حق مسلم ما

آذر ۲۶، ۱۳۸۸

از کسی حمایت نمی کنم که ایرانی را در جهان تحقیر کرد !


من در تظاهرات روز جمعه ( فردا ) شرکت نمی کنم .

از کسی حمایت نمی کنم که جوانی میلیونها نفر را به باد داد .

از کسی حمایت نمی کنم که هزاران جوان را شکنجه کرد .

از کسی حمایت نمی کنم که هزاران نفر را کشت .

از کسی حمایت نمی کنم که اقوام ایرانی را تحقیر کرد .

از کسی حمایت نمی کنم که اسلام را به لجن کشید .

از کسی حمایت نمی کنم که هزاران حدیث دروغین ساخت .

از کسی حمایت نمی کنم که گفت اقتصاد مال خر است .
از کسی حمایت نمی کنم که هزاران روزنامه نگاران را از نان خوردن انداخت .
از کسی حمایت نمی کنم که میلیونها ایرانی را آواره کرد .
از کسی حمایت نمی کنم که از القاعده و حماس و جهاد اسلامی لبنان حمایت میکرد .
از کسی حمایت نمی کنم که ایران را فاحشه خانه جهان اسلام کرد .

از کسی حمایت نمی کنم که مواد مخدر را ترویج کرد به بهانه شکستن شیشه آبجو .
از کسی حمایت نمی کنم که پدر جنایت و خیانت و تجاوز تاریخ ایران است .
از کسی حمایت نمی کنم که سرمایه های ملی و مردمی ایران را به تروریستهای اسلامی بخشید .

از کسی حمایت نمی کنم که مردم ایران را نزد جهانیان تحقیر کرد .

از کسی حمایت نمی کنم که خامنه ای ها و احمدی نژادها را بوجود آورد .

از کسی حمایت نمی کنم که تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت .

از کسی حمایت نمی کنم که زنان ایرانی را تحقیر و تنبیه کرد .

از کسی حمایت نمی کنم که تجاوز به زندانیان را مباح دانست .

از کسی حمایت نمی کنم که نان ایرانی را برای تروریستهای لبنان فرستاد .

از کسی حمایت نمی کنم که ..... و .... و .....
حمایت از خمینی حمایت از جنایت است
.
.