حق مسلم ما

اردیبهشت ۰۸، ۱۳۸۸

اعلامیه زنان خیابانی( تهران جنوب) در حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد



مرگ بر اصلاحات آمریکایی ×#× مرگ بر کروبی و موسوی
.
زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد بزرگترین حامی ما بعد از امام خمینی ( ره )

انجمن زنان خیابانی جمهوری اسلامی ایران ( شاخه تهران جنوب )ضمن فرا خواندن آحاد امت اسلامی برای شرکت در دهمین انتخابات سراسری ریاست جمهوری حمایت گستره خود را از جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد اعلام داشته ،از عموم هواداران و مشتریان همیشگی خود خواهانیم با رای دادن به معجزه هزاره سوم ،اسباب گسترش صنعت نوپای پرنوگرافی اسلامی را فراهم آورند .



بر هیچکس پوشیده نیست که خدمات جناب آقای دکتر در این چهار سال گذشته چگونه موجب رشد و تقویت این انجمن خدمتگذار گردیده ، و موجبات شادی و خوشی شما امت همیشه در صحنه را فراهم نموده است . لازم بذکر است که این انجمن در تولید و صادرات انواع زن و دختر لوند و روز پی با این سابقه کم خدمت , در آسیا به مقام نایب قهرمانی رسیده و در جهان رتبه چهارم را از ان خود نموده است .
در ادامه بمنظور روشن شدن افکار عمومی مخصوصا جوانان مجرد به گوشه ای از اقدامات شجاعانه دکتر محمود اشاره میکنیم .
.
1- این انجمن در سال 84 بعد از روی کار آمدن جناب دکترمحمود احمدی نژاد ( ع ) و قدرت گرفتن برادران سپاهیمان ( جاکش ) رسما تاسیس گردید . وبا دریافت وام زود بازده تبدیل به عظیم ترین قطب اقتصادی کشور شد .( قانون رسمی صیغه مصوب مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد دکتر محمود احمدی نژاد (ع) )
.
2-ایجاد طرح ضربتی و انقلابی مبارزه با مفاسد اجتماعی و تشکیل گشت ارشاد ، باعث شد مشتریان ما از ترس دستگیر شدن سریعتر با نرخهای مصوب ما کنار آیند و وقت مهم ما را نگیرند و ما بتوانیم سهم بیشتری به مالیات کشور کمک کنیم .
.
3-گسترش شبکه مخابراتی و راه اندازی سیستم های موبایل جدید باعث شد ، کمتر کنار خیابان الاف شویم . و از حداقل وقت حداکثر درآمد شرعی و قانونی را داشته باشیم .
.
4- تورم افسار گسیخته و فقر عمومی جامعه و فشارهای اقتصادی بر خانوار باعث شد ، ما بتوانیم جوان گرائی کنیم و به دخترکان 12 و 13 ساله هم این فرصت را بدهیم تا ابراز وجود کرده و از این موهبت الهی به کسب درآمد شرعی مشغول گردند .
.
5- صادر کردن اسکناسهای درشت تر و چک پولهای قشنگتر موجب گردید که کیف دستیمان زیاد شلوغ نشود و بتوانیم ابزار کار مناسب بیشتر و بهتری را به همراه داشته باشیم ، و شعار حق مسلم ما رضایت مشتری ، را بهتر تحقق بخشیم .
.
6- دستگیری بسیاری از زنان که خودشان را مدافع حقوق بشر میدانند . و کمپین یک میلیون امضا درست میکنند ،و مرتب توی گوش سازمانهای غربی میخوانند که زنان در ایران چنین و چنان و... باعث شد جهانیان ما را نبینند و برای بخش صادرات بین المللی ما مشکلی بوجود نیاورند .
.
7- دستگیری برادران دکتر علایی ، که در زمینه ایدز تحقیق میکردند و به مردم از خطرات احتمالی آن اطلاع میدادند و به نوعی بازار کار ما را کساد میکردند و ما را از مشتری می انداختند ، باعث شد بیزینس ما بهتر اداره شود و پول مقدس نظام اسلامی بیشتر در جریان اقتصادی کشور باشد . برادران علائی بی دین هستند مثل غربی ها و نمی دانند اگر قبل از عملیات سکس دعای جوشن کبیر خوانده شود ، اثری از HIVباقی نمی ماند .
.
8- همکاری صمیمانه دکتر محمود احمدی نژاد به عنوان یک دانشگاهی ، با مراجع اعظام به عنوان یک حوزه ای ، و در نهایت اتحاد حوزه و دانشگاه برای رسمیت بخشیدن به روزپی گری اسلامی در قالب صیغه و متعه و قوانین شرعی آن از جمله افتخاراتی است که دکتر ما ، این معجزه هزاره سوم یدک میکشد .
.
9- تبدیل کردن دانشگاه به گورستان ، با دفن شهدای گمنام در آن بسیار برای ما حائز اهمیت بود . دختران دانشجو از قبرستان میترسند و لذا به دانشگاه نمی روند و ما با آغوش باز اسلامی آنها را پذیرا میشویم . وقتی دختران نروند دانشگاه کلاسها از حد نصاب می افتد ، و پسران دانشجو از دانشگاه میزنند بیرون ، کاری ندارند مگر اینکه مشتری ما شوند .
.
10- فرستان ماهواره امید به آن دور دورها نشان داد که اولا زمین کوچک است و ثانیا هنوز در دنیا جاهایی هست که ما میتوانیم بدون هیچ رغیبی محصولات خود را به آنجا صادر کنیم .( Islamic love dolls -Real )
.
11- دکترمحمود احمدی نژاد تصمیم داشت با طرح هدفمند کردن یارانه ها ، همه ماهه پولی در اختیار جوانان بگذارد و آنها هم حتما با مراجعه به شعب رسمی ما این پول را صرف سکس میکردند و هم خودشان شاد میشدند و از افسردگی در می امدند و هم یک باقی الصالحات بود برای دکتر محمود احمدی نژاد عزیز . اما یک تعداد از نمایندگان معلوم الحال مجلس که مزدور بیگانه هستند و شاید جاسوس اسرائیل باشند و احتمالا از لابی گران آمریکایی باشند که از غرب حقوق میگیرند این طرح بزرگ را از بودجه کشوردر سال 88 حذف کردند .
.
هزاران هزار خدمت ریز و درشت دکتر محمود عزیز و زیبایمان را میشود ، که مجال وقت نیست .آیا باز هم میخواهید به یک رئیس جمهور کو پنی رای دهید یا یک پیرمرد را انتخاب میکنید که کاری از او بر نمی اید .
انتخاب ما دکتر محمود احمدی نژاد است . همه با هم روز 22 خرداد 1388 در کنار صندوقهای رای ، یکدست مینویسم محمود احمدی نژاد و از هم اینک با صدای بلند شعار میدهیم محمود جون حمایت حمایت - میخوریم جفت خایت
فاطمه گل ابریشم اسلامی -
دبیر کل انجمن زنان خیابانی جمهوری اسلامی ایران
22 فروردین 1388
..
.
.
.
.