حق مسلم ما

مهر ۲۲، ۱۳۹۰

میلیونر شدم , بدون درد و خونریزی


بله " میلیونر شدم بدون درد و خونریزی " این سخنان زنی است , که امروز متوجه شده میلیونر شده , دزدی نکرده , اختلاس نکرده , با بیت رهبری هم هیچگونه ارتباطی نداشته , متعلق به هیچ حزب و مثلا اپوزیسیونی هم نیست , از هیچ حزب و گروهی هم حمایت نمی کند , بلیط بخت آزمای او هم برنده نشده . اما او امروز متوجه شد بعد از حدود سه سال و اندی تلاش و از خود مایه گذاشتن میلیونر شده . بله همه زنان ایرانی اگر طاقت بیاورند وبه روز باشند و دل به دریا بزنند روزی روزگاری میلیونر میشوند , مشهور میشوند حتی اگر زشت باشند . میلیونر شدن آنقدرها هم سخت نیست , کمی تحمل می خواهد و کمی صبر و کمی پر رو بودن . اوایل کار می ترسیدم و دست و دلم می لرزید , بعضی وقتها هم می گفتم این چه کاری است که می کنم . اما امروز خوشحالم .

کنتور وبلاگ من نشان میدهد امروز میلیونر شده ام .
اولین پست وبلاگ من در 30 آگوست 2008 نوشته شده . با عنوان دکتر یا حکیم



پر بیننده ترین پستها در این مدت به ترتیب عبارتند از:

1 ) لینک حمایت از احمدی حمایت از فساد است . این صفحه از وبلاگ من 54231 بار دیده شده . که مربوط است به حمایت زنان خیابانی از کاندیداتوری محمود احمدی نژاد

2) لینک فاطی رجبی : غزه در خون , عادل فردوسی پور کجاست . این صفحه از وبلاگ من 42214 بار دیده شده . که مربوط است به مسئله غزه و انتقاد فاطی زلزله از برنامه فوتبالی نود .

3) لینک با کلمه گلشیفته جمله بسازید . این صفحه از وبلاگ من 36952 بار دیده شده . در این لینک سر به سر همه رسانه ها و آدم های مشهور و ... گذاشته ام .

بیشترین بازدید کنندگان از ابتدا تا حالا از آمریکا , کانادا , سوئد , انگلستان , ایران و مالزی بوده اند .

از همه کسانی که در این مدت به وبلاگ من سر زده اند تشکر میکنم . اگر نمی توانید نظر بدهید دلیلش این است که ساندیسخوران ولایت و یا زرد پوشان رجوی تشریف میارن اینجا و یک چیزها می نویسند که واقعا شرم و حیا را خورده اند و انسان را یاد حوزه علمیه و اسلام شیعه می اندازد . فقط یک مسلمان شیعه میتواند از آن حرفها بنویسد , هزار رحمت به اوباش چاله میدون . برای همین بخش نظرات را حذف کرده ام .

حالا اگه نظری دارید میتونید اینجا بنویسید , البته اگه ساندیسخور یا مجاهد خلق نیستید .