حق مسلم ما

بهمن ۰۴، ۱۳۹۴

آقای کفاشیان چرا استعفا نمی دهی ؟ چرا مایلی کهن را خلع ید نمی کنی ؟


مقایسه کنید شخصیتی که کارلوس کیروش به تیم ملی بزرگسالان ما داده است و سه سالی که به هیچ تیم آسیایی نباختیم و صدرنشین بی چون و چرا در آسیا هستیم، با آقایان پرمدعا و البته بی‌دانش و هوچی‌گری که در چهار بازی دو باخت داده اند و در جواب اینکه چرا به قطر باختید، روضه می‌خوانند و می‌گویند در عوض ما رختکن را تمیز کردیم.

در جواب باید گفت آقای مایلی‌کهن، عزیزانی هستند که مسئول نظافت رختکن‌ها هستند و برای این کار پول دریافت می‌کنند، کار شما قبل از نظافت‌کردن کار فنی کردن است که متاسفانه در این کار موفق نشدید. کاش ایشون در همون حوزه‌ی مورد علاقشون نظافت مشغول به کار میشد و دست از سر فوتبال ملی ما برمی‌داشت.
آقای کفاشیان با احترام به تمام کارگران محترم شهرداری و تمام عزیزان رفتگر شهری که اگر یک روز نباشند تمام دنیا را کثافت و بیماری پر میکند . این مرتیکه  پاچه خوار ولایت  یا بهتر بگویم این احمدی نژاد فوتبال ایران را باید به همان شغل اصلی اش هدایت کرد . اگر قدرت این کار را ندارید بروید و فوتبال را به خانواده فوتبال بسپارید .
این مرتیکه مایلی کهن رفته بود زندان و یک کسانی رفتند و ریش گذاشتند و ضمانت دادند و ... این مرتیکه را از زندان آزاد کردند تا فاتحه تیم امید کشور را بخواند . فساد فساد فساد فساد فوتبال را برداشته است .
نتیجه همه این کثافت ها و فسادها .... حذف از المپیک است .
فقط جوانان ایرانی با حضور در ورزشگاههای کشور و شعار دادن میتوانند کفاشیان و سایر رانتخوران فوتبال را بیدار کنند .
توپ تانک فشفشه ------- مایلی کهن ... کشه !