنه ای , ولی امر مسلمین دو جهان نازل شده است


کسانی که از مرگ ناصر حجازی خوشحال شدند , کیانند ؟

آیا سگان ولایت در مسجد یاد بود ناصر خان , عادل فردوسی پور را دستگیر کرده اند؟

دوستان واقعی ناصر حجازی در مراسم خاکسپاریش , سید علی را بر تخت بن علی نشاندند

ای کاش سید علی شیرگی آدمکش , این ویدئو را ببیند و صدای مردم را بشنود .



بیاد ناصر حجازی اسوه و اسطوره فوتبال , دقیقه ای سکوت کنیم .

خرداد ۰۲، ۱۳۹۰

کسانی که از مرگ ناصر حجازی خوشحال شدند , کیانند ؟

این روزها همه جا از خوبی های ناصر خان گفته میشود و همه سیاه پوش در وبلاگها , وبسایت ها , رادیو تلویزیون ها , مجلات و روزنامه ها ظاهر میشوند و از بزرگی های ناصر خان میگویند . بدون تردید ناصر حجازی از معدود ورزشکارانی است که هرگز در برابر ظالم سر خم نکرد . اما من میخواهم از دید دیگری به این موضوع نگاه کنم , شاید متفاوت از دیگران . این روزها آبی و قرمز بودن فرقی نمی کند , خود من هم که نویسنده این متن هستم آبی نیستم , البته قرمز هم نیستم , شاید سبز باشم آنهم سبز پر رنگ پر رنگ ...
معمولا در فرهنگ ما در زمان فوت یک شخص هیچکس از خوشحالی و شادی صحبت نمی کند , اما این خوشحالی و شادی از نوع ویژای است .



کسانی که در آستانه انتخابات جعلی 88 واسطه شده بودند تا ناصر خان از کاندیداتوری محمود رمال حمایت کند , و پاداش بگیرد ( مانند پروین که حمایت کرد و پاداش گرفت ) اما او که دولت چهار ساله اول محمود را دیده بود نپذیرفت و از پاسداران رمال حمایت نکرد , او در کنار ملت ایران ماند و به مردم پشت نکرد , به ظالم و دیکتاتور بله نگفت و بدین صورت بزرگتر شد و محبوب تر گردید , درست مثل جهان پهلوان تختی .
بدین ترتیب رمال ها و شیرگی ها امروز بسیار خوشحال هستند و شیرینی توزیع میکنند , کسانی مثل کفاشیان و سعید لو و خیلی ها که واسطه شده بودند تا ناصر حجازی از محمود حمایت کند . امروز در دل شادی میکنند .
البته ناصر حجازی قبول نکرد و به کمپین دیکتاتور, نه بزرگ گفت .

مسئله دوم به همین دو هفته قبل برمی گردد . زمانی که ناصر حجازی یک مصاحبه کرد و مشت محکمی بر دهان سید علی شیرگی و محمود رمال زد . این مصاحبه آنقدر محکم و از دل مردم بود که حتی برنامه نود هم نتوانست آنرا پخش کند .
ناصر حجازی در مصاحبه گفته بود مردم ایران گدا نیستند , چهل هزارتومن ماهانه به آنها میدهند و از آنطرف جیب مردم را خالی میکنند و...
بدون تردید ناصر حجازی در قلب ملت ایران است , بوده و خواهد ماند , ناصر حجازی هرگز نخواهد مرد چرا که مرد نکو نام هر گز نمی میرد ( سعدی ) ناصر حجازی زنده است و من خوشحالم که هموطنم ناصر حجازی است .
قطعا این روزها کسانی مثل محمود رمال و سید علی شیرگی و سید محمد عذرخواهی که فقط و فقط به حکومت کردن خود می اندیشند و به بقا حکومت اسلامی به منظور چپاول ملت ایران و کمترین فکرشان متوجه مردم است از مرگ ناصر خوشحالند .
قطعا پاسداران پاچه خواری چون سعید لو و کفاشیان که جز به ریاست و دزدی بیت المال فکر نمی کنند از مرگ ناصر حجازی خرسند و خوشحالند .
اما این آدم های دو رو و منافق , این روزها سیاه پوش میشوند و میخواهند افکار عمومی جوانان را منحرف کنند . این ها خوشحالند چون فکر میکنند صدائی از صدا های ملت ایران حذف شد . همه ما چهار شنبه سبز هستیم و در مراسم تشیع جنازه او شرکت میکنیم . چهار شنبه 8 صبح جلو بیمارستان کسری به طرف میدان آزادی


محمد عذرخواهی کیست ؟ ( طنز )
فیلم سینمائی گودزیلا می آید ( طنز )
افشا گری لیلا خاتمی ( طنز )
گزارش تصویری از ساعتی قبل و ساعتی بعد از مرگ اسطوره ( ناصر خان همیشه سبز ) 11 دقیقه
صفحه اصلی وبلاگ

