حق مسلم ما

شهریور ۱۰، ۱۳۸۷

ماه مبارک رمضان و خرمای احمدی نژاد


خرمای معروف احمدی نژاد از اینگونه درختهای نخل تولید میشود . این خرما همان حق مسلم است که هم هسته دارد و هم انرژی بعبارت دیگر وقتی میگوئیم انرژی هسته ای حق مسلم ماست یعنی خرما حق مسلم ماست . آنهم از نوع خرمای احمدی نژادی (خرمای مصری به نقل از اقای دکتر عوضعلی کردان) .
البته اقای دکتر محمود احمدی نژاد یک نوع خرمای دیگر هم دارند که ما نمیتوانیم در مورد ان حرف بزنیم چرا که در تخصص ما نیست .گویند این خرما مخصوص خواص است و فقط کسانی مانند فاطمه رجبی و عشرت شائق که آنرا تناول کرده اند میتوانند در آن مورد سخنوری کنند .
فاطی خانم مدتها قبل بعد از خوردن خرمای مخصوص اقای دکتر محمود فرمایش کردند که محمود معجزه هزاره سوم است .
نوش جانشان

اهل کوفه


ما اهل کوفه نیستیم

آقا تنها بماند

مگر آقا بمیرد

آقا تنها بماند

ما بچه حزب الهی ها در مصر خرمای احمدی نژاد را خوردیم



عوض علی کردان وزيرجدید كشور و جاعل مدرک دکتری آنهم ازمعتبرترین دانشگاه اروپا و یک بیمارجنسی که بدلیل تجاوزجنسی زندانی بوده است، به جای آنکه زبان درکام بکشد و خود را ازنظرها پنهان کند، به قزوین رفته و درآنجا فرموده اند که ما "بچه حزب‌اللهي‌ها" ويژگي‌هاي بسيار مثبت و ارزنده دولت احمدی نژاد هستیم و موجب شدیم که رفتاربا نیروهای حزب الله بهترشده است و حزب اللهی های دبش و حلال خورها روی کارآیند. (اگرفرزندان راستین الله نیروهای دبش و حلال خورهایش اینها هستند، براستی که به گفته آیت الله منتظری بدترین ضربه به دین و اسلام توسط سران جمهوری اسلامی زده شده است.) این «بچه حزب اللهی» طبق توصیف خوداو، درقزوین فرموده اند که ما خیلی درجهان محبوبیم و وقتی كه به قاهره رفته بوديم خرماي احمدي‌نژاد به ما دادند.

این جاعل مدرک همچنین درنمازجمعه قزوین فرموده اند اما تنها درمصرنیست که به ما واحمدی نژاد علاقه نشان می دهند بلکه بنده به هلند رفته بودم یک مسئول هلندی به ما گفت، ما به رئیس جمهوری شما عشق مي‌ورزيم». این «بچه حزب اللهی»، به قول خود، نام این مقام ارشد هلندی را که با این بیمارجنسی ملاقات کرده و به احمدی نژاد ابرازعشق کرده! نبرد. اما نشان میدهد که اوهم ازقماش احمدی نژاد است که هرجا میرود می گوید، صف کشیده بودند که محمود محمود بگویند و با ما عکس بگیرند- ازنوع عکس اتفاقی یک فلسطینی آمریکائی شده آنهم درفرودگاه بغداد که احمدی نژاد آنرا «ملاقات یک فرمانده ارشد آمریکائی با خود» توصیف کرد و بعد نیزگفت، می خواستند ما را بکشند. ولابد بعد ازسفرپیش روی احمدی نژاد به نیویورک باید درانتظار داستانهای جدید هزارویکشب این هذیان گویان باشیم.

رئیس دولت مقتدر کیست


مسابقات کشوری شهوت رانی در مقعد مطهر برگزار شد


با حضور رئیس دولت و جمعی از بزرگ مردان لشگری و کشوری مسابقات شهوت رانی

به اتمام رسید و برندگان آن برسکوی قهرمانی ایستادند
و به امت اسلامی عزیز و همیشه در صحنه

معرفی شدند

بهشت را به بها میدهند نه به زور




شهریور ۰۹، ۱۳۸۷

بایگانی وبلاگ حق مسلم ما

آلبوم شماره 1 قدیمی ترین و آلبوم شماره 20 جدیدترین لینکهای وبلاگ را در اختیار شما می گذارد . اولین پست این وبلاگ در آگوست 2008 نوشته شده است . این وبلاگ هر روز مطلب جدید دارد .























شناسنامه وبلاگ


نام وبلاگ :حق مسلم ما
تاریخ تولد : 30/Aug/ 2008
نویسندگان : شیرین - بهنام - شروین ( اسامی مستعار است ) 
روزانه : سیاسی/ فرهنگی /هنری/ اجتماعی /اقتصادی /هنری/ ورزشی/ همه چیز

شروین , مباحث ورزشی مخصوصا فوتبال - فیلم و سریال - بخش 18+ - را دنبال میکند و می نویسد و ...
بهنام , مباحث سیاسی اجتماعی اقتصادی را می نویسد و ...
شیرین , مباحث فرهنگی , خانواده  ,  زنان , طنزها و عکسها و فیلم های کوتاه انیمیتوری را می نویسد و...
نویسندگان این وبلاگ در سه کشور متفاوت با فاصله زیاد زندگی میکنند . 
نویسندگان این وبلاگ هر سه به جمهوری اعتقاد دارند و حکومت فردگرا , موروثی و مادام العمر چه از نوع شاهی باشد مثل  عربستان و اردن و چه از نوع جمهوری مثل سوریه و ایران را نمی پذیرند .
ما جمهوری خواه , لیبرال دموکرات سکولار هستیم .
اپوزیسیونهای تمامیت خواه و خود بزرگ بین را هم حمایت نمی کنیم , وبلاگ ما سبز است اما نه سبز میرحسینی اگر چه برای شجاعت اقای موسوی احترام زیادی قائلیم , اما بازگشت به دوران طلائی امام را قبول نداریم , ما به زندگی فکر میکنیم نه به اعدام  . بطور خلاصه ما سبز جمهوری خواه لیبرال دموکرات سکولار هستیم !
شما هم می توانید به ما بپیوندید ! در بخش نظرات کامنت بگذارید