حق مسلم ما

بهمن ۲۰، ۱۳۸۷

با کلمه گلشیفته جمله بسازید !






بیش از سی نفر از مشهور ترین چهره های سیاسی- ورزشی- هنری وکتکی تا کنون جمله ساخته اند .با پوزش از همه عزیزانی که اسمشون اورده شده .


1- خامنه ای: دشمن تمام تلاشش را مصروف کرده و مخفی هم نکرده و گفته است که میخواهیم گلشیفته را بدون حجاب روی فرش سرخ آورد و اینگونه به مجاهدین راه خدا دهن کجی کند .


2- احمدی نژاد : بسم الله الرحمن ... یا ایها الذین امنو .... اصلا ما در کشورمون گلشیفته نداریم . شما میتوانید بیائید به کشور ما و ببینید که اصلا در کشور ما زن وجود ندارد . این تبلیغات صهیونیستها و لابیگری انها است .


3- رفسنجانی : رفتیم خدمت امام فرمودند اکبرو زیرساختهای سازندگی کشور را طوری بساز که اگر دشمنان ایران گلشیفته را بردند روی فرش سرخ نتوانند هیچگونه صدمه ای به زیر ساختهای اسلامی بزنند.


4- خاتمی: این که گلشیفته رفته است روی فرش قرمز بخشی از گفتگوی تمدنها است .


5- دکتر مددی ( دانشگاه زنجان ) : اگر این گلشیفته جان دانشجوی من در دانشگاه زنجان بود،اول یه دیدار با هم داشتیم بعد هم به زور اونو صیغه میکردم بعد هم یه نمره بیست میگذاشتم زیر ورقه اش


6- علم الهدی ( امام جمعه مشهد ) :یعی چه که گلشیفته رفته روی فرش سرخ ایستاده ، بشین روی فرش قرمز توی خانه ات و شوهرداری کن . تو با این سن و سالی که داری اگر خوب شوهر داری میکردی الان چهار بچه داشتی .


7- فردوسی پور ( برنامه نود ) :این هفته گذشته حرف و حدیث زیادی در مورد گلشیفته و فرش قرمز بود . حالا در ادامه سعی میکنیم با نیویورک تماس بگیریم و از خودشان بپرسیم که اصل قضیه چیه ؟ ضمنا اقای میرزا قلمدون هم در استدیو هستند که در مورد داوری این مسابقه اظهار نظر کنند ! آقای میرزا قلمدون اول فیلم را ببینیم بعد بگین خطا بود یا نه؟ ...اما اقا میرزا قلمدون روسری نداشت . خطا نیست . ...پس خدا رو شکر ختم به خیر شد ...


8- افشار ( گویند اخبار ) : در پی منویات مقام عظمی ولایت حضرت ایت الله سید علی حسینی خامنه ای و به پیشوایی بزرگ مرد شیعه جماران حضرت آیت الله خمینی قدس الله نفس الزکیه کاروان معترضان به بی حجابی خانم گلشیفته با پای پیاده از قم عازم نیویورک شدند تا با آرمانهای رهبر و امام خود میثاق مجدد ببندند.


9- چالنگی ( صدای امریکا ) : این خانم گلشیفته فراهانی از کشور انقلابی اسلامی اومدن یا این اشکال داره ؟


10- حسنی ( امام جمعه رضائیه ) : تو اگه راست میگی که گل شیفته هستی پس چرا نمیایی روی فرش سیاه نماز جمعه . اگر مسئولین یک زمین به او میدادند که کشاورزی کند او هم نمی رفت روی فرش قرمز با سر برخنه که روح امام زمان بدرد اید .


11- علی دایی ( مربی تیم ملی ) : این حق هر مربی است . من گلشیفته را به تیم ملی دعوت نمی کنم تا برود کمیته انظباتی و تکلیفش معلوم شود .من خودم روی فرش قرمز سالها توپ زدم در امارات و اروپا.


12- علی کردان (وزیر کشور ) : گلشیفته از بچه حزب الهی ها نیست . دکترای دانشگاه اکسفورد او صد در صد جعلی است چون خودم صادر کردم برایش .


