حق مسلم ما

دی ۱۰، ۱۳۸۸

سال نو 2010 بر همه مردم جهان مبارکباد




امام خامنه ای : صحنه را دیدم

جمع کثیری از ارباب عمائم خدمت امام خامنه ای رسیدند و نظر معظم له را در مورد فیلمی کوتاهی که در آن یک خودرو نیروی انتظامی از روی یک نفر در ظهر عاشورا رد شد را پرسیدند ؟
امام خامنه ای فرمودند : صحنه را دیدم ،مثل خر کیف کردم ، امید وارم خداوند عنایت فرماید در مراسم اربعین حسین ، نیروهای انتظامی با تانک زره پوش از روی ایرانی ها رد شود . تا نسل ایرانی منقرض شود و اسلام صادر شود . مقام عظمی ولایت پای آن راننده را به رسم تائید و تفقد اسلامی بوسید و گفت خوب گاز میدادی .
که این اظهارات با فریاد تکبیر ارباب عمائم تائید شد .
ظاهرا فردا قرار است کسانی که در زندانهای ایران و کهریزک به زنان و جوانان پسر ، تجاوز جنسی کرده اند به فرماندهی سردار رادان خدمت آقا برسند .
وقتی که استیلی به آمریکا با ضربه سر گل زد ، آقا سرش را بوسیدند . وقتی رضا زاده وزنه سنگین را بالای سر برد آقا شانه او را بوسیدند ..... حالا فردا کجای آقایان متجاوز جنسی را خواهد بوسید .


خامنه ای علیل است

نوکر او ذلیل است

..

.

دی ۰۸، ۱۳۸۸

اخطار جنبش سبززنان ایران به خشونت طلبان طالبانی سید علی آقا



بعد از دزدیده شدن آرای ما در خرداد گذشته ، به این دزدی بزرگ اعتراض آرام داشتیم . همه دنیا شاهد بودند . نه سنگ و چوب داشتیم و نه تفنگ و باطوم . در روزهای ویژه ای مثل قدس ، 13 آبان و.... اعتراضات خیلی آرامی داشتیم . کتک خوردیم ، شکنجه شدیم ، به ما تجاوز کردند ، کشته شدیم ، زندان رفتیم ، تحقیر شدیم و... باز هم آرامش را حفظ کردیم .
در روز عاشورا به ما حمله کردند ، ما را ترور کردند ، دستیگرمان کردند و به زندان بردند ، حتی پدران و مادرانمان که سالها قبل خودشان این حکومت را آورده اند و در عاشورای امسال خانه نشین بودند را هم نا جوانمردانه دستیگر کردند و ما میدانیم که در کهریزکها و اوین ها و... آنها را شکنجه خواهند کرد و از آنها با شیشه و باتوم و تخم مرغ آب پز پزیرایی خواهند کرد . آنها برای پذیرایی اسلامی از زنان شصت ساله هم نمی گذرند و بر نو جوانان پسر 14 ساله هم رحم نمی کنند . که سوابق درخشانشان را همه مردم دنیا میدانند ، و تمام جهانیان آگاهند که ماموران شیعه سید علی آقا چه میکنند .
ما بدنبال خشونت نیستیم . ما از ترور و کشته شدن بیزاریم . ما بدنبال انتقام گرفتن و خون را با خون شستن نیستیم و نبوده ایم .ما به دنبال احقاق حق خودمان هستیم ، با دیکتاتوری مخالفیم ، حکومت دینی را مثل حکومت نظامی نمی خواهیم ، آزادی های فردی و اجتماعی را مطالبه میکنیم ، آزادی احزاب و رسانه های گفتاری و نوشتاری را خواهانیم ، ما تساوی حقوق زن و مرد را دنبال میکنیم ، خواهان جدایی دین و سیاستیم ، ما تغییر کلی در قانون اساسی متحجر جمهوری ولایت فقیه و حذف هر ولایت و سلطانی را خواستاریم .ما به دنبال خشونت نیستیم .
بدنه سپاه عمو ها و عمه های ما هستند و بدنه نیروی انتظامی دایی ها و خاله های ما ، بدنه اصلی بسیج هم فرزندانمان هستند و ارتش را برادران دلیرمان اداره میکنند .
حال سوال میکنیم چه کسی عاشورای ما را به خاک و خون کشید ؟
اگر این کار دولتمردان است آنها را نمی خواهیم و به آنها تف میکنیم و اگر نه این چه دولت و حکومتی است که اشرار میتوانند اینقدر گزینشی در عاشورا آدم بکشند .
به آقایان سید علی و نوچه اش محمود میگویم ، اگر تصور میکنید با خشونت میتوانید ما را خاموش کنید کور خوانده اید ، وای به روزی که کاسه صبر و نجابتمان لبریز گردد . نسل شما ملایان را چونان نسل دایناسورها منقرض خواهیم کرد .
ما سبزیم و سبز می مانیم تا رسیدن به احقاق همه حقوقمان . و به همه کارشناسان برنامه های تلویزیونی داخلی و خارجی میگویم ، وای به روزی که تصمیم بگیریم جواب گلوله را با گلوله بدهیم .
ای ملایان آگاه باشید که اگر ما زنان جوابتان را با تندی بدهیم ، شما در رختخوابتان هم امنیت نخواهید داشت .
دیگر نخواهیم نشست تا شاهد کتک خوردن و کشته شدن برادرانمان باشیم .
ما در این سی سال یاد گرفته ایم زنان فلسطینی و لبنانی و عراقی و افغانی و بوسنیایی و چچنی و... چکار میکنند . خشونت نکنید که کاسه صبرمان نزدیک است لبریز شود
به همه برادران سپاهی ، انتظامی ، اطلاعاتی و... میگویم کاری نکنید که همین چادر و مانتو ما وبای زندگی شما کثافت ها شود . اسلحه را زمین بگذارید و به آغوش خانواده سبز ایران ملحق شوید . کسانی که دستور ترور میدهند در روسیه و سوریه برای خودشان کاخ آماده کرده اند ، و از شما بعنوان سگ پاسبان استفاده میکنند .



