حق مسلم ما

خرداد ۰۸، ۱۳۸۸

گروه موسوم به "جندالله" مسئولیت انفجار زاهدان را بر عهده گرفت



خدا رحم کند به مردم ایران . آنقدر فلسطین فلسطین و لبنان لبنان کردیم . آنقدر حماس حماس و جهاد اسلامی کردیم ، بدون اینکه فکر کنیم چه چیزی را داریم برای ایران و ایرانی به سوغات می آوریم . شال عربی انداختیم گردن سید علی ، محمود و به نام اسلام از تروریست حمایت کردیم . نتایج همه آن کارها و سوغات همه آن افعال ، آموزش ضمنی بود به مخالفینی که حرفشان ناشی از فقر و تبعیض بود دادیم .
بجای اینکه ببینیم این مردم محروم در گوشه جنوب شرقی ایران چه می گویند و چه میخواهند ،عملا به آنها یاد دادیم با عملیات انتحاری به بخشی دیگر از جامعه حمله کنند .(داستان بازرگان و طوطی درقفس که قدیمتر در کتاب فارسی دوم دبستان بود را بیاد دارید )

خود کرده را تدبیر نیست . امید است رئیس جمهور آینده آنقدر فاظل باشد که بتواند با عقل و شعور اسلحه را از عبد المالک ریگی بگیرد نه با زور و اسلحه .

بخشی از اطلاعیه گروه موسوم به "جندالله" که برای رسانه های خبری ارسال شده است را برایتان مینویسم

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که فرزند غیوری از منطقه سرباز بلوچستان با نام حافظ عبدالخالق ملازهی شامگاه پنجشنبه با حمله استشهادی به مراسم بسیجیان در حسینیه علی بن ابیطالب که در حال اهانت به خلیفه اسلام حضرت عمر فاروق رض بودند دهها تن از مزدوران رژیم ولایت فقیه را به هلاکت رساند. مراسمی که این عملیات استشهادی در آن انجام گرفت مراسم فاطمی نام دارد که در پوشش شهادت حضرت فاطمه الزهراء به خلیفه دوم مسلمانان حضرت عمر بن الخطاب رض اهانت می شود و حضرت فاروق اعظم به عنوان قاتل حضرت فاطمه معرفی می گردد و سخنرانان و نوحه خوانان علنا بدترین دشنامها و لعنتها را نثار این انسان بزرگ که از مقدسات اهلسنت به شما می آید می کنند و این مراسم قبلا وجود نداشت و خامنه ای جهت ایجاد تفرقه بین مردم این مراسم را ایجاد کرد و مجلس رژیم این مراسم را به صورت قانونی تصویب کرد و مزدوران رژیم با برگزاری این مراسم در شهر دارالسنة زاهدان به صراحت به مقدسات اهلسنت حمله ور می شوند و قلوب مسلمانان این منطقه را جریحه دار می کنند و همانگونه که از مراسم عاشورا جهت اهانت و تخریب بنی امیه استفاده می شود از مراسم فاطمی جهت اهانت به حضرت فاروق اعظم و حضرت صدیق اکبر رض استفاده می شود اما فرزندان بلوچستان چنین اجازه ای به متجاوزان اهانتگر نمی دهند و در دفاع از عقیده خود جانهایشان را فدا خواهند کرد. جنبش مقاومت اعلام می دارد که این عملیات در انتقام خون علمای شهید مولوی عبدالقدوس ملازهی، مولوی محمد یوسف سهرابی، مولوی صلاح الدین سید و مولوی خلیل الله زارعی که توسط مزدوران رژیم مظلومانه اعدام شدند و همچنین در انتقام اعدام بیش از 1000 جوان بلوچ در سال گذشته انجام گرفت و عملیاتهای استشهادی در پاسخ به جنایات رژیم ادامه خواهند یافت. جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) ادعاهای استاندار مبنی بر دستگیر اعضای جنبش را به شدت تکذیب می نماید و اعلام می نماید هیچ فردی از مبارزان دستگیر نشده است.

خرداد ۰۶، ۱۳۸۸

خرداد ۰۵، ۱۳۸۸

یک سوال اساسی از طرفداران کروبی و موسوی ؟


چهار سال قبل را بیاد آوریم .

در حالی که خاتمی رئیس جمهور بود شخص محمود با تقلب و بر خلاف رای مردم ایران رئیس جمهور شد

که اکبر به خدا شکایت کرد و مهدی گفت 2 ساعت خوابیدم نتایج ...

....................