اردیبهشت ۳۱، ۱۳۹۰

فیلم سینمائی " گودزیلا می آید " روز 14 خرداد 90 در مقبره خمینی اکران می شود



کارگردان : احمد جنتی
نویسنده : مهدی خزعلی
تهیه کننده : سربازان امام زمان
بازیگران : محمود 13- سید علی شیرگی- اسفندیار رمال- اکبر منافق- سید حسن خوشگل- فاطی زلزله - پروین چشم طلائی
مدت فیلم : 1400 دقیقه
فیلم بردار : عزت خان ضرغامی
تبلیغات: حسین شریعتمداری کیهان
تدارکات : حیدر مصلحی
گریم و چهره پردازی : سید محمد خاتمی
بر اساس یک داستان 1400 ساله که در فقه شیعه بارها به آن اشاره شده است , و همه میدانند
++++++++++++++++++++++++

مهدی خزعلی بعنوان نویسنده این سناریو میگه : «خرداد امسال آبستن حادثه‌ای به مراتب بزرگتر است، نیمه دوم خرداد نوزادی متولد خواهد شد که رشدی سریع و خارق‌العاده خواهد داشت.» آقای خزعلی نوشته که « تنها نگرانی من این است که این پدیده از کنترل خارج شود و همه چیز را نابود کند، من نگران تامین غذای این مولودم، این مولود همه چیز را خواهد بلعید، به صغیر و کبیر رحم نخواهد کرد.» وی خطاب به مقام‌های جمهوری اسلامی نوشته است: «از امروز به فکر چاره باشید، هر چند بسیار دیر شده است و برایتان تدبیری نمانده است، فقط می‌توانم بگویم برایتان متاسفم. و برای ملتی بزرگ که باید شاهد بلعیده شدن همه دار و ندار و هستی‌اش باشد. مردم برای میهن‌تان دعا کنید.» از زمان به قدرت رسیدن محمود احمدی‌نژاد در ایران، گفتار آخر‌الزمانی در میان روحانیون و فعالان سیاسی محافظه‌کار به شدت رواج یافته است. گروهی از محافظه‌کاران که گفته می‌شود بدنه اصلی آن‌ها در نهاد ریاست جمهوری قرار دارد، تلاش می‌کنند از شرایط فعلی ایران و جهان با عنوان نشانه‌های ظهور امام دوازدهم شیعیان یاد کرده و تعابیری آخرالزمانی ارائه کنند.

چاهش در قم , خودش در مدینه ظهور مخفی میکند ! خرافاتش خوراک مردم بی سواد

چاهش در قم , خودش در مدینه ظهور مخفی میکند ! خرافاتش خوراک مردم بی سواد

این خرافات و حرفهای مفت را کپی کردم اینجا تا شما هم بخندید . چقدر این ملایان مردم ایران را احمق و ابله میدانند . ترجمه این خرافات و خزعبلات را تا دقایقی دیگه در وبلاگ انگلیسی ام خواهم نوشت . جشن بین اللملی است همه دنیا باید بخندند . این خزعبلات خننده دار در خیلی جا های دیگه هم اومده .
______________________

