حق مسلم ما

آذر ۰۶، ۱۳۸۸

من میخواهم صیغه موقت شوم تا به گناه نیفتم . اما بابام مخالفه ! چیکار کنم ؟





بسم الله الرحمن الرحیم

من دوشیزه ن . م هستم که 16 سال دارم و در دبیرستان درس میخوانم . فرزند ع . م هستم و پدر بزرگم حضرت آقا م . م بوده است که سالها ست او را شهید شده است .
چند روز قبل صحبت های بابام را در زورنامه کیهان چاپ کرده بودند، دوستانم به من نشان دادند . اولش تعجب کردم اما وقتی همه اون صفحه را خوندم فهمیدم بابام همچین زیادی باقلوا خورده ... به هر حال .
من تا حالا ازدواج نکرده ام . و باکره هستم . ممکن است شیطان مرا گول بزند و به گناه وادارم کند . لذا به روزنامه کیهان رفتم تا یک آگهی در آن درج کنیم . من و همکلاسی ها پول روی هم گذاشتیم تا آگهی را درج کنیم . متن آگهی این بود.
النکاح سنتی
برای اینکه به گناه نیفتیم صیغه میشویم
دختران شانزده ساله دبیرستان کوثر
تلفن : شماره موبایل بابام بود
اما متاسفانه این آگهی را چاپ نکردند . اولش اون اقا که اونجا بود گفت آگهی نمی خواهد . خودمان در دفتر روزنامه کیهان طبقه سوم کنار حمام و آبدار خانه ، یک چیز خانه کوچک اسلامی هم داریم . ضمنا حاج اقا ح . ش مدیر مسئول روزنامه کیهان مراسم عقد موقت را تلاوت میکنند . حالا بیائید برویم بالا . همه شما را عقد موقت کنیم تا به گناه کبیره گرفتار نشوید .

ما هم همگی رفتیم بالا و آقای ح . ش هم امد عقد موقتمان کند و با میخ اسلام ما را آشنا سازد تا به گناه نیفتیم . وقتی فهمید من ن . م دختر ع . م نماینده محفل شورای اسلامی هستم و پدر بزرگم آیت الله مرحوم م . م و نویسند بزرگ اسلامی است و شوهرعمه جانم اقای ع . ل رئیس محفل شورای اسلامی است .و برادر شوهر عمه ام رئیس قوه غذائیه است . خواستند جریان را رفع و رجوع کنند که به بابام تلفن کردند و اومد و... چه اومدنی .... جای شما خالی نباشه ، وقتی رسیدیم خونه ،طبق قوانین عطوفت اسلامی ، کتکی خوردم که یکهفته نتونستم برم مدرسه .هنوز جای نوازش بابام روی صورتم کبوده .

حالا هم هر چه میگم منو صیغه کن که به گناه نیفتم . میگه اونو برای امت جاهل ایران گفتم نه برای تو . یا بابام باید خودش منو ببره یه جایی موقتی صیغه بشم که به گناه نیفتم یا باید حرفاشو پس بگیره .

آبرو و حیثیت منو توی دبیرستان لکه دار کرده با این باقلوا خوردنش . حالا من چیکار کنم .!؟ اگه حرفاشو پس نگیره روز 16 آذر با دوستام میایم جلو دانشگاه تهران بر ای سبز شدن و آبروی همه این عقب مونده ها رو میبریم .

زنده باد نرگس کلهر که فاتحه خوند به بابای منجمدش . بابای 1400 سال قبلش . این آدم های 1400 نمی دونند اگه یه دختر صیغه بشه میشه مثل همون چیزی که توی غرب میگن بد است و اخلاق خانواده ندارند . خاک بر سر پدران متحجر و عقب افتاده مون . آخه دختر دبیرستان چطوری صیغه و متعه بشه ؟
.
روابط نامشروع یا ازدواج موقت؟
2
2