یک سوال دارم از طرفداران سبز ها و سفید ها

وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور در اختیار اصولگرایان است . فرمانداری ها و استانداری ها در اختیار اصولگرایان واپسگرای تندرو است . اینها همه منتخبان محمود هستند . فرض کنیم 40 میلیون بیایند و رای بدهند

بر هیچکس پوشیده نیست که رای قاطع و غالب رای دهندگان به هر که باشد به محمود نیست

حالا اگه روز 23 خرداد اعلام کردند که محمود با 28 میلیون رای رئیس جمهور ایران شد و دوره دوم خدمتش را آغاز کرد

شما هواداران و طرفداران سبز و سفید چه خواهید کرد ؟
.
دروغگویی و تقلب وپایمال کردن حق مردم برای محمود و پاسدارانش مثل آب خوردن است

چه کسی میتواند سلامت انتخابات و صیانت از آرا را تضمین کند ؟
.
اگر صفحه نخست روزنامه کیهان در 23 خرداد1388 چنین بود چه میکنید ؟

اینجا کلیک کن تا عکس بالا را بهتر ببینی

.
آیا فقط رای دادن کافی است . با رای دادن مثل گذشته همه مشکلاتمان حل .....

آیا باید با تحریم انتخابات موافق باشیم

.
.

نامه وزیر کشور به احمدی نژاد به منظور جلو گیری از تقلب در انتخابات

چه کسانی و چگونه به دور دوم خواهند رفت . بدیهی است این فرمول در دور دوم و تا انتخاب نهایی اعمال خواهد شد .

آیا باید با تحریم انتخابات موافق باشیم

.


خرداد ۰۴، ۱۳۸۸

تصویر یک زمین گلف به این صورت شما را یاد کدام کاندیدای ریاست جمهوری می اندازد ؟

تصویر زیر یک عکس واقعی از یک زمین گلف است
-------------------------------
با نگاه کردن به تصویر زیر گمان میکنید گلف بازان این زمین . یا مدیران و صاحبان این زمین
از چه کسی طرفداری میکنند
###
سبزی چمن ها
سفیدی بخشی از زمین بازی
آبی رودخانه
تصویر یکی از مخلوقات خداوند که با رنگ سبز در میان زمین سفید مشخص است


شاید هم میخواد بگه

رودخونه رو ولش کن

سفید و سبز و حیوان هر سه یکی هستند

آیا باید انتخابات را تحریم کنیم ؟

.

خرداد ۰۳، ۱۳۸۸

تحریم انتخابات


برخی از لینکهای افشا گرایانه ، تحلیلی ، طنز و تحریمی در همین رابطه در همین وبلاگ
در تعرفه انتخاباتی من مینویسم س ... تو چه خواهی نوشت ؟
سیکل شل کن سفت کن انتخابات و جوانان کم تجربه !
.
.

دختر خانم زیاد نازش نکن . بزرگ میشه ، می ترکه ، کار دستت میده !

بزرگ ، بزرگ ، بزرگتر
.
هرچی بزرگتر بهتر

یادمون رفته 4 سال قبل خودمون محمود رو بزرگش کردیم .

خرداد ۰۲، ۱۳۸۸

به کدام امام و چرا ارادت خاص دارید ؟

اگر 1400 سال قبل زنده بودید . و انتخاب امام برای هدایت جامعه با انتخابات آزاد میسر بود .
شما به کدام امام رای میدادید ؟
فکر میکنید آنها چگونه تبلیغ میکردند ؟
آیا فقط از امام قبلی بد می گفتند؟
آیا آنها هم یک خمینی داشتند که همیشه به او استناد کنند ؟
؟؟؟
.
(میدانیم همیشه امامان توسط امام قبلی به امت اسلامی معرفی میشده اند )

.
.
.

خرداد ۰۱، ۱۳۸۸

حمایت گسترده زنان خانه دار از محسن رضایی


رضایی : به زنان خانه دار حقوق میدهم .
.
حالا کدوم مرد جرات داره به حاج دکتر سردار محسن رای ندهد
.

رضایی گفت : اگر بيمه بيكاري مهم است،‌ بيمه زنان خانه‌دار مهم‌تر است. به لحاظ اقتصادي سهم كار زنان خانه‌دار در توليد ناخالص ملي، چشمگير و قابل محاسبه است. از اين رو شغل خانه‌داري را تصويب و «‌حقوق خانه داري»‌ به زنان خانه‌دار پرداخت خواهد شد كه در برنامه اعلام خواهم كرد.منبع خبر
.
.

آیا میرحسین یک اصلاح طلب است یا اصولگرای میانه ؟

آقای میر حسین موسوی با اولین سخنرانی خودش در تلویزیون نشان داد اصلاح طلب نیست
او همان میر حسین 20 سال قبل است
او همان فرمانده قتلهای سال 67 است که حالا رنگ عوض کرده
برای ملت ایران مایه ننگ است که چنین کسی رئیس جمهورشان باشد
امید است ملت ایران و نه امت ایران بیدار شوند و بدانند این نمایشنامه انتخابات یک بازی از قبل تدوین شده است
.
.