ماها صرف اونا پونزده تا ( 0 - 15 )

کارتون گردشکار رادان برای مقام عظمی احمدی نژاد

کاری از کاریکاتوریست مهران

.
.
.

دی ۰۶، ۱۳۸۸

توسط شورای عالی امنیت بلیط هوا پیمای خامنه ای وپاچه خوارانش به روسیه صادر شد

پوتین و مدودیوف منتظر خامنه ای و چمدانهای دلار است

شوراي عالي امنيت ملي در نامه‌اي به سپاه پاسداران خواستار انجام هماهنگي‌هايي براي خروج خامنه‌اي و خانواده‌اش به همراه تعدادي از سرداران سپاه به مقصد روسيه شده‌است تا در صورت خارج شدن اوضاع از کنترل نيروهاي امنيتي کشور را ترک کنند. صحت اين خبر و نامه‌ي دريافتي قابل تاييد يا تکذيب نيست. اما منابع معتبر و غيررسمي بر صحت آن تاکيد دارند.

دی ۰۳، ۱۳۸۸

کدامیک ریاست فرهنگستان هنر است ؟



منابع اگاه در محافل فرهنگی از ابهام در سرنوشت ریاست فرهنگستان هنر خبر می دهند.
به گزارش خبرنگار شبستان، محمدعلی معلم دامغانی که سه شنبه شب در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمود احمدی نژاد، به عنوان رییس فرهنگستان هنر انتخاب شد، از انتخاب خود بی اطلاع بوده است. شنیده های خبرنگار شبستان حاکی است، "معلم دامغانی" پس از شنیدن این خبر گفته است: "احتمالا منظور از معلم، علی معلم فیلمساز بوده است، نه من!"بنا بر شنیده ها، معلم دلیل این ناباوری را این می داند که او شاعر و محقق ادبی است، و اگر قرار باشد در فرهنگستانی حضور یابد، آن فرهنگستان زبان و ادب (به ریاست غلامعلی حداد عادل) است، نه فرهنگستان هنر. گفتنی است تاکنون خبری مبنی بر صدور حکم برای "محمد علی معلم دامغانی" به عنوان رییس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران منتشر نشده است.جهانگیر الماسی نیز که در جلسه سه شنبه شب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان عضو پیوسته فرهنگستان هنر انتخاب شده است، پیش از این، در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: از انتخاب شدنم به عنوان عضو فرهنگستان هنر بی خبر بودم و هنوز حکمی به من ابلاغ نشده است.الماسی در این گفت و گو اضافه کرد: تنها چندی پیش سوابق و رزومه ام را خواستند و من هم بیوگرافی و سوابقم را در حوزه کارگردانی و بازیگری و نگارش و فعالیت های سینمایی و تدریس و... به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کردم.گفتنی است "محمدعلی معلم دامغانی" در سال 1380 به عنوان چهره ماندگار زبان و ادبیات فارسی انتخاب شد. وی دانش آموخته حقوق دانشگاه تهران است و یک کتاب شعر با عنوان "رجعت سرخ ستاره" از وی به چاپ رسیده است. معاونت فرهنگی حوزه هنری سازمان تبلیغات، عضویت در شورای شعر وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و ریاست مرکز موسیقی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از سمت های رییس جدید فرهنگستان هنر بوده است.
واقعا این کارهای احمدی نژاد نوبر است .( عکس سمت راست معلم فیلمساز عکس سمت چپ معلم شاعر)
.
.

دی ۰۲، ۱۳۸۸

بهترین ، ارزانترین و پاکترین هدیه کریسمس برای مونا ، دختر ایرانی

مونا زارعی نیازمند پیوند مغز استخوان است . او یک دختر تنها است . شما میتوانید اطلاعات بیشتر را در مورد او را در این وبلاگ بخوانید . اما مشکل او نداشتن هیچ کس در آمریکا است . دوستانش بر آن شده اند تا از دولت آمریکا بخواهند به والدینش ویزای موقت بدهد تا بتوانند به آمریکا بیایند . شما هم میتوانید این پتیشن را امضا کنید . معلوم نیست با این کار هم دولت اوباما به والدینش ویزا بدهد . اما به هر حال امید واریم این اتفاق بیفتد .

با امضای این پتیشن از دولت امریکا بخواهیم به والدین مونا ویزا بدهد

.
.

آمران قتل آیت الله حسینعلی منتظری چه کسانی هستند ؟

الف:پزشک احمدی ب : سید علی روس پ: جواب الف و ب ت: هیچکدام

درهمین وبلاگ بخوانیم

دختر 17 ساله از زندان فرار کرد ! دولت کودتا عاجز ماند
پروژه براندازی نرم توسط زنان هنرمند ایرانی ، در سراسر دنیا رسما و شرعا کلید خورد
تصویر آبدارچی امام زمان در دوران جاهلیت اسلامی
آقای کودتا چی حالا خودت بگو اینها چند درصد هستند ؟
چرا به خامنه ای میگویند " سید " ؟
ستاره ای که درخشید و ماه مجلس شد
انتر در کنار ابتر ( توهین به حضرت محمد ص توسط بسیجیان تهران )

حسین شریعتمداری : حذف سه صفر از واحد شمارش است ، نه واحد پول

.