به گزارش ایران بریفینگ و به نقل از آینده، طی هفته های اخیر تغییر موضع مکرر برخی مسئولان نسبت به موضوعات مختلف، این پرسش را ایجاد کرده که هدف این جریان از وقت کشی چیست؟ و چرا جریان مذکور با تغییر موضع مکرر و عقب نشینی، هزینه های سنگینی را بدون به دست آوردن دستاوردی مشخص پرداخت می کند؟ در این شرایط اطلاع از خبری موجب رمزگشایی از علت این رفتارها شد. یکی از سران دولت اسلامی به برخی نزدیکان خود گفته است به زودی اتفاق مهمی رخ خواهد داد که روند حوادث را در کشور به سود این جریان تغییر خواهد داد، ظاهرا وی این خبر را از منابع خاص و متصل به غیب خود به دست آورده است. اما اینکه از نظر این جریان چه اتفاقی قرار است طی چندهفته آینده رخ بدهد، محل پرسش است. یکی از پاسخها می تواند وقوع حادثه ای برای یکی از مسئولان ارشد باشد که توازن قوا را برای این جریان بر هم زند و پاسخ دوم به موضوع ظهور خفی بازمی گردد که چندماهی است توسط این جریان مطرح می شود. بر اساس برخی روایات -که همچون بسیاری از اخبار و احادیث مرتبط با ظهور چندان قابل اتکا نیستند- قبل از ظهور امام زمان ایشان به صورت مخفیانه در مدینه ظهور کرده و بین یک تا سه سال مقدمات خروج خود و اعلام علنی ظهور را فراهم خواهند کرد. بر این اساس، ظهور خفی در مدینه رخ داده و تنها اصحاب خاص حضرت از آن مطلع و به بهانه حج به حجاز رفته، با حضرت بیعت می کنند. حاکم حجاز نیز از ظهور خفی آگاه شده و برای تضعیف آثار آن، تعداد زیادی (بیش از ۲۰ نفر) را به عنوان مهدی جعلی مطرح می کند. فارغ از صحت و سقم این روایات، گویا سران جریان انحرافی معتقدند که ظهور خفی در حال انجام است و در ماه رجب امسال (۱۴ خرداد امسال) شاهد ظهور خفی خواهیم بود. براساس نظر این جریان، ظهور امام زمان های دروغین در ماههای اخیر، در همین راستا انجام شده است. مطابق با دیدگاه جریان انحرافی، پس از ظهور خفی، نواب امام زمان(عج) (از جمله ولی فقیه) از نیابت ساقط می شوند. برخی شعر مشهور آیه الله خمینی “سالها می گذرد حادثه ها می آید/ انتظار فرج از نیمه خرداد کشم” را هم در این راستا ارزیابی می کند. گفتنی است، انتشار سی دی “ظهور بسیار نزدیک است” که با طرح نظیر این مسایل تلویحا دولت دکتر احمدی نژاد را دولت زمینه ساز ظهور معرفی کرده و اکنون برخی از مرتبطین این جریان به اتهام دست داشتن در آن دستگیر شده اند، با انتقادات گسترده علما مواجه شده بود. این اخبار اکنون در میان محافظه کاران بطور جدی نقل می شود و بزودی تبدیل به یک چالش بزرگخواهد شد چرا که محافظه‌کاران هوادار دولت معتقد هستند «ظهور خفی» امام دوازدهم شیعیان ۱۴ خرداد ماه 90 امسال در مدینه آغاز خواهد شد تا مقدمه‌ای بر اعلام ظهور علنی در سال‌های آینده باشد. آن‌ها همچنان اعتقاد دارند که بعد از ظهور خفی در مدینه «تنها اصحاب خاص حضرت از آن مطلع و به بهانه حج به حجاز رفته، با حضرت بیعت می‌کنند.» به گفته این دسته از محافظه‌کاران٬ پس از ظهور خفی، نواب امام دوازدهم شیعیان (از جمله ولی فقیه) از نیابت ساقط خواهند شد. از سوی دیگر محافظه کاران منتقد دولت این احادیث و اخبار را جعلی دانسته و صرفا آنها را بهانه ای برای تضعیف ولایت فقیه می دانند ، همچنانکه پیش‌تر علی مطهری گفته بود تیم احمدی‌نژاد معتقد است «ظهور صغیر» رخ داده و دیگر نباید از ولایت فقیه اطاعت کرد. آقای مطهری گفته که جریان انحرافی در درون دولت معتقد است: «ظهور صغیر رخ داده و ما در دوره ظهور صغیر اصلاً نیازی به ولی فقیه نداریم و می‌توانیم مستقیماً احکام را از خود امام زمان دریافت کنیم.» از زمان به قدرت رسیدن محمود احمدی‌نژاد در ایران، گفتار آخر‌الزمانی در میان روحانیون و فعالان سیاسی محافظه‌کار به شدت رواج یافته است. گروهی از محافظه‌کاران که گفته می‌شود بدنه اصلی آن‌ها در نهاد ریاست جمهوری قرار دارد، تلاش می‌کنند از شرایط فعلی ایران و جهان با عنوان نشانه‌های ظهور امام دوازدهم شیعیان یاد کرده و تعابیری آخرالزمانی ارائه کنند.
مهدی خزعلی نیز در یادداشتی سربسته با اشاره به وقایع پیش رو نوشته است: «خرداد امسال آبستن حادثه‌ای به مراتب بزرگتر است، نیمه دوم خرداد نوزادی متولد خواهد شد که رشدی سریع و خارق‌العاده خواهد داشت.» آقای خزعلی نوشته که « تنها نگرانی من این است که این پدیده از کنترل خارج شود و همه چیز را نابود کند، من نگران تامین غذای این مولودم، این مولود همه چیز را خواهد بلعید، به صغیر و کبیر رحم نخواهد کرد.» وی خطاب به مقام‌های جمهوری اسلامی نوشته است: «از امروز به فکر چاره باشید، هر چند بسیار دیر شده است و برایتان تدبیری نمانده است، فقط می‌توانم بگویم برایتان متاسفم. و برای ملتی بزرگ که باید شاهد بلعیده شدن همه دار و ندار و هستی‌اش باشد. مردم برای میهن‌تان دعا کنید.» از زمان به قدرت رسیدن محمود احمدی‌نژاد در ایران، گفتار آخر‌الزمانی در میان روحانیون و فعالان سیاسی محافظه‌کار به شدت رواج یافته است. گروهی از محافظه‌کاران که گفته می‌شود بدنه اصلی آن‌ها در نهاد ریاست جمهوری قرار دارد، تلاش می‌کنند از شرایط فعلی ایران و جهان با عنوان نشانه‌های ظهور امام دوازدهم شیعیان یاد کرده و تعابیری آخرالزمانی ارائه کنند. ( گود زیلا می آید )

اردیبهشت ۳۰، ۱۳۹۰

فواید ازدواج را بنویسید ( موضوع انشا کلاس سوم دبستان )


(این نوشته توسط دوستی به من ایمیل شد )
+++++++++++++++
++++
++
+


هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم.تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است

حتمن ناسردین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند.


در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.

از لهاز فکری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.
در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند که کارشان به تلاغ کشیده شده و چه بسیار آدم های کوچکی که نکشیده شده. مهم اشق است !

اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید من تا حالا کلی سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم.


مهریه و شیر بلال هیچ کس را خوشبخت نمی کند. همین خرج های ازافی باعث می شود که زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی دایی مختار با پدر خانومش حرفش بشود دایی مختار می گفت پدر خانومش چتر باز بود.. خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی کم بوده که نتوانسته خرج عروسی را بدهد. البته من و ساناز تفافق کرده ایم که بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمکی بدهیم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتی می خوری خش خش هم می کند!


اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد. زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یک زیر زمینی بگیرد. میگفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین! اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید. ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یک خانه درختی درست کردم. اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شکست.. از آن موقه خاله با من قهر است.

قهر بهتر از دعواست. آدم وقتی قهر می کند بعد آشتی می کند ولی اگر دعوا کند بعد کتک کاری میکند.


پرچم ایران , روسیه و چین این روزها در سوریه میسوزد

دست گل مبارزان سوریه درد نکند
افتخار بزرگی برای خامنه ای , مدودیوف و ون جيابائو

اردیبهشت ۲۹، ۱۳۹۰

چیزی که این روزها نمی فهمم ! شاید فهمیدنش سخته ؟


این روزها همه جا صحبت از آقای استراوس کان است . منهم نمی خواههم در مورد او چیز بنویسم اما برای من یک سئوال مطرح است .
قبلا هم از این موارد در امریکا و ایتالیا و جاهای دیگه خبرهای داغی بوده و هفته ها و گاه ماهها در جراید آمده است .
به هر صورت آقای کان را دستگیر کرده و دادگاهی میکنند و ... که همه شما خبر هایش را مفصل داریم .


سئوال من این است :
کسی که رئیس صندوق بین المللی بوده و بی نیاز از پول , کسی که همه دنیا او را میشناسند , کسی که تحصیلات دارد و سواد دارد و در اروپا زندگی میکند ,کسی که به قوانین عمومی اروپا و امریکا واقف است , کسی که میداند نتیجه چشم چرانی و ... در امریکا چه عواقبی دارد و ... چرا باید همچین خریتی بکند ؟
آن هم با یک کارگر هتل ؟

اگر این اتفاق در یک کشور بدبخت و بیچاره ای افتاده بود که صدای زن به گوش کسی نمی رسد و جامعه مرد سالار است مثل ایران و سوریه و کوبا و ... خوب یک جور دیگه ادم فکر میکرد . اگر زن شاکی بر و روی داشت و جوان بود خوب میگفتیم جنون لحظه ای و شهوت آخوندی بر استراوس کان غالب شد . اما می بینیم خیلی چیزها یه جور دیگه است . مگر قحطی زن زیبا در دنیا است یا آقای کان راهش را بلد نیست . مگر سایر مقامات جهانی از این کثافت کاری ها و پارتی های مخفی... ندارند ؟ که هیچ کس هم با خبر نمی شود .
در آمریکا آنهم در نیویورک , با کارگر ساده هتل , چرا ؟
وقتی به نوشته ها و گفته ها در مورد شخص شاکی توجه میکنیم , می بینیم خانم در یک ساختمان زندگی میکند که همه ایدزی ها آنجا هستند . وقتی به مطالب کان می رسیم می بینیم طرف شاید می خواسته رقیب سارکوزی باشه در انتخابات فرانسه ... . راستش من که گیج شدم !

برای کلینتون گفتیم همکارش بوده شاید یه ارتباط عاطفی پیش اومده و یه چیزی بوده .
برای برلوسکنی ایتالیا گفتیم دخترک زیبا بوده و محتاج پول بوده و ... شاید ممکنه یه چیزی بوده .
همین آقای آسانژ ( ویکی لیکس ) تا امد چند پرونده ضد آمریکایی افشا کرد فورا گفتند توی سوئد دختر آزاری کرده و برایش پرونده سازی کردند .
ولی برای این بدبخت مادر مرده استراوس کان هر چه فکر میکنم به جواب نمی رسم .

نمی توانم این مسئله را حل کنم . خوشحال میشم کسی این مسئله را برام حل کند .
میتونید اینجا جواب مسئله منو بدهید , خیلی خوشحال میشوم .

اردیبهشت ۲۸، ۱۳۹۰

آقای خامنه ای , من معذرت میخواهم . شما ببخشید


جناب آقای رهبر , ولی امر مسلمین جهان , حضرت امام خامنه ای , نائب حضرت مهدی , ای سید خراسانی و ای بزرگ مرد تاریخ بشریت , ای قاعد اعظم , بزرگ قران مصور و ای فریاد رس همه مظلومان و مستضعفین جهان .
من معذرت میخواهم .

حال که جناب حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی وکیل مادام العمر مردمان ایران , امر کرده اند که باید معذرت خواهی کنیم . ای به روی چشم . ما هم معذرتخواهی میکنیم . خودمان که میدانیم چقدر به رهبری ظلم کرده ایم . پس رسما معذرتخواهی میکنیم و دلایل آنرا هم می نویسیم .


ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : بدون اجازه و ناخواسته در دوران خلافت اسلامی شما روحانیون بدنیا آمدم .
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : زن بدنیا آمدم , غلط کردم ببخشید , دست خودم نبود که زن بدنیا آمدم
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : بعد تولدم ,توی گوشم اذان و اقامه خواندید و به زور مسلمانم کردید
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که :
چونان چهار پایان مرا فروختید و اسمش را گذاشتین مهریه , سنت نبی
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : من فقط اثاث المطبخ شما مردان بودم و عروسک ارضای شما
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : ارزش من کمتر از بیضه چپ یک مرد علیل است
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : نمی توانم به میل خودم لباس بپوشم , چون سفیه هستم
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : مادر خودتان زن بوده , همسرتان زن و دختر تان هم زن است
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : ..... .... ....
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که :
ساده بودم و فکر می‌کردم "میزان رای ملت است"
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : مجریان شما که نان تقسیم میکردند مرا لنگ نان گذاشتند تا هر وقت خودشان لنگ سکس شوند مرا به نانی بخرند و اسمم را بگذارند فاحشه , مفسد فی الارض , زن خیابانی و ...
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : ندای ملت ایران , شبنم صبحگاهی سرزمینم ایران و ترانه ملی وطنم ایران و... که به امر شما پر پر شدند زن بودند , مادر بودند , دختر بودند . که موجب افتخار همه دلیرمردان ایرانند .
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : سر زده عوامل شما نیمه شب ریختند خانه ما و پدرم را به جرم نویسندگی بردند , مادرم به جرم همسر بودن فحش و دشنام دادند , برادرم را کتک زدند و مرا به بازداشتگاه بردند تا در خلوت , به نیت قربت الا الله , حامله ام کنند . من غنیمت جنگی حمله ناجوانمردانه پاچه خواران شما بودم .
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : بعد انتخابات با تظاهرات سکوت به خیابان آمدم . تا اعتراض کنم , اما کتک خوردم , زخمی شدم , کشته شدم , حامله شدم , ستاره دار شدم , اخراج شدم , محل کارم تعطیل و ناندان زندگی ام توقیف شد و ...
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : روز عاشورا آمدم توی خیابان تا عزاداری کنم , اما پاچه خواران تو با اتومبیل خدمت , از روی من رد شدند , تیر اندازی کردند و خواهر 13 ساله ام را به غنیمت بردند قرچک و کهریزک و اوین و قلعه حصار و ...
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : عموی ارتشی ام در جنگ شهید راه وطن شد و دایی سپاهیم جانباز نود درصد راه وطن شد و حالا پاچه خواران تو دخترانشان را به غنیمت میگرند تا در قصر الضیافه تو به منظور تبرک شدن , اذاله بکارت شوند
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : می بینم پدر بزرگ کارگرم , با هفتاد سال سن , هر شب خجل از روی بچه ها و نوادگانش دیر به خانه می آید و شام نخورده و اشک در چشم می خوابد , که کارخانه را تعطیل کرده ای و لنگ نان شب گذاشته ای
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : خواهران جوان وطنم , برای هزینه ادامه تحصیل اجاره چپاولگران اقتصادی پیشانی سوخته تو میشوند و برای کسب نمره بجای رقابت سالم , آویزان زیپ شلوار استادی میگردند که به امر تو از آکسفورد دکترا گرفته است
ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم که : ... .... ...


ای رهبر عظیم الشان معذرت میخواهم به خاطر این همه ظلم و ستمی که در حق تو روا داشته ام . مرا ببخش که بخشش سنت امامان تو و پیامبر تو و همه آن کسانی است که تو به آنها تکیه کرده ای .
مرا ببخش که با بخشش تو آسوده خاطر از این جهان بروم .
ای رهبر آزاده مرا ببخش که من و همه زنان وطنم , سرا پا گناه هستیم و خاطی !

اردیبهشت ۲۷، ۱۳۹۰

هفت اجنه مشهور ایران

از عجایب هفتگانه ایران وجود هفت جن رسمی و شناسنامه دار در کشور است . امید است این اجنه و شیاطین نتوانند بر مردم ایران آسیب برسانند . آیا با دیدن این تصاویر واقعی باز هم اعتقاد دارید جن وجود ندارد ؟ رمال و رمالی وجود ندارد ؟ میگویند اجنه از رنگ سبز می ترسند , فلذا با دیدن اجنه کافی است سه بار با صدای بلند بگوئید سبزم .
هفت جن بزرگ ایران مطابق تصاویر زیر عبارتند از
محمود ( شعیب بن صالح ) - سید علی ( سید خراسانی ) - فاطی ( فاطی هزاره سوم ) - اسفندیار ( مار گیر ) - احمد ( بازمانده کشتی نوح ) - محمد ( چخان ) - تقی ( رمال )










افشاگری لیلا خاتمی علیه پدرش , سید محمد سوپاپ


لیلا خاتمی ( دختر سید محمد خاتمی ) بعد از سخنرانی پدرش در جمع رزمندگان اسلام که گفته بود : "اگر ظلمی شده است که شده است، همه بیاییم عفو کنیم و به آینده نگاه کنیم. اگر به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود، و ملت هم بر ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می گذرد."

اعلام کرد سه ماه است که پدرم قرص های آبی رنگش را نخورده است و نباید روی حرفهایش حساب کرد . لیلا اضافه کرد همیشه بابام مثل یه سوپاپ بوده , او گفت بعد از دستگیری سران فتنه و بردن انها به خانه امن , بابام میترسه بره سر خیابان چون میگه ممکنه منو ببرند خانه امن . برای همین نتونسته قرص های آبی رنگ مخصوصش رو بخوره و خزعبلات میگه .
لیلا گفت چون وضع حکومت اسلامی فشل شده است و کم کم دارند می افتند , آغا به پدرم رو زد و او هم با کمال میل قبول کرد که کمی جفنگ بگه .