اردیبهشت ۲۹، ۱۳۸۸

میرحسین موسوی رئیس جمهور آینده ایران شد

اگر قبول کنیم سید علی اهل سیاست است قطعا محمود میرود و میرحسین جای او می نشیند
.
آش کشک خاله مردم ایران


1- رهبری میداند با حذف اعلمی و شعله سعدی بر آرای میرحسین ومهدی اضافه میشود . اگر او حامی محمود است باید با تائید صلاحیت اکبر و قاسم آرای آذری های شمال غرب و فارسهای جنوب را از مهدی و میرحسین میگرفت و بعبارتی با شکسته شدن آرای میرحسین و مهدی باعث میشد محمود با همان 7 میلیون رای ( سپاهیان - مستضعفین - عوام الناس - کارتنخوابان - فقرا و محرومان ) بدون تقلب در جایگاه نخست باشد .رهبری میداند کسی که بخواهد رای دهد و نتواند به قاسم یا اکبر رای دهد حتما به مهدی یا میرحسین رای میدهد .


2- رهبری میداند و تجربه گذشته را بیاد دارد که هروقت از کسی حمایت کرده مردم از لج او به دیگری رای داده اند . رهبری از محبوبیت خودش کاملا واقف است , او میداند که مردم دوستش ندارند . آنقدر در کردستان برای محمود مثلا تبلیغ ( ضد تبلیغ) کرد که بچه ها هم فهمیدند .او ملا است و روحیات ایرانی ها را خوب میشناسد .


3- با تائید اکبر و قاسم علاوه بر اینکه ژست دموکراسی و آزادی میگرفت ، عملا به محمود کمک کرده بود و درضمن دل مردمان آذری و فارسان جنوبی را هم بدست می آورد و از طرفی به سلامت انتخاباتش افتخار میکرد و نیاز به تقلب نداشت .


4- زمانیکه خاتمی گفت می آیم رهبری میرحسین را تکلیف کرد تا به میدان آید و بساط محمد را بر هم زند . میرحسین یک اصولگرای تندرو مثل محمود است با این تفاوت که هفته ای یکبار حمام میرود و ماهی یکبار آرایشگاه . میرحسین میتواند عین محمود و حتی بهتر از او ریاست دفتر رهبری را عهده دار گردد .میرحسین سالها نخست وزیر همین سید علی بوده .


5- شعارها و حرفهای میرحسین را ببینید . چرا یک حرف دوا درمون یا یک شعار تند ( مثل کروبی ) از او نمی شنویم . چرا میرحسین اینقدر آرام و نرم و با مظلوم نمایی در.... با لباس اصلاحات به میدان آمده .


6- اصولگرایان و تند روها چه کسی را داشتند که به میدان نیاوردند ؟ هیچکس . بهترین گزینه آنها میرحسین بود .


7- چرا کیهان و ضرغامی و موتلفه ای ها و لباس شخصی ها و طرفداران سید علی بیشتر به مهدی می تازند وولش نمی کنند حال آنکه به گونه ای به میرحسن می تازند که محبوب تر شود .میدانند مهدی آخوند است اقبالی ندارد و احتمال انتخاب شدنش کمتر از ده درصد است .میدانند که مردم ایران آخوند زده شده اند .


8- خاتمی که خودش را پدر خوانده اصلاحات و بابابزرگ رفرم و پدر تغییرات بنیادی و مادر گفتگوی سبز و شفاف می دانست ، بعد از 8 سال گفت من تدارکاتچی بودم ، حالا از میرحسین با آن گذشته آغشته به خون چه توقعی دارید . خاتمی البته خاتمی است تا زمانیکه حکومت دیکتاتوری آخوندی باشد .
9- همه این سیاه بازی ها جنگ زرگری است . احمدی نژاد قطعا میرود و میرحسین جای او می نشیند .در این میان این مردم سرگردان ایران هستند که بازی داده شده اند .این ملت کی بیدار خواهد شد معلوم نیست .شرکت پر شور مردم در انتخابات یعنی مشروعیت دادن به نظام ولایت مطلقه فقیه با توجه به سیکل شل کن سفت کن انتخابات و جوانان کم تجربه !

10- با نزدیک شدن به روز انتخابات یعنی 22 خرداد کروبی به نفع میرحسین و رضایی به نفع احمدی نژاد عرصه را برای انتخاب میرحسین موسوی فراهم خواهند آورد . و مردم هیجانی که تنها در یک بازی شرکت کرده اند با رای دادن به میرحسین به عشق فرار از چنگال محمود عملا به خامنه ای و حکومت اومشروعیت خواهند داد .