13- مسعود ده نمکی (از لباس شخصی ها و مثلا کارگردان ): من مخالف هستم با گلشیفته . باید همه بتوانند بروند روی فرش قرمز در انصورت باز هم موافق نیستم ، چون بی حجابی کرده اگه دستم به او برسه تیکه بزرگه اش گوشش است .


14- ناصر اعتمادی ( رادیو فرانسه ) : آمریکا گلشیفته را روی فرش قرمز ایستانید . آمریکا به دنیا درس فرهنگی میدهد


15- تهمینه میلانی ( کارگردان ) : گلشیفته روی فرش قرمز ایستاد اما چشمانش قرمز نبود ،و این ویژگی هنر مندان ایرانی است


16- هوشنگ امیر احمدی ( شورای ایرانی امریکایی ) : من دو بار به ایران رفتم و همه مردم به من تبریک گفتند بخاطر اینکه گلشیفته در امریکا روی فرش قرمز ایستاده بود .ایرانیان خوب بلد هستند که به چه کسی تبریک بگویند


17- دکتر علیرضا نوری زاده ( کارشناس سیاسی ) : اول قرار بود خانم نیوشا ضیغمی به امریکا بیاید اما بعدا اقا میثم به اقا گفتند که چون خانم نیکی کریمی دو قلو زایده بهتر است خانم مهناز افشار روی فرش قرمز برود . گلشیفته یک دختر هنرمند و زیبا ودختر حاج میرزا ابوالفتح نامانی ایت الله و مرجع تقلید ی است که او را در زندان کتک زدند و حضرت اقا در زندان فوت کرد .اقایان اصلا دوست نداشتند که گلشیفته روی فرش برود اما دیدیم که چقدر محکم و صاف روی فرش قرمز ایستاد .


18- حمیده آرمیده ( صدای آمریکا ) : در این برنامه که وقت نداریم در برنامه های آینده سعی میکنیم با گلشیفته از نزدیک ارتباط داشته باشیم و شما هم میتونید به ما ایمیل بزنید .


19- فرنوش رام ( صدای اسرائیل ) : گلشیفته رفت روی فرش قرمز ایستاد و این در حالی است که اسرائیل بیش از دو میلیون متر مربع موکت قرمز و فرش قرمز دارد که قرار است بخشی از ان را به علامت حسن رفتار به فلسطینی ها بدهیم .


20- صادق زیبا کلام ( استاد دانشگاه ) : من چند بار مقاله نوشتم و بارها گفتم که این فرش قرمز رنگ سرخ دارد اما هیچکس نه در داخل و نه در خارج به ان توجه ندارد . گلشیفته هم یکی مثل بقیه است رفت روی فرشی که خودش هم نمیداند قرمز است یا سرخ .


21- لاریجانی ( رئیس مجلس ) : گلشیفته باید این طرح را با قید دو فوریت میداد مجلس بعد میرفت روی فرش قرمز البته حجاب اسلامی را باید رعایت میکرد


22- سردار رادان ( رئیس پلیس ایران ) : طرح امنیت اجتماعی با قدرت بیشتر در داخل اجرا میشود تا کسانی مثل گلشیفته در خارج نروند روی فرش قرمز .

23- قرائتی ( نهضت پیکار با بی سوادی ) : حدیث داریم که هروقت مالک اشتر میرفت خدمت امام روی فرش قرمز می ایستاد و خطابه میکرد ، و امام هم به او یک اشتر میداد . حالا تو ای گلشیفته رفتی روی فرش قرمز اشتر گرفتی !

24- حسین شریعتمداری ( کیهان ) : احتمالا امریکا گلشیفته را با فاطمه رجبی اشتباه گرفته است . البته من هم یک دختر دارم که اسمش گلفاطمه است .گلفاطمه من اینجاست

25- حداد عادل ( رئیس مجلس قبلی ) : فقر فرهنگی باعث برهنگی فرهنگی میشود البته اگر بدستورات اسلام توجه شود می بینیم در هیچ جای قران اسمی از گلشیفته نیامده .

26-توکلی ( مدیر سایت الف ) : من که توهین نمی کنم اما اگر از دستم بر می امد همچین فرش قرمز را از زیر پای گلشیفته میکشیدم که با مخ بخوره زمین .

