حق مسلم ما

دی ۰۲، ۱۳۸۸

دختر 17 ساله از زندان فرار کرد ! دولت کودتا عاجز ماند




دولتی که نمی تواند از پس کنترل یک دختر 17 ساله بر اید ادعا میکند میخواهد بر جهان حکومت کند . عثامه محمد بن لادن که از دوستان گرمابه و گلستان سید علی خامنه ای بشمار میرود ، دختر او به بهانه امنیت جانی سالها در ویلایی بزرگ در شمال شهر تهران به اتفاق برادرانش در حصر خانگی بود . دولت اسلامی از این بچه هاسالها به عنوان گروگانهایی از بن لادن و ملا عمر ، استفاده کرده بود . بگونه ای که آقا سید علی دستور میداد فلان جا را بزنید ، بکشید ، انتحاری و... و اگر عناصر گروهک تروریست بن لادن اطاعت نمی کرد ، انها را به کشتن این بچه ها تهدید میکرد . تا اینکه دختر بن لادن به بهانه خرید از فروشگاه ، تحت تدابیر شدید امنیتی و با حضور ماموران اطلاعاتی از منزل خارج میشود و با فرار از دست ماموران معتاد رژیم اسلامی خودش را به سفارت عربستان میرساند .
وی که 17 سال سن دارد به همراه 5 تن از برادرانش به مدت 8 سال در اسارت ( زندان خانگی ) دولت جمهوری اسلامی ولایت مطلقه فقیه بوده است. بن لادن 19 فرزند از چند همسر مختلف دارد که اکثر آنها تاجران متمولی هستند.پدر بیلیونر بن لادن که در سال 1967 فوت شد بیش از 50 فرزند داشت.او به همراه فرزندانش کمپانی بزرگی به نام گروه بن لادن را تاسیس کردکه هم اکنون مجری ساخت پروژه های عظیمی در انگلیس است.


خبرهای غیر رسمی و غیر موجه حاکی از آن است که دولت کودتایی محمود 13 خودش
اسباب فرار دخترک را فراهم نموده است تا بتواند عربستان را در مسئله فرار شهرام امیری از عربستان تحت فشار سیاسی قرار دهد .
اگر چه ملایان احمق و بی شعور و نالایق هستند ، اما به نظر نویسند بعید است چنین کاری توسط حکومت امام زمان حضرت امام خامنه ای ولی امر مسلمین دو جهان صورت گرفته باشد .
عوامل اطلاعاتی و امنیتی ایران به لحاظ اینکه اکثرا به تبعیت از رهبر فرزانه شان معتاد تشریف دارند و چشم هیز ، احتمالا این دخترک هم توانسته با زیرکی از چنگال سگ صفتان اسلامی فرار کند ، خود را به سفارت عربستان برساند و افشا گری کند .
.
.
.
.