خدایا کی شود این خلق خسته

با این رای دادن های چشم بسته
.........................................................
بعید است سید علی با اینهمه سال در قدرت بودن با اینگونه رفتار محمود را رئیس کند . که در آنصورت باید گفت سید علی واقعا دیوانه است که راه آسان و سهل را بر راه سخت ترجیح میدهد .
اکبر = اکبر اعلمی @ مهدی = حجت الاسلام مهدی کروبی@ قاسم = قاسم شعله سعدی@ میرحسین = میرحسین موسوی @ محسن = محسن رضایی ( چرخ 5 درشکه )

30 اردیبهشت 88 به قلم دختر 16 ساله هسته ای
همه میدانند ما به چه کسی رای خواهیم داد .

.

.

پوستر تبلیغاتی میرحسین موسوی

با انتخاب میرحسین تاریخ تکرار میشود

کانال جک و طنز محمد نقاش - پرداخت مهریه به دختران باکره - چاپ کوپن

.


.
.
.

آذری ها و گیلکی ها آیا به موسوی رای میدهید ؟

حمایت از موسوی حمایت از فساد است

در این فیلم که مربوط به یک مهمانی خصوصی با حضور خاتمی و تعدادی از نمایندگان مجلس و وزاری دولت ایشان است ابتدا آقای خاتمی خاطره ای را از روضه یک نفر در مورد عروسی امام علی و حضرت فاطمه زهرا تعریف می کند و می گوید این روضه خوان که ترک بود و می خواست نبوغ اردبیلی ها را نشان بده (صدای خنده) گفت شبی که حضرت را عروس کردند و می‌بردند به خانه، حضرت پیامبر جلو جلوی حضرت زهرا حرکت می‌کرد. در طرف راستش امام حسن، در طرف چپش امام حسین و حضرت خدیجه به سینه می‌زد (خاتمی اداش را در میاره ) که قربان مظلومی تو دخترم بروم. (خنده‌ی حضار). بالاخره اردبیل اینه بعد به من می گن چرا تو (صدا نامفهوم )بعد روحانی دیگر مجلس ماجرای دیگری را در مورد ترکها تعریف می کند و روایتی از زنی که زنا کرده بود و پیش امام علی رفته بود را تعریف می کند و پس از یک قسمت که صدا در فیلم واضح نیست ، می گوید طرف یا حتما ترک بوده و یا رشتی .. و خاتمی و سایر حاضرین می خندند . .






اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۸

برای جلو گیری از بارداری راههای دیگری هم هست . فقط یکشب سکس نکنید !