*******************
هیچکس نیست به این سید محمد نقاش بگه تو چه کاره مردمی که از طرف مردم حرف میزنی . روز روزش تو تدارکاتچی بودی حالا که .... نیستی

اردیبهشت ۲۴، ۱۳۹۰

نوشته ای بر دیوار بیت رهبری ( دیوار نویسی )

روی عکس زیر کلیک کن بهتر ببینی
طنز



روز 25 اردیبهشت 1390 روز اعتصاب عمومی

به دانشجویان بپیوندیم . ( ویدیو کلیپ سال نود جنبش سبز ) در آستانه 25 اردیبهشت 90

اردیبهشت ۲۳، ۱۳۹۰

بال و پر قیچی میکنیم ! کفتر بازی میکنیم ! خروس بازی هم !

احمد جنتی، دبير شورای نگهبان، در خطبه‌های نماز جمعه تهران از اختلاف نظر رهبر جمهور اسلامی و محمود احمدی‌نژاد به عنوان حادثه «غيرمنتظره» ای که «مورد توقع» نبود ياد کرده و گفته است، «پر و بال» «جريان انحرافی» در حال قيچی شدن است و دوام نخواهند آورد.

البته این هم خودش یک جور اصلاحات است . بال و پر قیچی کردن هم خودش یک جور هنر است . البته چون جناب جنتی از بازماندگان کشتی نوح هستند و در هزاران سال زندگی بسیار بالها بریده و بسیار پر ها قیچی کرده اند , اصلاح کردن رحیم مشائی که برایشان کاری ندارد .
حالا در کشور یک جریان انحرافی داریم و یک جریان فتنه , سران فتنه را که همه میشناسیم . اما سران انحرافی چه کسانی هستند , اسفندیار حتما از سران انحرافی است اما بقیه کیستند ؟
برای پاسخ به این سئوال باید چند روز صبر کنیم تا بازمانده کشتی نوح ( احمد جنتی ) بال و پر ها را قیچی کند _ مانند تصویر بالا _ و ما بتوانیم آنها را شناسایی و معرفی کنیم , فعلا اسفندیار خان رحیم مشائی زیر قیچی احمد خان بازمانده کشتی نوح اصلاح شده است .
در پی بروز اختلاف بر سر وزير اطلاعات، طی حدود يک ماه گذشته حملات حاميان رهبر جمهوری اسلامی به آنچه که «جريان انحرافی در دولت» گفته می‌شود، شدت يافته است. اسفنديار رحيم مشايی، رييس دفتر رييس جمهور، کانون اين حملات است.

اردیبهشت ۲۱، ۱۳۹۰

دوروتی پرواز به تهران رفت , سپاه قدس به سوریه , زهرا کاظمی به قبرستان

خوش خدمتی بشار اسد در قبال کمک های مالی , تسلیحاتی و انسانی سپاه قدس , فرستادن دوروتی به جمهوری اسلامی ایران است . شاید سرنوشت دروتی همان سرگذشت زهرا کاظمی باشد .
شبکه الجزيره روز چهارشنبه با انتشار بيانيه‌ای اعلام کرد که مقام‌های سوريه گفته‌اند، دوروتی پرواز، خبرنگار اين شبکه را که دارای تابعيت ایرانی، آمريکايی و کانادايی است، پس از بازداشت در دمشق به ايران تحويل داده‌اند.

شبکه الجزيره می‌گويد، مقام‌های سوريه به اين شبکه اطلاع داده‌اند که دوروتی پرواز ، خبرنگار ۳۹ ساله شبکه انگليسی الجزيره، هم اکنون در اختيار مقامات ايران است.


دوروتی پرواز آخرين بار در ۲۹ آوريل به هنگام مسافرت به سوريه برای تهيه گزارش از اعتراضات در اين کشور در دوحه ديده شده بود.

شبکه الجزيره می‌گويد، در چهارم ماه مه مقامات سوريه تاييد کردند که وی را بازداشت کرده اند. اما يک هفته پس از آن مقام‌های این کشور اعلام کردند که وی از اول ماه مه در اين کشور نيست، بدون اين که توضيح دهند، اين خبرنگار شبکه الجزيره در کجا به سر می برد.

به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس، تاکنون مقامات رسمی ايران واکنشی به خبر تحويل دوروتی پرواز به ایران نشان نداده‌اند، اما چنانچه اين خبر درست باشد نشانه ای از همکاری نزديک جمهوری اسلامی با حکومت بشار اسد در سرکوب معترضان سوری خواهد بود.

