حق مسلم ما

دی ۲۷، ۱۳۹۴

میزان رای من است

اخبار حکایت از رد صلاحیت گسترده چهره های اصلاح طلب  دارد . بنا به آمارهایی تا 80 درصد از اصلاح طلبان از سوی شورای نگهبان رد شده و تا به این لحظه در اکثر شهرستان های کوچک فقط اصلاح طلبان رد صلاحیت شده اند .

هر رای در این انتخابات یعنی رای به نظام دیکتاتوری سید علی داعشی خامنه ای  . حسن کلید برای داغ کردن تنور انتخابات و بازی انتخاباتی  و صحبت با علی چلاق موفق خواهد شد کسانی مثل علی مطهری را آزاد کند , اما ما نباید گول بخوریم و در انتصابات مجلس به اسم انتخابات شرکت کنیم .

برای دیکتاتور سید علی خامنه ای فرقی ندارد که چه کسی با چه میزان رای نماینده مجلس شده باشد . شرکت ما در انتخابات یعنی مشروعیت بخشیدن به دیکتاتوری اسلامی , سید علی خامنه ای به تعدادی بله قربان گو نیاز دارد تا بتواند مجلس فرمایشی خودش را برای چهار سال دیگر تمدید کند . برای حکومت سید علی خامنه ای هیچ فرقی ندارد که کدامیک از کسانی که تائید صلاحیت شده اند به مجلس برود . آنها که مدام دم از «انتخاب میان بد و بدتر» می‌زنند بدانند از این انتخابات، آبی گرم نمی‌شود، بیعتی دوباره با نظام فقهی - مصلحتی، برقرار می‌سازند. تنها راه فرج، سرنگونی این نظام است و یکی از ساده‌ترین راه‌ها و نیز یکی از وظایف اخلاقی تک‌ تک ما، عدم مشارکت در انتخاباتی است که بخواهیم یا نخواهیم و بپسندیم یا نپسندیم، اعلام بیعت و مشارکت با نظام جنایت و جهل و جنون و فساد و خیانت در امانت خواهد بود. پس برای رسیدن به فرج، حتا نیازی به خواندن «دعای فرج» هم نیست! ساکت و ساکن و آرام، در گوشه‌ای «بنشینیم و صبر پیش گیریم و دنباله‌ی کار خویش گیریم»، به امید روزی که بتوانیم برای تحقق امیدهای بزرگ ایران و ایرانیان، از سکوت و سکون و آرامش خفت‌بار و خفقان‌آور قبرستان، به‌درآییم و به باغ و مرغزار آزادی، دموکراسی و حقوق بشر، اندر آییم.