همیشه و در همه دنیا پیشگیری مقدم بر درمان است . یکی از مشکلات مردان ایرانی زایمان است .عموما مردان ایرانی یا زنان سرپرست خانواده در داخل ایران سالی 120 یا 140 بار زایمان طبیعی دارند و به همین تعداد زایمان سزارینی و گاهی هم کورتاژ ( سقط ) میکنند . و بیچارگان حتی آخ هم نمی گویند .
دولت فخیمه جمهوری صد در صد اسلامی هر چهار سال یکبار برای جلوگیری از بارداری ناخواسته در بین زنان و مردان یک نمایشنامه ای که شبیه خیمه شب بازی است اجرا میکند و از مردم میخواهد که نوع کاندوم مصرفی را انتخاب کنند تا در چهار سال آتی از بارداری تحمیلی خلاصی یابند . اسم این نمایشنامه را هم انتخابات گذاشته اند .
فشارهای اقتصادی و نابرابری های اجتماعی و اجرای قوانین 1400 سال قبل در ایران امروز , همراه با تبعیض قومی و مذهبی باعث میشود گاه مسئولان زندگی تا روزی دو زایمان هم داشته باشند و لذا انتخاب کاندوم خیلی مهم است .
امسال هم مثل سنوات گذشته انواع کاندوم را به مردم نمانده اند و ما بر خود لازم میبینیم خلاصه ای از خواص کاندومهای ارائه شده را برای روشن شدن اذهان عمومی تشریح کنیم . باشد که در انتخاب کاندوم کم کننده شما باشد .
1- کاندوم قرمز : این کاندوم از پلاستیک آغشته به اورانیم غنی شده ساخته شده است .این یک کاندوم چند منظوره است . و برای همین بسیار بسیار تبلیغات جور واجور دارد . از آن میشود بعنوان بادکنک در جشن ها هم استفاده کرد . ضمنا عطری است و معطر به بوی عطر ولایت است . رایگان در اختیار عموم قرار میگیرد و برای همین خانوارهای کم درامد طرفدارش هستند . بر روی آن دعای صبر نوشته شده ( گزیلوکائین اسلامی ) و تاثیر تاخیری دارد . این کاندوم از حدود 4 سال قبل به بازار آمد و بخاطر تنها ایرادی که دارد برای خانواده ها مشکل ساز شد , این کاندوم عموما در آخرین لحظات استفاده پاره میشود و کار دست صاحب بچه میدهد . بعد هم با شهامت دروغ میگوید که کار من نبود . اگر واقعا بچه نمی خواهید از آن استفاده نکنید .
2- کاندوم سبز : این کاندوم خیلی قدیمی است و تقریبا 20 سال قبل جلو تولید آنرا گرفتند .به آن کاندوم ضد بهشت هم میگویند .اگر بخواهید دختر باکره ای را اعدام کنید میتوانید قبل از اعدام با این کاندوم به دخترک تجاوز کنید ( صیغه) دیگر محال است به بهشت برود , بعضی ها با دیدن این کاندوم یاد مشتی لاجوردی و کربلایی روح الله می افتند .
البته این کاندوم بر اساس سرشماری و توزیع عادلانه از طریق کوپن در اختیار مردم قرار میگیرد . برای تهیه آن فتو کپی آن جای شما و همسرتان لازم است . معاینه جسمی همسر شما توسط آخوند محله واجب عینی است .
از محسنات این کاندوم این است که با گذشت زمان جنس آن فاسد نمی شود و شما میتوانید 20 سال بعد همین کاندوم را به نوادگان خود با هزار به به و چه چه هدیه بدهید .استفاده این کاندوم را توصیه نمی کنیم چرا که روی آن نوشته شده "فرزند شما سرباز امام است " یعنی اینکه این کاندوم سوراخ است . البته تصویر سرخ از لب یک خانم را بر روی جلد آن میبینید که معنی دیگری دارد .
3- کاندوم زرد : به آن کاندوم پدر شجاع هم میگویند . بیشتر پیرمردان از آن استفاده میکنند تا به همسران پیر خود خاطرات جوانی را یاد آور شوند . این کاندوم برای زوج های جوان خطر ناک است و احتمال چند قلو زایی دارد . اعتماد نکردن به این کاندوم جنبه عمومی دارد و برای همین روی آن نوشته اند " اعتماد ملی "که نوعی طنز است .از دیگر خصوصیات آن آغشته بودن این کاندوم به مشتقات مورفین است بطوری که بعد از استفاده راحت میشود چند ساعت خوابید .
4- کاندوم خاکستری : به آن کاندوم لوطی هم میگویند . اکثرا در میادین جنگ و در شرایط سخت از آن استفاده میشود . البته میدانید که در جنگها عموما زنان حضور فیزیکی ندارند . بر روی جلد آن نوشته شده برای آزادی اسیران یک یا کاندوم دیگر .
این کاندوم ارزش واقعی ندارد و هر از گاهی به بازار می اید تا یاد و خاطره دوران طلایی سازندگی فرزند فراموش نشود .کارگزارانی که این کاندوم را استفاده کرده اند معتقدا بسیار خشن و سفت است و نه تنها به آلات جنسی بلکه به همه وجود صدمه میزند .
------------
کارشناسان بهداشت جهانی استفاده از کاندوم های فوق را غیر بهداشتی و غیر انسانی اعلام کرده و گفته اند زمان استفاده آنها 1400 سال قبل بوده است .
.
.
.
.

محمود موسوی از دیروز تا امروزدر گذر زمان

استاد بنان کجایی که ببینی چطوری از آهنگهای تو سو استفاده میکنند این شیعیان سید علی

.

با شرکت در انتخابات به نظام ولایت فقیه مشروعیت بدهیم !

اردیبهشت ۲۶، ۱۳۸۸

تحریم

.
.

هوگو چاوز : من به محمود جون رای میدهم

انتخاب اصلح

الف: مروجان رشوه دادن و رشوه گرفتن . نایبان امام زمان و جاری کنندگان اسلام شیعه
ب: سبز پوشان پر حرف و کم عمل . معتقدان گفتمان و شعار
پ: حافظان و مربیان تروریستهای بین المللی . آنها که با اسلحه سخن میگویند
ت: پابرهنگان به نازو نعمت رسیده . روضه خوانان یک تومنی.

اردیبهشت ۲۴، ۱۳۸۸

میرحسین موسوی و مهدی کروبی از نامزدی ریاست جمهوری انصراف دادند!

شب گذشته در نتیجه دیدار سه نامزد ریاست جمهوری

که در زیر زمین خانه یک دختر 16 ساله برگزار گردید . دو کاندیدای مطرح پست ریاست جمهوری

با قبول هدیه ای نا قابل از طرف دکتر محمود احمدی نژاد انصراف قطعی خویش را رسما اعلام کردند .

بنا به گزارش خبرنگار ایناز ناز در این مراسم هیچ بزغاله ای حضور نداشت و

از چاقوی دسته سفید زنجان استفاده نگردید .

لازم بذکر است طراح اصلی این برنامه سیاسی , اقتصادی , اجتماعی جناب آقای دکتر عوضعلی کردان بود.