.

حسین شریعتمداری : حذف سه صفر از واحد شمارش است ، نه واحد پول



راستش را بخواهید ماه هاست که از جناب دکتر حسین شریعتمداری مدیر و مسئول روزنامه کیهان و رئیس امور روابط عمومی بیت مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه ای دامت برکاته ( 3 صلوات ) خواهش کرده بودیم در یک دیدار دوستانه در مورد آمار و ارغام درج شده در روزنامه وزین و بسیار معتبر کیهان توضیحاتی بفرمایند و ما را مستفیض نمایند .


تا اینکه موفق شدیم خدمت ایشان برسیم . از ایشان سوالاتی بپرسیم ، که در واقع همه سوالات در یک سوال خلاصه بود .


جناب دکتر چرا در تظاهرات میلیونی بعد از انتخابات ، در تظاهرات روز قدس ، در تظاهرات روز دانش آموز ، روز دانشجو و اخیرا در مراسم تشیع آیت الله حسینعلی منتظری که تمام دنیا حضور میلیونی و چند صد هزاری را گزارش کردند . شما به حضور چند هزاری در روزنامه کیهان اشاره کردید ؟ چرا در روز جمعه 27 آذر که حد اکثر 5 هزار بسیجی در پایان نماز جمعه شعار دادند ، شما به حضور میلیونی اشاره کردید . اشکال کجاست ؟


خدمت شما عرض کنم در سال الگوی مصرف و در راستای حذف صفر ،ا مام خامنه ای دستور دادند چند صفر از اعداد و ارقام کم کنند ، که هم به نفع اقتصاد باشد هم به نفع مردم . شما ببینید رئیس کل بانک مرکزی هم از اما م خامنه ای یاد گرفته میخواهد سه صفر از روی اسکناسها حذف کند . البته من موافق هستم چون این اسکناسها خیلی شعارهای سبز روی آن نوشته شده و خوبه هم صفرهایش حذف شود و هم اسکناسها نو شوند و فاقد شعار گردد .فلذا حذف صفر از واحد شمارش است نه واحد پول
جناب دکتر چرا بعضی وقتها بر عکس عمل میکنید ؟ و جمعیت های کم را زیاد می شمارید ؟
عرض کنم در دنیا چیزی از بین نمی رود و این یک اصل علمی است ، بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل میشود . شما که با نیوتن و ارشمیدس و قانون بقای ماده مخالف نیستید ؟اگر مخالف هستید ، زنگ بزنم به حیدر خان مصلحی تشریف بیارند شما را توجیه کنند .
خیر مخالف نیستیم . حالا فهمیدیم حذف صفر چه خواصیت های زیادی دارد . و ریشه خرابی اقتصاد ایران و عقب ماندگی علمی ما در چیست .

.
.

دختر 17 ساله از زندان فرار کرد ! دولت کودتا عاجز ماند




دولتی که نمی تواند از پس کنترل یک دختر 17 ساله بر اید ادعا میکند میخواهد بر جهان حکومت کند . عثامه محمد بن لادن که از دوستان گرمابه و گلستان سید علی خامنه ای بشمار میرود ، دختر او به بهانه امنیت جانی سالها در ویلایی بزرگ در شمال شهر تهران به اتفاق برادرانش در حصر خانگی بود . دولت اسلامی از این بچه هاسالها به عنوان گروگانهایی از بن لادن و ملا عمر ، استفاده کرده بود . بگونه ای که آقا سید علی دستور میداد فلان جا را بزنید ، بکشید ، انتحاری و... و اگر عناصر گروهک تروریست بن لادن اطاعت نمی کرد ، انها را به کشتن این بچه ها تهدید میکرد . تا اینکه دختر بن لادن به بهانه خرید از فروشگاه ، تحت تدابیر شدید امنیتی و با حضور ماموران اطلاعاتی از منزل خارج میشود و با فرار از دست ماموران معتاد رژیم اسلامی خودش را به سفارت عربستان میرساند .
وی که 17 سال سن دارد به همراه 5 تن از برادرانش به مدت 8 سال در اسارت ( زندان خانگی ) دولت جمهوری اسلامی ولایت مطلقه فقیه بوده است. بن لادن 19 فرزند از چند همسر مختلف دارد که اکثر آنها تاجران متمولی هستند.پدر بیلیونر بن لادن که در سال 1967 فوت شد بیش از 50 فرزند داشت.او به همراه فرزندانش کمپانی بزرگی به نام گروه بن لادن را تاسیس کردکه هم اکنون مجری ساخت پروژه های عظیمی در انگلیس است.


