حق مسلم ما

دی ۰۸، ۱۳۸۸

اخطار جنبش سبززنان ایران به خشونت طلبان طالبانی سید علی آقا



بعد از دزدیده شدن آرای ما در خرداد گذشته ، به این دزدی بزرگ اعتراض آرام داشتیم . همه دنیا شاهد بودند . نه سنگ و چوب داشتیم و نه تفنگ و باطوم . در روزهای ویژه ای مثل قدس ، 13 آبان و.... اعتراضات خیلی آرامی داشتیم . کتک خوردیم ، شکنجه شدیم ، به ما تجاوز کردند ، کشته شدیم ، زندان رفتیم ، تحقیر شدیم و... باز هم آرامش را حفظ کردیم .
در روز عاشورا به ما حمله کردند ، ما را ترور کردند ، دستیگرمان کردند و به زندان بردند ، حتی پدران و مادرانمان که سالها قبل خودشان این حکومت را آورده اند و در عاشورای امسال خانه نشین بودند را هم نا جوانمردانه دستیگر کردند و ما میدانیم که در کهریزکها و اوین ها و... آنها را شکنجه خواهند کرد و از آنها با شیشه و باتوم و تخم مرغ آب پز پزیرایی خواهند کرد . آنها برای پذیرایی اسلامی از زنان شصت ساله هم نمی گذرند و بر نو جوانان پسر 14 ساله هم رحم نمی کنند . که سوابق درخشانشان را همه مردم دنیا میدانند ، و تمام جهانیان آگاهند که ماموران شیعه سید علی آقا چه میکنند .
ما بدنبال خشونت نیستیم . ما از ترور و کشته شدن بیزاریم . ما بدنبال انتقام گرفتن و خون را با خون شستن نیستیم و نبوده ایم .ما به دنبال احقاق حق خودمان هستیم ، با دیکتاتوری مخالفیم ، حکومت دینی را مثل حکومت نظامی نمی خواهیم ، آزادی های فردی و اجتماعی را مطالبه میکنیم ، آزادی احزاب و رسانه های گفتاری و نوشتاری را خواهانیم ، ما تساوی حقوق زن و مرد را دنبال میکنیم ، خواهان جدایی دین و سیاستیم ، ما تغییر کلی در قانون اساسی متحجر جمهوری ولایت فقیه و حذف هر ولایت و سلطانی را خواستاریم .ما به دنبال خشونت نیستیم .
بدنه سپاه عمو ها و عمه های ما هستند و بدنه نیروی انتظامی دایی ها و خاله های ما ، بدنه اصلی بسیج هم فرزندانمان هستند و ارتش را برادران دلیرمان اداره میکنند .
حال سوال میکنیم چه کسی عاشورای ما را به خاک و خون کشید ؟
اگر این کار دولتمردان است آنها را نمی خواهیم و به آنها تف میکنیم و اگر نه این چه دولت و حکومتی است که اشرار میتوانند اینقدر گزینشی در عاشورا آدم بکشند .
به آقایان سید علی و نوچه اش محمود میگویم ، اگر تصور میکنید با خشونت میتوانید ما را خاموش کنید کور خوانده اید ، وای به روزی که کاسه صبر و نجابتمان لبریز گردد . نسل شما ملایان را چونان نسل دایناسورها منقرض خواهیم کرد .
ما سبزیم و سبز می مانیم تا رسیدن به احقاق همه حقوقمان . و به همه کارشناسان برنامه های تلویزیونی داخلی و خارجی میگویم ، وای به روزی که تصمیم بگیریم جواب گلوله را با گلوله بدهیم .
ای ملایان آگاه باشید که اگر ما زنان جوابتان را با تندی بدهیم ، شما در رختخوابتان هم امنیت نخواهید داشت .
دیگر نخواهیم نشست تا شاهد کتک خوردن و کشته شدن برادرانمان باشیم .
ما در این سی سال یاد گرفته ایم زنان فلسطینی و لبنانی و عراقی و افغانی و بوسنیایی و چچنی و... چکار میکنند . خشونت نکنید که کاسه صبرمان نزدیک است لبریز شود
به همه برادران سپاهی ، انتظامی ، اطلاعاتی و... میگویم کاری نکنید که همین چادر و مانتو ما وبای زندگی شما کثافت ها شود . اسلحه را زمین بگذارید و به آغوش خانواده سبز ایران ملحق شوید . کسانی که دستور ترور میدهند در روسیه و سوریه برای خودشان کاخ آماده کرده اند ، و از شما بعنوان سگ پاسبان استفاده میکنند .