در خاتمه این مراسم باشکوه و اسلامی سه نامزد همدیگر را به آغوش کشیدند و برای

سلامتی آقا صلوات فرستادند



ایناز ناز اضافه میکند ، در حالی که دکتر ، هاله نورانی به سر داشت و خیل عظیم مشتاقان اهل بیت
او را با انگشت نشان میدادند و میگفتند محمود -محمود
او با آرامش خاطر جلسه را ترک کرد .
---------------------------------------------
در راستای متد سیب زمینی و شکر و کوپن بنزین و.... اقدامات فوق صورت گرفت
.

لینکهایی در همین وبلاگ



.

رقابت احمدی نژاد با هاشمی رفسنجانی


.
.
.
لینکهایی در همین وبلاگ
درانتخابات شرکت نمی کنم تا شما مجددا رئیس جمهور شوید .
.
.

محمود موسوی از دیروز تا امروزدر گذر زمان

آنچه میرحسین 25 سال قبل کرده
محمود امروزه آنرا ادامه داده است
.
تفاوتی بین محمود و میرحسین نیست
اصولگرای تندرو
هر دو آدمکش و تیرخلاص زن
.

..

به محمود موسوی رای نمیدهیم


..
;;

محمود امروز همان میرحسین دیروز است !

آقای محمود موسوی
یادتان می آید دادگاه های چند دقیقه ای و اعدامهای دسته جمعی را؟ یادتان می آید برادر زخمی را بر دوش برادر چگونه در مقابل جوخه ی اعدام می گذاشتید؟ یادتان هست تا شبی ٣٨۰ تیر خلاص شمردن زندانیان سیاسی را؟ یادتان هست گفته ی علمئ یتان را که دختران باکره به بهشت می روند؟ یادتان هست که شما مصمم بودید که دشمنانتان را از بهشت محروم کنید و به جهنم بفرستید؟ یادتان هست تجاوز به دختران جوان را برای برداشتن بکارت و محروم کردن از بهشت؟ یادتان هست که اعدام دختران مبارز چپ جوان را یک ساعت پس از تجاوز برادران شما انجام می شد؟ یادتان هست رفتن به درب منزل اعدامی و تحویل دادن ساک زندانی را؟ یادتان هست که خانواده ها از دیدن ساک عزیزشان چگونه در هم می شکستند؟

یادتان هست بردن جعبه ی شیرینی و پنجاه تومان پول به درب خانه ی دختران چپ اعدام شده را؟ یادتان هست به مادران داغ دیده شرینی ازدواج دختر اعدامی را می دادید و پنچاه تومان مهریه دختر اعدام شده را کف دست مادری می گذاشتید که دستش همچون مردگان خشک شده بود؟ یادتان هست؟ نکند فراموش کرده اید این جنایتهای غیرانسانی را؟ این تجاوزها را؟ این اعدام ها را؟ می خواهید کمکتان کنم تابه یاد آورید؟ فقط در عرض یک سال بین سالهای ۱٣۶۲ تا ۱٣۶٣ که شما در مقام نخست وزیر عضو شورای انقلاب فرهنگی بودید، بسیاری از دانشجویان به اسم «مخالف نظام» به جوخه های مرگ سپرده شدند. اسامی آنها را شاید به یاد نداشته باشید اما امضاهای ننگین خودتان را چطور؟ آقای نخست وزیر وقت و عضو شورای انقلاب فرهنگی اگر فراموش کرده اید من و رفقای من همه چیز را به یاد شما خواهیم آورد. بیایید با هم به سالهای پس از انقلاب برویم به سال ۵۹، به دهه ی شصت! بیایید اول سری به زندانها بزنیم. آنجا که سربازان گمنام آقا امام زمان «همچون دژخیمانی در گوشت سوخته ی آدمی پویایی رازی سر به مهر بودند»، آنجا که مبارزان چپ را از پا به پنکه های سقفی آویزان می کردید و می تاباندید، آنجا که شلاقهای «تعزیر» شما گوشت را از کف پای مبارزان چپگرا می کند و صدای کشیده شدن استخوان پاشنه ی پای آنها بر موزائیکهای کف بازداشتگاه ها و زندانها، گوشت از تن هر بیننده و شنونده ای می ریخت. یادت هست مهندس موسوی؟ یادت هست پاهایی را که از شدت شکنجه به اندازه ی بالش زیر سر شبهای قدرتت آماسیده بود و از چرک به تعفن کشیده بود؟ یادت هست.............. "خاک بر سر مردم فراموشکار و ملتی که باز به تو رای دهد "

محمود امروز همان میرحسین دیروز است

.

اردیبهشت ۲۳، ۱۳۸۸

جنتی برای شش نامزد سیگنال فرستاد

جنتی رئیس رد صلاحیت آدمها در شورای نگهبان است
.

رقابت احمدی نژاد با هاشمی رفسنجانی

.

.

خامنه ای محمود 13 را مجددا منصوب کرد

یک دقیقه از سخنان سید علی که حدود شش ماه قبل خطاب به دولت محمود گفت .

دودقیقه از سخنرانی علی شیرگی در کردستان . او محمود 13 را منتخب میداند .