اردیبهشت ۲۰، ۱۳۹۰

اسما ء اسد با 40 میلیارد پوند فرار کرد

شب گذشته همسر بشار اسد از سوریه به انگلیس فرار کرده است . اسما ء اسد 35 ساله در یک خانه امن و باشکوه در لندن با سه بچه اش زندگی می کند. لازم به ذکر است که اسما اسد تابعیت انگلیس دارد و عرب نیست . وی که توسط برخی از مجلات “رز صحرا” نامیده شده بود، ممکن است که بیش از 3 هفته در لندن اقامت داشته باشد. یک دیپلمات بلندپایه عرب گفت که به همسر بشار اسد که دارای تابعیت انگلیسی و سوری است، هشدار داده شده بود که به دلیل افزایش درگیری ها هر چه سریع تر از کشور خارج شود. گفته می شود که او خرج زندگی خود در لندن را با 40 میلیارد پوندی که همسرش بشار اسد به خارج از کشور قاچاق کرده است، تامین می کند. بعد از فرار لیلی بن علی ( همسر ذین العابدین بن علی رئیس جمهور سابق تونس ) با چمدانهای پول اینک این اسما ء اسد است که فرار میکند .

معترضان سوری و مردم سوریه این حرکت را بزرگترین موفقیت جنبش مردم سوری میدانند و نشانه سقوط حتمی خانواده وطن فروش اسد میخوانند .

فکر میکنید بدری خامنه ای با چمدانهای پول و طلا به کدام کشور فرار خواهد کرد ؟

معتاد یا مرجع

به نظر شما آیا این افراد میتوانند برای جامعه جوان ایران
رهبر تعیین کنند ؟
اینها نمایندگان خبرگان رهبری هستند که قرار است بعد از مرگ حضرت آلت الله خامنه ای ( ص ) برای جامعه ایران که اکثرا جوان هستند یک رهبر معرفی و انتخاب نمایند



اردیبهشت ۱۷، ۱۳۹۰

اسد زمین گیر شد

مجسمه بزرگ خاندان اسد ( قاتل رفیق الحریری ) , توسط شیر مردان سوری به زیر افتاد . مردم سوریه خستگی ناپذیر و متحد , تا به زیر انداختن دولت فاشیست و دیکتاتور بشار اسد از پا نخواهند ایستاد . کشته میدهند . مجروح میدهند . اسیر میشوند .
اما
به سگان ولایت مطلقه بشار اسد باج نمی دهند .

عوامل سید علی و نوری المالکی و پوتین هم نمی توانند جلو موج خروشان مردم سوریه را بگیرند .



آفرین بر مردم سوریه . آفرین به این غیرت . آفرین و خسته نباشید بر مردم آزادی خواه سوریه . آفرین بر جوانان سوری که میخواهند خودشان تصمیم بگیرند و خودشان بر خودشان حاکم باشند .
ما مردم ایران باید از این سوری ها , از آن مصری ها و از تونسی ها یاد بگیریم
نه کسی برایشان بیانیه می دهد . نه دنبال رنگ هستند . نه منتظر مانده اند تا مرد شش میلیون دلاری بیاید و مملکت شان را آزاد کند .
آنها متحد هستند و یک چیز می خواهند . سقوط دولت و حکومت فاشیستی و دیکتاتوری اسد

اردیبهشت ۱۶، ۱۳۹۰

دفتر ازدواج و طلاق شماره 63 % ( سر دفتر سید خراسانی )

از آنجا که محمود سگ لجی کرد و به رابطه پدر و پسری تف کرد
سر دفتر ازدواج و طلاق شماره شصت و سه درصد
در یک اقدام محیر العقول , و در یک اقدام ضربتی و امام حسین گونه صیغه طلاق را بین محمود و اعظم جاری کرد و آنها را رسما و شرعا برابر فقه شیعه بر هم حرام اعلام نمود
شاهد فسخ قولنامه محمود و اعظم حضرت آلت الاسلام صدیقی امام جمعه تهران بود
گفتنی است این فسخ نامه بین نماز مغرب و عشا و قبل از مراسم تدخین توسط ولی امر مسلمین دو جهان حضرت امام آلت الله سید علی حسینی خامنه ای ( سید خراسانی ) در حسینیه خمینی اجرا شد


ومحمود اینگونه اعظم خانم را بدرقه نمود
حالا محمود مونده و حوض اش

اسلام ناب محمدی و پرورش فاحشه اسلامی ( فیلم کوتاه )

اردیبهشت ۱۴، ۱۳۹۰

اعترافات خود جوش میر حسین موسوی


با هنرمندی اقای علیرضا رضائی !

اردیبهشت ۱۳، ۱۳۹۰

اسلام ناب محمدی و پرورش فاحشه اسلامی

اینجا یکی از خانه هایی در بحریین و دوبی میباشند ( خانه موقت ) که محل خرید و فروش دختراناغفال شدۀ ایرانی و دیگر کشورها ( افغانستان - پاکستان - عراق و آسیای میانه ) به شیوخ عرب و آنگاه بعد از مدتی روانه فاحشه خانه های غرب میشوند . قاچاقچیان این دختر ها متفاوت و گوناگون اند اما نقش آقازاده های عرب و پاسداران ولایتمدار ایران از بقیه پر رنگ تر است .
در زیر فیلم کوتاهی از این آموزش بر اساس فقه شیعه و دیگر پیروان مذهب ناب محمدی اسلام را می بینید .


اخبار غیر رسمی میگوید سردار زارعی , دکتر مددی و آیت الله گلستانی از همکاران ایرانی هستند که با اینگونه مراکز ارتباط افتخاری و ولایی دارند .


