حق مسلم ما

آذر ۰۹، ۱۳۸۸

اعظم السادات فراحی : من زهرا رهنورد هستم ( مشکل جدید محمود احمدی نژاد )




مدتی قبل خانم دکتر شیرین عبادی رسما اعلام کرد که صندوق امانت بانک شوهرش توسط دولت توقیف شده واضافه کرد که مدال و دیپلم افتخار جایزه صلح نوبل هم که در صندوق بوده .....

ما هم رفتیم تحقیق کردیم که داستان چیست و چه بوده . بعد از کلی تحقیقات متوجه شدیم .
پروفسور دکتر مهندس فاطمه رجبی کاشف معجزه هزاره سوم و گل گلخونه محمود احمدی نژاد معروف به فاطی زلزله ، بر سر این موضوع با محمود مناقشه داشته که منم از این چیزهای نوبل می خوام و اگه منو دوست داری برام بخر و... محمود هم برای بدست اوردن دل فاطی خانوم در یک عملیات انتحاری از پیش تعیین شده با کمک سربازان گمنام امام زمان ، به صندوق بانکی خانم شیرین عبادی حمله میکنه و بدون مرگ و خونریزی و تلفات جانی موفق میشه انو بدزده و به فاطی زلزله تقدیم کنه . فاطی خانم چون شاگرد دکتر کردان ( مرحوم ) بوده فکر میکنه دیپلم نوبل هم مثل دکترای آکسفورد است و....
اما مشکل امروز محمود چیز دیگری است . که نتایج این تحقیقات هم عرض میکنیم .

در خبرها آمده بود که ! مجله بین‌المللی «سیاست خارجی»(Foreign Policy) ، زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی را به عنوان نفر سوم در فهرست صد متفکر برتر جهان در سال ۲۰۰۹ انتخاب کرد.
این خبر باعث میشه مادر بچه های مموتی (اعظم السادات فراحی) میاد خونه میگه منم از اینا می خوام. اگه ازینا برام نگیری نه من نه تو . مگه من چه چیزم کمتره از فاطی زلزله که بخاطرش خودتو به آب و آتیش زدی مرد . ... اصلا من زهرا رهنورد هستم ...و...به تو هم میگن مرد .... از غریبه ها یاد بگیر.....
حالا محمود مونده و این مشکل که چطوری حل و فصل کنه . مخصوصا که خیلی از کارشناسان امنیتی اعلام کرده اند صندوقهای امانات بانکی ایران فاقد اعتبار و امنیت است و بعید بنظر میرسه کسی از حالا به بعد مدارکش را در این صندوق خونه ها بگذارد .
با این اوصاف محمود کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته و اعظم خانم هم هی میگه محمود ... بگم ... نه بگم ... نه بگم ...


.


.