اردیبهشت ۲۲، ۱۳۸۸

پیروزی دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات 22 خرداد قطعی شد !

بر اساس نظر سنجی رسمی وزارت کشور همانگونه که در تصویر زیر می بینید پیروزی دکتر محمود احمدی نژاد قطعی است .
تمام نقاطی که در تصویر زیر به رنگ سیاه مشخص شده است
مربوط به استانها ، شهرها و روستا هایی است که به دکتر احمدی نژاد رای خواهند داد.
همانطور که می بینید استانها با رنگهای متفاوتی رنگ آمیزی شده اند . استانهای سیاه رنگ استانهایی است که
منتخب آنها 100 درصد دکتر محمود احمدی نژاد است .
.

دکتر محمود احمدی نژاد متولد شهرستان گرمسار در شرق استان تهران است ( تنها نقطه سیاه رنگ در نقشه بالا )

رقابت احمدی نژاد با هاشمی رفسنجانی

.
.

خاطرات دکتر محمود احمدی نژاد


بخش نخست :

امروز بیست و چندم ماه ربیع الاول سال یکهزارو چهارصدو خرده ای است . بعد از نماز شب با امام زمان ملاقات داشتم و در مورد چگونگی اداره کهکشان راه شیری با ایشان صحبت و نبادل نظر کردم . به ایشان گفتم روز آخر آقا ( خمینی ) منو کشید کنار و گفت اگر یک روز رئیس جمهورایران شدی بدان که حافظ منافع القاعده و حماس و الفتح و جیش المهدی خواهی بود حالا چیکار کنم ؟ امام فرمودند دهانت بوی شیر میدهد کهکشان راه شیری را فراموش کن و پشت سر مرده حرف نزن .

ساعت 5 صبح به اتفاق ضعیفه و بچه ها صبحانه خوردیم و بعد به امامت امام زمان ، نماز جماعت صبح گزاردیم .

ساعت 8 صبح پاشنه گیوه را کشیدم بالا از خانه زدم بیرون ، اول رفتم بقالی مش رجب آقا تا در جریان مسایل اقتصادی قرار گیرم . گفت گوجه فرنگی قیمتش رفته بالا اما قیمت زرشک سقوط کرده و قیمت نوره چند روز است که نوسان شدید دارد . گفتم چطور میشه تو که کارشناس اقتصادی هستی ، برام شرح بده ، گفت : بعضی از اقلام مثل واجبی و میخ طویله و کاه قیمت جهانی دارد و به دلار روسیه یا فرانک چین بستگی دارد ،اگر یورو در ژاپن زمین بخورد لیره آمریکا میکشه بالا و قیمت واجبی هم افت پیدا میکنه . تشکر کردم و به طرف کاخ ریاست جمهوری راه افتادم ...

سر راه گفتم سری بزنم به عباس نفتی و در جریان مسایل نفتی قرار بگیرم که تا چشمش به من افتاد زد زیر گریه و خلاصه ناراحت بود و گفت : این روزها نفت از من نمی خرند و میگن نفت های تو بو میدهد و خلاصه حسابی دارم ضرر میدم . سال قبل یک گالن نفت با هزار منت و دفترچه بسیج میفروختم 170 یا 180 تومن حالا به زور هم یک گالن نفت 40 تومن نمی خرند .....

ساعت 9 توی مترو بودم که دیدم یک دختر جوان با یک پسر جوان که ظاهرا دانشجو بودند پچ پچ میکنند وقتی خوب گوش دادم فهمیدم پسره به دختره میگه به مادرم گفتم که شب جمعه آماده باشه بیایم خواستگاری و... وقتی که چشمم به کفشهای دخترک افتاد دیدم متبرج است خیلی عصبانی شدم . زنگ زدم به باجناغ عزیز گفتم چه نشسته ای که امنیت اجتماعی به خطر افتاده . همه نیروهایت را جمع کن بیا اینجا که مراسم سر تراشی پسرها و در آوردن شلوار دختر ها در دستور کار است ......... ادامه دارد
.
.

نه این خوبه نه اوشون ------ لعنت به هر چارتاشون















جواب چهار کاندیدا به یک سوال ؟

.

.

ازمیرغضب تا میر حسین

جناب آقای میرحسین آیا یادتان هست میرغضب بودید...