خبرهای غیر رسمی و غیر موجه حاکی از آن است که دولت کودتایی محمود 13 خودش
اسباب فرار دخترک را فراهم نموده است تا بتواند عربستان را در مسئله فرار شهرام امیری از عربستان تحت فشار سیاسی قرار دهد .
اگر چه ملایان احمق و بی شعور و نالایق هستند ، اما به نظر نویسند بعید است چنین کاری توسط حکومت امام زمان حضرت امام خامنه ای ولی امر مسلمین دو جهان صورت گرفته باشد .
عوامل اطلاعاتی و امنیتی ایران به لحاظ اینکه اکثرا به تبعیت از رهبر فرزانه شان معتاد تشریف دارند و چشم هیز ، احتمالا این دخترک هم توانسته با زیرکی از چنگال سگ صفتان اسلامی فرار کند ، خود را به سفارت عربستان برساند و افشا گری کند .
.
.
.
.

دی ۰۱، ۱۳۸۸

پروژه براندازی نرم توسط زنان هنرمند ایرانی ، در سراسر دنیا رسما و شرعا کلید خورد

براندازی نرم و مخملی توسط زنان هنرمند ایرانی در سراسر جهان کلید خورد
واقعا این چه دولتی و حکومتی است که از شله زرد نذری هم میترسد
عاشورای امسال عاشورای سه حسین سبز است
یا حسین - حسینعلی - میرحسین



آذر ۳۰، ۱۳۸۸

کارنوال شادی در روز عاشورا توسط سید علی خامنه ای هدایت خواهد شد !


بعد از شکست مفتضحانه کودناچیان در مراسم پاره شدن عکس خمینی . از آنجا که روز عاشورا هم زمان است با هفتمین روز در گذشت مرحوم آیت الله حسینعلی منتظری ، و اعلام آمادگی سبزها بعد از 16 آذر برای حضور پررنگ در مراسم عاشورای حسینی امسال .
بنا بر گزارشهای غیر رسمی رسیده از پشت درهای بسته بیت رهبری ، قرار است در ظهر عاشورا جمعیتی از تن فروشان جمهوری اسلامی و مذلفان ذوب شده در ولایت کارنوال شادی راه اندازی کنند . این گروه ملبس به لباس سبز رنگ خواهند بود و توسط انصار حزب الله و لباس شخصی های وزارت اطلاعات حمایت امنیتی خواهند شد .همچنین قرار است دوربینهای صدا و سیمای ضرغامی از تجمع این معلوم الحال ها فیلم تهیه کند و آنها را طرفداران جنبش سبز و مقلدان آیت الله منتظری بنامد ، شاید که به این وسیله بتواند احساسات مذهبی قشر کم سواد و بی سواد شهری و روستایی را بر انگیزد .


سابقه درخشان مجتبی خامنه ای و سرداران رانتخور سپاه پاسداران نشان میدهد قبلا هم این گروه دیکتاتوری و کودتا یی از این کارهای ناجوانمردانه کرده است . بعبارت دیگر زمانی از زنان استفاده ابزاری کرده تا رای بیاورد (مثل عکس 2) و زمانی از زنان استفاده اخلاقی کرده تا وجه سبز و تمیز جنبش سبز مردمی را کدر و تار نشان دهد ( نمونه عکس 1) .
اگر چه مردم ایران فهیم و باشعور است و اینگونه کارهای بچگانه در روحیه مبارزه طلبی ملت غیور ایران اثر گذار نیست ، اما برای قشر کم سواد که نوعا فقیر هم هستند ، اینگونه حرکات تحریک کننده است . و بر خلاف مصلح صلحجوی جنبش سبز مردمی .
لذا جامعه سبز ایران وظیفه خطیری دارد که باید بیش از پیش مواظب نفوذی ها و سبز پوشان مزدور اسلامی باشد . به منظور احترام به مادران ، خواهران ، همسران و دخترانمان هنگام دیدن چنین زنان معلوم الحالی که غالبا عضو انجمن زنان خیابانی جمهوری اسلامی هستند ، باید از آنها عکس و فیلم تهیه کرد تا شناسایی شوند .
این وظیفه همه سبزها در تمام نقاط ایران است که مواظب نفوذی های سبز نما باشند . بنا بر خبر های رسیده دولت کودتایی محمود و بیت رهبری هزینه سنگینی برای این رفتار غیر انسانی متحمل شده اند .
به سبز ها توصیه میشود تحت هیچ شرایطی با سبز نما ها در گیر نشوید .
کودتاچیان بدنبال بهانه هستند برای سرکوب بیش از پیش ملت ایران . سعی نکنیم بهانه دست آنها بدهیم . سبز نما ها با گرفتن پول به خیابانها خواهند آمد .
مواظب سبزهای نفوذی باشیم و اطلاع رسانی کنیم که رسانه مردمی ما هستیم
.
.
.
.

آقای کودتا چی حالا خودت بگو اینها چند درصد هستند ؟

اینها نه پول گرفتن نه سیب زمینی نه چک نه قول مساعدت نه شرط نمره انظباط
و نه هیچ چیز دیگری
اینها امدند تا با رهبر سبز شان وداع کنند
آقای محترم که هم کودتا چی هستی هم دیکتاتور حالا خودت بگو ، اینها چند درصدند ؟
5 درصد - 10 درصد - 63 درصد - 95 درصد









چرا به خامنه ای میگویند " سید " ؟

استفاده ابزاری از کلمه سید
کجای اسم این مرتیکه الاغ کلمه سید نوشته شده است ؟

.
.

