حق مسلم ما

آذر ۳۰، ۱۳۸۸

کارنوال شادی در روز عاشورا توسط سید علی خامنه ای هدایت خواهد شد !


بعد از شکست مفتضحانه کودناچیان در مراسم پاره شدن عکس خمینی . از آنجا که روز عاشورا هم زمان است با هفتمین روز در گذشت مرحوم آیت الله حسینعلی منتظری ، و اعلام آمادگی سبزها بعد از 16 آذر برای حضور پررنگ در مراسم عاشورای حسینی امسال .
بنا بر گزارشهای غیر رسمی رسیده از پشت درهای بسته بیت رهبری ، قرار است در ظهر عاشورا جمعیتی از تن فروشان جمهوری اسلامی و مذلفان ذوب شده در ولایت کارنوال شادی راه اندازی کنند . این گروه ملبس به لباس سبز رنگ خواهند بود و توسط انصار حزب الله و لباس شخصی های وزارت اطلاعات حمایت امنیتی خواهند شد .همچنین قرار است دوربینهای صدا و سیمای ضرغامی از تجمع این معلوم الحال ها فیلم تهیه کند و آنها را طرفداران جنبش سبز و مقلدان آیت الله منتظری بنامد ، شاید که به این وسیله بتواند احساسات مذهبی قشر کم سواد و بی سواد شهری و روستایی را بر انگیزد .


سابقه درخشان مجتبی خامنه ای و سرداران رانتخور سپاه پاسداران نشان میدهد قبلا هم این گروه دیکتاتوری و کودتا یی از این کارهای ناجوانمردانه کرده است . بعبارت دیگر زمانی از زنان استفاده ابزاری کرده تا رای بیاورد (مثل عکس 2) و زمانی از زنان استفاده اخلاقی کرده تا وجه سبز و تمیز جنبش سبز مردمی را کدر و تار نشان دهد ( نمونه عکس 1) .
اگر چه مردم ایران فهیم و باشعور است و اینگونه کارهای بچگانه در روحیه مبارزه طلبی ملت غیور ایران اثر گذار نیست ، اما برای قشر کم سواد که نوعا فقیر هم هستند ، اینگونه حرکات تحریک کننده است . و بر خلاف مصلح صلحجوی جنبش سبز مردمی .
لذا جامعه سبز ایران وظیفه خطیری دارد که باید بیش از پیش مواظب نفوذی ها و سبز پوشان مزدور اسلامی باشد . به منظور احترام به مادران ، خواهران ، همسران و دخترانمان هنگام دیدن چنین زنان معلوم الحالی که غالبا عضو انجمن زنان خیابانی جمهوری اسلامی هستند ، باید از آنها عکس و فیلم تهیه کرد تا شناسایی شوند .
این وظیفه همه سبزها در تمام نقاط ایران است که مواظب نفوذی های سبز نما باشند . بنا بر خبر های رسیده دولت کودتایی محمود و بیت رهبری هزینه سنگینی برای این رفتار غیر انسانی متحمل شده اند .
به سبز ها توصیه میشود تحت هیچ شرایطی با سبز نما ها در گیر نشوید .
کودتاچیان بدنبال بهانه هستند برای سرکوب بیش از پیش ملت ایران . سعی نکنیم بهانه دست آنها بدهیم . سبز نما ها با گرفتن پول به خیابانها خواهند آمد .
مواظب سبزهای نفوذی باشیم و اطلاع رسانی کنیم که رسانه مردمی ما هستیم
.
.
.
.