یادتان می آید دادگاه های چند دقیقه ای و اعدامهای دسته جمعی را؟ یادتان می آید برادر زخمی را بر دوش برادر چگونه در مقابل جوخه ی اعدام می گذاشتید؟ یادتان هست تا شبی ٣٨۰ تیر خلاص شمردن زندانیان سیاسی را؟ یادتان هست گفته ی علمئ یتان را که دختران باکره به بهشت می روند؟ یادتان هست که شما مصمم بودید که دشمنانتان را از بهشت محروم کنید و به جهنم بفرستید؟ یادتان هست تجاوز به دختران جوان را برای برداشتن بکارت و محروم کردن از بهشت؟ یادتان هست که اعدام دختران مبارز چپ جوان را یک ساعت پس از تجاوز برادران شما انجام می شد؟ یادتان هست رفتن به درب منزل اعدامی و تحویل دادن ساک زندانی را؟ یادتان هست که خانواده ها از دیدن ساک عزیزشان چگونه در هم می شکستند؟ یادتان هست بردن جعبه ی شیرینی و پنجاه تومان پول به درب خانه ی دختران چپ اعدام شده را؟ یادتان هست به مادران داغ دیده شرینی ازدواج دختر اعدامی را می دادید و پنچاه تومان مهریه دختر اعدام شده را کف دست مادری می گذاشتید که دستش همچون مردگان خشک شده بود؟ یادتان هست؟ نکند فراموش کرده اید این جنایتهای غیرانسانی را؟ این تجاوزها را؟ این اعدام ها را؟ می خواهید کمکتان کنم تابه یاد آورید؟ فقط در عرض یک سال بین سالهای ۱٣۶۲ تا ۱٣۶٣ که شما در مقام نخست وزیر عضو شورای انقلاب فرهنگی بودید، بسیاری از دانشجویان به اسم «مخالف نظام» به جوخه های مرگ سپرده شدند. اسامی آنها را شاید به یاد نداشته باشید اما امضاهای ننگین خودتان را چطور؟ آقای نخست وزیر وقت و عضو شورای انقلاب فرهنگی اگر فراموش کرده اید من و رفقای من همه چیز را به یاد شما خواهیم آورد. بیایید با هم به سالهای پس از انقلاب برویم به سال ۵۹، به دهه ی شصت! بیایید اول سری به زندانها بزنیم. آنجا که سربازان گمنام آقا امام زمان «همچون دژخیمانی در گوشت سوخته ی آدمی پویایی رازی سر به مهر بودند»، آنجا که مبارزان چپ را از پا به پنکه های سقفی آویزان می کردید و می تاباندید، آنجا که شلاقهای «تعزیر» شما گوشت را از کف پای مبارزان چپگرا می کند و صدای کشیده شدن استخوان پاشنه ی پای آنها بر موزائیکهای کف بازداشتگاه ها و زندانها، گوشت از تن هر بیننده و شنونده ای می ریخت. یادت هست مهندس موسوی؟ یادت هست پاهایی را که از شدت شکنجه به اندازه ی بالش زیر سر شبهای قدرتت آماسیده بود و از چرک به تعفن کشیده بود؟ یادت هست.............. "خاک بر سر مردم فراموشکار و ملتی که باز به تو رای دهد "
.
.
.
.

اردیبهشت ۲۰، ۱۳۸۸

Free Roxana Saberi رکسانا صابری را آزاد کنید

Target: His Excellency Ambassador Mohammad Khazaee, Permanent Mission of the Islamic Republic of IranSponsored by: Care2
Roxana Saberi is an American journalist with dual Iranian-American citizenship who has been imprisoned in Iran since late January. On April 18, based on a closed, one day trial, Ms. Saberi was sentenced to eight years in prison for charges of spying for the United States, a charge the White House vigorously denies as "baseless." Ms. Saberi has been living in Iran for the past six years while reporting for National Public Radio, the BBC, ABC News and others reputable international media outlets. She was arrested in late January for purchasing wine, which is illegal in Iran, and held without charges for over a month. Iranian officials later claimed she had been working illegally without a press pass yet escalated charges to espionage. The evidence against her has never been made public. (see NPR's timeline of the case) Ms. Saberi is now on a hunger strike until her release. Her family worries for her health and safety. Please urge the Iranian government to release Roxana Saberi immediately. Polite comments will be most effective.




Your Excellency,

I am writing to express my grave concern over the imprisonment of American journalist Roxana Saberi. I am deeply disturbed by the way Ms. Saberi's case has been handled. She was arrested in late January for purchasing wine, held without charges for well over a month, yet convicted of espionage less than two weeks after being charged. Ms. Saberi was sentenced to eight years in prison after a one day, closed door trial, and the evidence against her has never been made public. United States officials stress that the charges of espionage are "baseless."I urge the Iranian government to immediately release Ms. Saberi from imprisonment. I further urge Iranian officials to make all evidence against Ms. Saberi public, to investigate and review this case per the order of the Iranian Judiciary, Mahmoud Hashemi Shahroudi, and to ensure that Ms. Saberi has access to a full defense to appeal these charges against her. Thank you for your consideration of this issue.

============





sign in here..................................................اینجا را امضا کن لطفا ................................... sign in here

.

.

سال عسل


.
.

جواب چهار کاندیدا به یک سوال ؟

.
.

اردیبهشت ۱۹، ۱۳۸۸