آذر ۲۹، ۱۳۸۸

پیشوای شیعیان ایران درگذشت


پدر معنوی و روحانی جنبش سبز درگذشت
ناجی هزاران جوان اسیر در زندانهای سال 67 در گذشت
آزاد مرد جهان تشیع که هرگز با سلاطین هم کاسه نشد در گذشت
خالق هفته وحدت بین شیعه و سنی درگذشت
تنها مرجع شیعه جهان اسلام که حقوق شهروندی بهائیان را به رسمیت میشناخت در گذشت
بزرگترین استاد وبرجسته ترین معلم حوزهای علمیه در گذشت
تنها آیت الله مدافع حقوق همه اقوام ایرانی در گذشت
شناسنامه انقلاب اسلامی درگذشت
یار و یاور تمام مردم ایران بعد از 87 سال تلاش درگذشت
حضرت آیت الله العظمی حسینعلی منتظری در ماه شهادت حسین ابن علی درگذشت

وبلاگ حق مسلم ، رحلت جانسوزحضرت آیت الله منتظری را به تمام مقلدانش ، شاگردانش

خانواده محترمش و تمام مردم سبز ایران تسلیت میگوید

و برای آن عزیز از دست رفته رفیع درجات و آمرزش الهی مسئلت دارد

به احترامش سیاه پوش میشویم و از سید علی آدمکش و مزدورانش نمی ترسیم که ماه محرم است و سیاه پوشیدن مرسوم

کارنوال شادی در روز عاشورا توسط سید علی خامنه ای هدایت خواهد شد !

.


.


آذر ۲۸، ۱۳۸۸

ستاره ای که درخشید و ماه مجلس شد


احمد خاتمی (امام جمعه موقت تهران )
حامی بی چون و چرای کودتاچیان و مبلغ ترور ، تجاوز و دستگیری فرزندان ایران زمین
به تصویر او نگاه کنید . چگونه ستاره ای است ؟از چشمانش خون میریزد
او از ذوب شدگان ولایت مطلقه فقیه و از غلامان بی چون و چرای سید علی آقا است

در همین وبلاگ

تصویر آبدارچی امام زمان در دوران جاهلیت اسلامی

انتر در کنار ابتر ( توهین به حضرت محمد ص توسط بسیجیان تهران )

از کشتار یزیدابن معاویه تا کشتار سید علی ابن زیاد

.

.

آذر ۲۷، ۱۳۸۸

انتر در کنار ابتر ( توهین به حضرت محمد ص توسط بسیجیان تهران )

در صدر اسلام دشمنان پیامبر به حضرت محمد ( ص) میگفتند ابتر . ابتر لفب کسی بود که پسر نداشت ، ابتر یعنی دم بریده و به تعبیر مسلمانان جاهلیت هر کس پسر نداشت و نمی توانست نام و نسل خود را حفظ کند او را ابتر می نامیدند .


دشمنان پیامبر اسلام از این شعار که تو ابتر هستی برای تحقیر حضرت محمد استفاده ابزاری میکردند .
امروز جمعه 27 آذرتوسط بسیجیان که در حمایت از سید علی آمده بودند در تهران شعاردادند
خامنه ای کوثر است +++ دشمن او ابتر است
منظور بسیجیان شخص آقای مهندس میرحسین بود ، چرا که ایشان هم پسر ندارد
به هر حال اگر پیامبر اسلام ابتر بوده و میر حسین هم ابتر است . و دشمن سید علی هم ابتر است .
شاید بشود یک رابطه منطقی بین این گفتار بوجود آورد
در هر صورت ابتر بودن بر انتر بودن ارجح است
آیا این شعار توهین به پیامبر اسلام نیست؟
فیلمهای تظاهرات بسیجی امروز در تهران را برای چند مفتی اهل سنت ارسال کردیم
توهین به پیامبر اسلام در سرزمین اسلامی ایران
تا دریافت جواب و واکنش مفتی های بزرگ مصر و عربستان و دنیای اهل تسنن سخن را کوتا میکنیم
و از شما میخواهیم به تصویر زیر که یک انتر و یک ابتر در آن است نگاه کنید
حالا خودتان بگوئید انتر بهتر است یا ابتر
نکته جالب این است که مبتکر این شعار آیت الله نوری همدانی از مراجع شیعه است

.

.

آذر ۲۶، ۱۳۸۸

تصویر آبدارچی امام زمان در دوران جاهلیت اسلامی

سالهای 1356 تا ... سالهای جاهلیت مردم ایران است
.
.
.


.
.

از کسی حمایت نمی کنم که ایرانی را در جهان تحقیر کرد !


من در تظاهرات روز جمعه ( فردا ) شرکت نمی کنم .

از کسی حمایت نمی کنم که جوانی میلیونها نفر را به باد داد .

از کسی حمایت نمی کنم که هزاران جوان را شکنجه کرد .

از کسی حمایت نمی کنم که هزاران نفر را کشت .

از کسی حمایت نمی کنم که اقوام ایرانی را تحقیر کرد .

از کسی حمایت نمی کنم که اسلام را به لجن کشید .

از کسی حمایت نمی کنم که هزاران حدیث دروغین ساخت .

از کسی حمایت نمی کنم که گفت اقتصاد مال خر است .
از کسی حمایت نمی کنم که هزاران روزنامه نگاران را از نان خوردن انداخت .
از کسی حمایت نمی کنم که میلیونها ایرانی را آواره کرد .
از کسی حمایت نمی کنم که از القاعده و حماس و جهاد اسلامی لبنان حمایت میکرد .
از کسی حمایت نمی کنم که ایران را فاحشه خانه جهان اسلام کرد .

