حق مسلم ما

مهر ۱۱، ۱۳۸۹

بدستور سید علی خامنه ای حشمت‌اله طبرزدی را حامله خواهند کرد

در سال کار مضاعف احکام مجازات آزاد مردان و زنان ایرانی مضاعف شده است .
بنا بر گزارش روابط عمومی جبهه دموکراتیک ایران و رهانا، شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی پیر عباسی، حشمت اله طبرزدی، دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران و سخنگوی شورای همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران را به ۹ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرده است.

دادگاه موارد اتهامی حشمت الله طبرزدی را اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرایم بر ضد امنیت داخلی کشور و اهانت به مقام معظم رهبری اعلام کرده است.

حشمت‌الله طبرزدی از تاریخ ۷ دی ماه ۱۳۸۸ و پس از حوادث روز عاشورا بازداشت و به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده بود. وی در اردیبهشت‌ ماه با اعتراض به اعدام پنج زندانی سیاسی که از جمله آن‌های فرزاد کمانگر معلم کرد بود، به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شد.

طبرزدی شانزده شهریور۱۳۸۹ با انتشار بیانیه‌ای اخرین دادگاه برگزار شده را غیر عادلانه خواند و گفت: «من نمی‌توانم چنین محکمه‌ای را منصفانه و عادلانه بدانم. این محکمه فرمایشی و در جهت اراده‌ی دستگاه امنیتی و در خدمت حکومت است. من البته حق خود می‌دانم از طریق محاکم بین المللی و بی‌طرف، در مقابل حکم دادگاه و رفتار دستگاه امنیتی- قضایی، حق‌خواهی و علیه آمرین و عاملین اصلی سلب حقوق و مظالم وارده، اعلام جرم و تقاضای جبران ضرر و زیان مادی و معنوی کنم.»

با توجه به حضور احمد رضا رادان و شرکا در زندان , 9 سال زمان مناسبی است تا ده بار این آزاد مرد را حامله کنند . سید علی خامنه ای بعنوان رهبر تروریستهای جهان و دبیر کل سازمان حامله کردن آزاد مردان ایرانی در صدور رای صادره دستورات کافی را مبذول داشته اند .