حق مسلم ما

آذر ۱۴، ۱۳۸۸

بزرگترین کمک دولت کودتا به جنبش سبز بمناسبت 16 آذر 88

بچه های جنبش سبز چندی است که مرتب میگویند در 16 آذر اینترنت قطع میشود یا سرعت آن کم میشود و ... چرا به این مسئله منفی نگاه کنیم . به نظر من این بزرگترین لطف ، محبت و بزرگترین خدمتی خواهد بود که دولت کودتا از سر جهل به جنبش سبز خواهد کرد .
بدون تردید با کنار کامپیوتر نشستن و لینک دادن و دعوت عمومی کردن و گاه شعار دادن و حرفهای این و آن را بازگو کردن ملت ایران به دموکراسی و حق قانونی خود نخواهد رسید .
باید همه ما با هم و در کنار هم ( همانگونه که از 22 خرداد گذشته با هم بوده ایم ) در روز 16 آذر با خاموش کردن کامپیوترها به خیابان برویم و جنبش سبز و دانشجویان را یاری کنیم .


قطع شدن اینترنت و کم شدن سرعت آن در 16 آذر بزرگترین خدمت به ملت سبز ایران است . اگر از آدمهای کم فعال یا غیر فعال باشیم در چنین وضعیتی حوصله مان سر خواهد شد و درنتیجه به خیابان خواهیم رفت و این همان لطفی است که جاهلان دولت کودتا بارها و بارها تکرار کرده اند و نتیجه اش را دیده اند .

قطع شدن یا کم شدن سرعت اینترنت در 16 آذر را به فال نیک بگیریم . عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد .

در 16 آذر کامپیوتر ها را خاموش و موبایلها را روشن میکنیم تا از تجاوزات کافران حربی نظام اسلامی فیلم تهیه کنیم و چهره مخوف مزدوران اسلامی را به جهانیان بنمایانیم . همه با هم ..... ما پیروزیم چون حق با ماست

.

.
.
.