از کسی حمایت نمی کنم که مواد مخدر را ترویج کرد به بهانه شکستن شیشه آبجو .
از کسی حمایت نمی کنم که پدر جنایت و خیانت و تجاوز تاریخ ایران است .
از کسی حمایت نمی کنم که سرمایه های ملی و مردمی ایران را به تروریستهای اسلامی بخشید .

از کسی حمایت نمی کنم که مردم ایران را نزد جهانیان تحقیر کرد .

از کسی حمایت نمی کنم که خامنه ای ها و احمدی نژادها را بوجود آورد .

از کسی حمایت نمی کنم که تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت .

از کسی حمایت نمی کنم که زنان ایرانی را تحقیر و تنبیه کرد .

از کسی حمایت نمی کنم که تجاوز به زندانیان را مباح دانست .

از کسی حمایت نمی کنم که نان ایرانی را برای تروریستهای لبنان فرستاد .

از کسی حمایت نمی کنم که ..... و .... و .....
حمایت از خمینی حمایت از جنایت است
.
.

آذر ۲۵، ۱۳۸۸

محرم آمد

خون بر شمشیر پیروز است
سید علی نابود است
.

آذر ۲۴، ۱۳۸۸

هدیه زنان بسیجی به مقام معظم رهبری




در مراسم عاشورای امسال نگوئید یا حسین ، بگوئید یا ابن علی (دیانت ما عین سیاست ...)



سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست

این جمله را برای اولین بار وقتی 14 ساله بودم شنیدم . اونموقع موضوع انشا بود .ما باید خودمان را جر میدادیم و با هزاربدبختی رابطه ای میان سیاست و دیانت پیدا میکردیم و انشا می نوشتیم شاید که معلم ادبیاتمان که یک خانم ریشو و چاق بود و همیشه دهانش بوی سیر میداد و همسرش از بزرگان اطلاعاتی شهر بود را راضی کنیم . که شاید یک آفرین به ما بگوید .

یادم می اید در انشا نوشته بودم دیانت یعنی در مراسم عزاداری بودن و بهتر از ان یعنی روحانی بودن . و سیاست یعنی رئیس جمهور بودن و چون در کشور ما هر دوتای این مسائل در وجود جناب حجت الاسلام سید علی آقای خامنه ای متجلی است یعنی سیاست همان دیانت است و دیانت یعنی همان سیاست .

معلم انشای ما همان معلم ادبیات هم بود . خانم افشاری که زنی چاق ، گندمگون ، باچشمانی درشت و غالبا بوی سیر میداد از انشای من خوشش آمد و خواست سر صف و در مراسم صبحگاهی بخوانم . فردای آنروز سر صف انشا را خواندم بچه های مدرسه که اصلا نفهمیدن چه گفتم و معلمهای دیگه هم فقط برام دست زدند . اما معلم زبان انگلیسی که اون روز کنار صف بود زیر لب یه چیزی گفت که خانم افشاری را ناراحت کرد . و سال بعد مجبور به انتقال شد . هنوز هم نمی دانم خانم روحی زاده چه گفت فقط میدانم یک مدتی بایکوت شده بود ، انگار که بیماری واگیر دار دارد ...

امروز در خبر ها خواندم که جناب لاریجانی فرموده اند "عاشورا خرج سیاست نشود" یعنی چه ؟ یکبار به ما میگن بیا انشا بخون سیاست را بزن قاطی دیانت ، و دیپلماتها باید یقه شیخی بشن و... یکبار میگن سیاست را چه به عاشورا

بالاخره ما چیکار کنیم . ؟ مثلا روز عاشورا نگیم یا حسین بگیم یا ابن علی

البته من مسلمان نیستم . یعنی قبلا بودم و حالا نیستم اما در مراسم عاشورا با پرچم سبز و شال سبز به احترام همه شیعیان معتقد و به منظور حمایت از جنبش سبز مردمی حضور خواهم داشت . تا یکبار دیگر معلم انشای گذشته خودم را خوشحال کنم .

دولت کودتا به هیچ بهانه ای نمی تواند از سبز شدن ما در دهه محرم و مخصوصا روز عاشورا جلو گیری کند

آداب و رسوم و سنت بخشی از فرهنگ غالب ما ایرانیان است

.

.

آذر ۲۱، ۱۳۸۸

من عکس خمینی و خامنه ای را پاره کردم . الان دارم آتش میزنم !

آقای احمد خاتمی امام جمعه تهران، آقای حسین شریعتمداری کیهان ،آقای محسنی اژه ای دادگستری ، آقای مجتبی خامنه ای جانشین رهبری ، آقای علی لاریجانی مجلس ،آقای ... و آقای ...
من عکس خمینی را پاره کرده ام
من عکس خامنه ای را پاره و لگد مال کرده ام
قبل از پاره کردن عکس انها پسر سه ساله ام بر آن عکسها شاشید
حالا میخواهید چه غلطی بکنید ؟

آتش زدن خمینی و پاره کردن خامنه ای یک فریضه است

.

.

آذر ۲۰، ۱۳۸۸

حمایت مردان تیم فوتبال منتخب ایران ، از مجید با پوشیدن لباس زنانه

زن بودن برای ما افتخار است
که مادران و خواهران و همسرانمان زن هستند
از دامن زن مرد به معراج میرود

.
.

آذر ۱۹، ۱۳۸۸

شمر زمان ، قاتل ندا و سهراب ، همانا دیکتاتور روز ایران است

دعوت از عموم جوانان سبز در تاسوعا و عاشورای حسین سبز

از کشتار یزیدابن معاویه تا کشتار سید علی ابن زیاد

.
.