مهدی - مهدی - مهدی - مهدی - مهدی - مهدی - مهدی - مهدی - مهدی - مهدی - مهدی

جانشین اسامه محمد بن لادن رسما معرفی شد !

بعد از کشته شدن بن لادن در پاکستان . جانشین رسمی او معرفی شد . این جانشین در ایران زندگی میکند و امریکائی ها عمرا بتوانند او را بکشند . چون محافظ دارد . و مثل بن لادن احمق نیست که تنها و بدون محافظ با ان همه ثروت که داشت در یک خانه محبوس باشد . که امریکائی ها بیایند بدون خبر کردن اطلاعات پاکستان و بروند توی خانه اش و او را که پشت سر یک زن قایم شده را بکشند و بعد هم جسدش را به اب اندازند که مادر صغرا هم نتونه اونو پیدا کنه .
شما فکر میکنید سازمان مرکزی و جهانی القاعده چه کسی را به عنوان جانشین بن لادن معرفی کرده است .
حالا برای دیدن جانشین بن لادن روی عکس سمت چپ کلیک کن ببین جانشین بن لادن کیست .

.
.
.
نظر شخصی نگارنده :
من اعتقادی به بن لادن ندارم و نداشته ام و همه اینها را بازی آمریکا با مردم دنیا و مخصوصا مشرق زمین میدانم برای سر کیسه کردن مردم دنیا . این داستان سازی های آمریکا شاید برای مردم چشم آبی قابل قبول باشه , اما یک ایرانی یا افغان یا پاکستانی هرگز این داستانها را باور نمی کند . بن لادن از اول هم وجود نداشت . اما جانشین شایسته او را خوب میشناسم . این هم عکسش



لینکهای بن لادن در همین وبلاگ

مجلس ترحیم بمناسبت شهادت برادر بسیجی و ساندیسخور بن لادن

کارت شناسائی بن لادن پس از مرگ در جیبش کشف شد .



اردیبهشت ۱۱، ۱۳۹۰

سعید مرتضوی و احمد رضا رادان مشکل بین خامنه ای و احمدی نژاد را حل کردند .




... امروز در خبر ها آمد و تلویزیون جمهوری امام زمانی بارها خبر داد که محمود احمدی نژاد سر کار خود برگشته و کدورت و قهر را کنار گذاشته است و در جلسه دولت گفته جانم فدای رهبر و من چاکر آغا هستم و غلط کردم قهر کردم و هر چه آغا خامنه ای بگن همون میکنیم و از این قبیل پاچه خواری ها و ...








اما هیچکس سئوال نکرد چرا محمود سر کارش برگشت ؟ علی لاریجانی و احمد جنتی و حداد عادل و عزت الله ضرغامی و محسن رضائی و شیخ مهدوی کنی و ... در روزهای گذشته رفتند نارمک و با محمود در منزل شخصی پدری اش گفتگو و میانجی گری کردند و او را به ولایتمداری و اطاعت از رهبری قانع کنند اما موفق نشدند که نشدند . حالا چطور شد که یکمرتبه محمود آقا امروز امد هیئت دولت و مثل سابق پاچه خواری آغای عظمی ولایت را کرد . چطور شد ؟
ما که فضول نیستیم و به این کارها هم کار نداریم اما به گفته شیخ صادق لاریجانی که نخواسته نامش را فاش کنیم . ظاهرا شنبه صبح جناب آلت الله خامنه ای با سعید مرتضوی , احمد رضا رادان و حسین شریعتمداری کیهان یک دیدار خصوصی پشت درهای بسته داشته و آنها را به منزل محمود فرستاده تا او را سر کار برگردانند , تا آبروی نظام حفظ شود و بیشتر از این عورت نظام نزند بیرون که دشمن ببیند وخوشحال شود .
ساعتی بعد از این دیدار خصوصی , احمد رضا رادان تخم مرغ بدست و سعید مرتضوی هم نوشابه بدست به نارمک رفتند . و در پشت درهای بسته و در یک دیدار خصوصی به محمود گفته اند که " یا ریاست جمهوری یا شیشه نوشابه - یا بر می گردی و ستر عورت میکنی یا تخم مرغ آب پز - یا کاخ ریاست جمهوری یا کهریزک - یا جام زهر را میخوری و ولایت مدار میشوی یا حمام و داروی استحمام - یا بر میگردی یا تورا مثل بعضی ها می بریم خانه امن " خودت انتخاب کن . تا فردا صبح یکشنبه وقت داری تصمیم بگیری . همین
و امروز دیدیم محمود امده در دفتر کارش .
حالا سئوال این است .
آن 63 درصد کجا بودند که از محمود خان حمایت نکردند ؟
آن پاسدارچه ها کجا بودند که اظهار وجود نکردند ؟
آن سیب زمینی خورهای حرفه ای کجا بودند ؟
آن 25 میلیونی که به محمود رای داده بودند کجا بودند ؟
حالا باز هم بگین ولی فقیه زور و قدرت ندارد و ولی امر مسلمین جهان نیست و سید خراسانی حساب نمی شود و ....


کارت شناسائی بن لادن پس از مرگ در جیبش کشف شد .