27- مطهری (نماینده مجلس) : یا گلشیفته خودش استعفا بدهد و برود کنار یا رئیس جمهور او را اخراج کند یا اینکه ما در مجلس ، گلشیفته را استیضاح میکنیم .

28- صفار هرندی (وزیر ارشاد ) : حالا که دستمان به گلشیفته نمی رسد فلذا بابایش حاج بهزاد را ممنوع التصویر میکنیم .


29- پالیزدار (سخنران دانشگاه همدان ) : مافیا ی اسلامی در پشت این جریان فرش قرمز است و گلشیفته با مافیا همکاری میکند و از این راه یازده بیلیون میلیون پوند به جیب ایت الله مصباح یزدی رسیده است .

30-آرمان مستوفی (رادیو فردا ) : گلشیفته با تصویری متفاوت از همیشه رفت روی فرش قرمز ، ما به شما خبر میدهیم بقیه اش با شماست .

31-رضا پهلوی ( ولیهد دولت پهلوی): با نگرشی به کارنامۀ black و سهمناک کشتار در republic اسلامی از سال ۱۳۵۷ تا کنون، حضور گلشیفته بر روی carpet قرمز هالیوود را که نشانی از پیروزی نافرمانی مدنی در ایران بوده و نقاب از face اهریمنی رژیم برگرفته و ماهیت ضد ایرانی و واپسگرای آنرا برملا ساخته است، تبریک می گویم. I hope از این پس تمام زنان ایران زمین با حضور بر روی هر carpet قرمزی،دست به نافرمانی مدنی بزنند تا این رژیم دژخیم fall گردد.

32- کروبی ( عضو روحانیون مبارز) : اگه من خواب نرفته بودم هنوز گلشیفته در آغوش اسلام بود.

33- حسین الله کرم ( فرمانده ارازل و اوباش رهبری) : میگن زبان سرخ سر سبز بر باد میدهد اما برای گلشیفته این فرش قرمز است که این کار را میکند .ولی امر حکمش را صادر کرده اند ، برسد ایران میفرستیمش خدمت بنیانگذار . این تخصص ماست!

34- مهران مدیری ( کارگردان فیلم های طنز ) : مهم این است که برای گلشیفته فرش قرمز اهمیت نداشته باشد و گرنه چه اهمیتی دارد که مهم باشد یا نه !

35- ابوالحسن بنی صدر ( رئیس جمهور فراری ) : آن زمان که ما مسئولیتی داشتیم بحث بر سر همین خانم گلشیفته بود که انزمان بسیار هنر پیشه مشهور و معروفی بود . اقایان میگفتند سر انجام فرش قرمزدر تهران رغم میخورد .

36- مریم رجوی ( فرمانده مجاهدین خلق ): احتمالا گلشیفته در بهران اقتسادی دنیا اثیر فقر شده و پول نداشته که یک روسری برای خودش بخرد ، میتواند به صازمان ما بپیوندد و در قبال سه ثال بیگاری برای ما حتما به او یک روصری ابی رنگ خواهیم داد . شاید هم یک کلط کمری به او دادیم .

37- عبدالکریم سروش ( اسلام شناس) : فرش ایرانی در تقابل با مدرنیته به مانند گلشیفته تعریف نوینی از اسلام مترقی بر مبنای رنگ قرمز برخاسته از تقابل با جهان پسامدرن در بستر تعالیم الهی ارائه کرده که همان سرمنزل مقصود است.

38- الهی قمشه ای ( سخنران دائمی شبکه 4 ): بنا بر این همه قصه های دنیا یک قصه است اون هم قصه فرش قرمز . این گلشیفته اون گلشیفته که فکر میکنید نیست ، این گلشیفته یک شراب روحانی و عرفانی به انسان میدهد که ان گلشیفته نمی تواند بدهد . در ادبیات جهان گلشیفته یعنی قرمزGolshifteh is a red on the world و بنا بر این ،این گلشیفته هنر وحدت به ما میفروشه ، از وحدت به کثرت از کثرت به وحدت .