از کشتار یزیدابن معاویه تا کشتار سید علی ابن زیاد

این روزها ایران کربلا است و خامنه ای فرزند خلف ابن زیاد است
در مراسم تاسوعا و عاشورای امسال
همه با هم
سبز میشویم و سیاهی دیکتاتور را به جهانیان نشان میدهیم



.
.

آذر ۱۵، ۱۳۸۸

اسامی کسانی که مادرشان با سید علی خامنه ای رابطه نامشروع داشته اند !



افرادی هستند که تمام تلاش خود را برای سرکوب هموطنان به کار می گیرند. ظاهرا مادر این افراد برای تولید فرزند سالها قبل به سید علی رهبر مراجعه کرده اند . حرامزادگان و زنازادگان ، حرم حسینی خامنه ای عامل قتل عام مردم بی دفاع ایران هستند . مشخصات تعدادی از آنان که شناسایی شده اند را در زیر می آوریم:
لیست نام و شماره تلفن تعدادی از فرماندهان ستاد ویژه سرکوب از اين قرار است :
افشین کامل افسر اطلاعات ناجا تهران منطقه تهران بزرگ09366431318

حاج علی رضایی مسئول اطلاعات ناحیه سیدالشهدا تهران09123847659

علی افسری کارمند اداره اطلاعات تهران09123862832

مجید افشردی فرمانده اطلاعات و امنیت سپاه منطقه جماران09121361881

امیر قربانی از مدیران بخش تامین و تسلیح اداره کل حراست وزارت کشور09355339003

امیر معقولی فرمانده اطلاعات حوزه مقاومت بسیج 289 منطقه اویس قرنی09122052165

امیرحسین آریچ جانشین تیم حفاظت فرماندهی کل سپاه09123490234

مهدی امیری فرمانده تیم حفاظت احمدی نژاد09124357217

حسین بیگلرمعاون ضد اغتشاش معاونت اطلاعات سپاه منطقه تهران09124289309

الیاس دیزجی سر کانال جمع آوری اخبار و اطلاعات سپاه ناحیه شرق تهران09122401549

ابراهیم مهدوی عضو معاونت عملیات دفاعی نیروی مقاومت بسیج09123179536

مهدی ابراهیمی عضو تیم حفاظت احمدی نژاد09121050134

فردین تقیزاده رابط وزارت اطلاعات با وزارت کشور09192247339

محمد فتحی فرمانده اطلاعات ناحیه مقاومت ویژه قدس0912246715002166029493

ستار نجفی کارمند معاونت طرح و برنامه وزارت تعاونبسیجی ویژه و از فرماندهان گردانهای عاشورامحل سکونت : میدان آزادی بلوار استاد معین پائین از تعمیرگاه مجاز ایران خودرو – کوچه سعادتینامبرده هم اکنون به علت شدت سوختگی در به آتش کشیده شده پایگاه در بیمارستان سوانح و سوختگی توحید بستری می باشد

سرگرد پاسدار محمد جواد فرحبخش پاسدار قرارگاه ثارالله تهران محل سکونت :تهران ،شهرک شهید محلاتی ، فاز 3 ، محله 6 بلوک 17 طبقه سوم ، شماره 162شماره موبایل :09121256274

شیرین جلالی افشار شماره پرسنلی: 75875403کارمنده غیره نظامی دایره عملیات معاونت اطلاعات تهران بزرگ ساکن شهرک پاس تهران جرم: شرکت مستقیم در سرکوب تظاهرات زنان

استوار یکم سحر دریایی شماره پرسنلی : 81459743عضو دایره عملیات معاونت اطلاعات ناحیه انتظامی تهران بزرگ ساکن محله رسالت تهران جرم: شرکت مستقیم در سرکوب تظاهرات زنان

استوار یکم پروین حسینی شماره پرسنلی: 80124654عضو دایره عملیات معاونت اطلاعات ناحیه انتظامی تهران بزرگ ساکن محله اتابک تهران جرم: شرکت مستقیم در سرکوب تظاهرات زنان

سرگرد شهلا آشتیانی افسر معاونت اطلاعات نیروی انتظامی فرمانده زن در عملیاتهاشماره پرسنلی: 70763210ساکن محله سلسبیل تهران جرم: شرکت مستقیم در سرکوب تظاهرات زنان

سروان فریده مالکی شماره پرسنلی: 78431985افسر معاونت اطلاعات نیروی انتظامی ساکن شهرک راه آهن تهران جرم: شرکت مستقیم در سرکوب تظاهرات زنان

ستوان دوم نیره گل محمدی شماره پرسنلی: 83641485افسر عملیات گردان فاطمه الزهراساکن خیابان آذربایجان غربی در تهران جرم: شرکت مستقیم در سرکوب تظاهرات زنان

قاسم بیژن نژاد جرم: از مداحان اهل بیت که در سرکوب حرکتهای مردمی شرکت مستقیم داشته است.

سرهنگ مدحی جرم: دستور دهنده و شکنجه کننده زندانیان بیدفاع

سرهنگ کرمی جرم: دستور دهنده و شکنجه کننده زندانیان بیدفاع

سرهنگ مرتضی رستمی نیا رئیس بازداشتگاه جرم: دستور دهنده و شکنجه کننده زندانیان بیدفاع

قاضی روشن جرم : تهدید به تجاوز به خانم هایی که دستگیر شدن

سرهنگ حسین قاسملوییفرمانده مقر پلیس امنیت دربندجرم: "با بازداشت شدگان به شدت بدرفتاری کرده و ضمن ایراد ضرب و شتم،ممانعت از خوردن آب و غذا،سرپا نگاه داشتن در طول شب،افراد بازداشت شده را با دستبند برای چندینساعت به درخت بسته است. فرد یاد شده در لحظه بازداشت دانشجویان نیز با خشونت رفتار کرده است."

سید حسن میرکاظمی به همراه برادر خود - مسئول بسیج مسجد الهادی- که بیش از ١٧۵ میلیارد تومان که ۴٠% آن بدون وثیقه است از بانک کشاورزی وام میگیرد و امروز افسار گسیخته برای سرکوب مردم
ادامه دارد ....

آذر ۱۴، ۱۳۸۸

بزرگترین کمک دولت کودتا به جنبش سبز بمناسبت 16 آذر 88

بچه های جنبش سبز چندی است که مرتب میگویند در 16 آذر اینترنت قطع میشود یا سرعت آن کم میشود و ... چرا به این مسئله منفی نگاه کنیم . به نظر من این بزرگترین لطف ، محبت و بزرگترین خدمتی خواهد بود که دولت کودتا از سر جهل به جنبش سبز خواهد کرد .
بدون تردید با کنار کامپیوتر نشستن و لینک دادن و دعوت عمومی کردن و گاه شعار دادن و حرفهای این و آن را بازگو کردن ملت ایران به دموکراسی و حق قانونی خود نخواهد رسید .
باید همه ما با هم و در کنار هم ( همانگونه که از 22 خرداد گذشته با هم بوده ایم ) در روز 16 آذر با خاموش کردن کامپیوترها به خیابان برویم و جنبش سبز و دانشجویان را یاری کنیم .


قطع شدن اینترنت و کم شدن سرعت آن در 16 آذر بزرگترین خدمت به ملت سبز ایران است . اگر از آدمهای کم فعال یا غیر فعال باشیم در چنین وضعیتی حوصله مان سر خواهد شد و درنتیجه به خیابان خواهیم رفت و این همان لطفی است که جاهلان دولت کودتا بارها و بارها تکرار کرده اند و نتیجه اش را دیده اند .

قطع شدن یا کم شدن سرعت اینترنت در 16 آذر را به فال نیک بگیریم . عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد .

در 16 آذر کامپیوتر ها را خاموش و موبایلها را روشن میکنیم تا از تجاوزات کافران حربی نظام اسلامی فیلم تهیه کنیم و چهره مخوف مزدوران اسلامی را به جهانیان بنمایانیم . همه با هم ..... ما پیروزیم چون حق با ماست

.

.
.
.

آذر ۱۰، ۱۳۸۸

همه سبز ها باید بدهند

اگر سبز واقعی هستید ؟ باید بدهی
اول به این سایت بروید و بدهید .
راهنمایی برای دادن :
در بالای عکس ( عکسی مشابه این عکس که گذاشتم اینجا ) .use the slider to rate this candidate
و در زیر عبارت انگلیسی فوق ابتدا موس را ببر
روی 50 بعد اونو بکش سمت راست و بگذار روی
100 و حالا روی کلمه submit را کلیک کن
تا رای تو ثبت بشه .
اگر سبز هستی

اگر از خامنه ای اطاعت نمی کنی

اگر محمود را دشمن ایران میدانی

اگر از جمهوری اسلامی متنفر هستی

اگر ندا و سهراب را دوست داری

اگر به ایرانی آباد و آزاد می اندیشی

اگر واقعا ایرانی هستی

اگر به دموکراسی اعتقاد داری

اگر با اعدام مخالفی و اگر ....

برو اینجا و رای بده . همین الان ، فردا دیر است
.

آیت الله خامنه ای : آسیه را حامله کنید


ولی امر مسلمین جهان بعد از سخنرانی آسیه باکری در دانشگاه ، در جلسه ای خصوصی که با حضور محمود احمدی نژاد ، سردار رادان ، سردار فیروزآبادی ، آیت الله مصباح یزدی ، آیت الله مجتبی ، سردار نقدی، آیت الله طائب ، سردار احمدی مقدم ، سرتیپ محمد سهرابی، سعید مرتضوی ، جواد لاریجانی، عزت الله ضرغامی و حسین شریعتمداری در بیت ایشان انجام پذیرفت خطاب به حاضران گفت : آسیه ها ( باکری) را حامله کنید تا خفه گردند .

این خبر توسط یکی از خادمان مورد اعتماد سید علی آقا نقل قول شده است .




در همین وبلاگ
کدام کشور در بین اقشار جامعه ایران بد چهره و بد نام است ( نظر سنجی )

.

.

.

پاسخ جالب آیت الله مکارم شیرازی در مورد اعتصاب و کار نکردن

سئوال : کارنکردن برای دولت محمود احمدی نژاد ( اعتصاب کردن ) چه حکمی دارد ؟
جواب : اشکالی ندارد
روی شکل زیر کلیک کن بزرگتر ببینی

در همین وبلاگ

من میخواهم صیغه موقت شوم تا به گناه نیفتم ؟

اعظم السادات فراحی : من زهرا رهنورد هستم

کثیف ترین آخوند یکصد سال اخیر را بشناسیم .

جمهوری اسلامی فاحشه اسلامی تولید میکند .

.
..
.