حق مسلم ما

اردیبهشت ۱۱، ۱۳۹۴

اگر جنگ شود چه کسی از اسلام دفاع خواهد کرد ؟


جو بايدن، معاون اول ریيس جمهوری آمريکا، با تاکيد بر حمايت ايالات متحده از اسرائيل، گفته که حمله به ايران «ريسکی است که هنوز امکان دارد انجام آن را بپذيريم» و افزوده است که چنین اتفاقی «اگر لازم باشد رخ می‌دهد».

شهاب‌الدین چاوشی٬ معاون سیاسی استاندار تهران گفته ۹۰ درصد جوانان کشور از اسلام و احکام آن فاصله گرفته‌اند. چاوشی این مطالب را در دفاع از سخنان حسن روحانی درباره وظایف پلیس بیان کرده است.به گفته وی اگر در جمهوری اسلامی هرکس بخواهد هر طور که اسلام را می‌فهمد اجرا کند، دین اسلام را به «ملعبه‌ای» برای «هوس‌های سیاسی» تبدیل می‌شود. وی افزوده در گذشته کسانی که می‌خواستند بر اساس تشخیص خود اسلام را اجرا کنند با قتل‌های‌های زنجیره‌ای «اعتبار» و «حیثیت» حمهوری اسلامی را نشانه رفتند. این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد از عملکرد مقام‌های جمهوری اسلامی پرداخته و گفته این نوع عملکرد‌ها باعث شده نود درصد جوانان از اسلام برگردند .

با توجه به سخنان جو بایدن که گفته اگه لازم باشه با ایران میجنگیم ( اگر چه این حرفها یک جوک سیاسی است ) , و اگر سخنان شهاب الدین را فرض بگیریم که نود درصد جوانان ( به تعبیر ما 98 درصد ) از اسلام برگشته اند , حال این سوال مطرح میشود که در صورت جنگ تخیلی و فرضی چه کسانی از اسلام دفاع خواهد کرد ؟

نمیدونم چه کسی از اسلام دفاع خواهد کرد ؟ شاید هم این بچه پولدارها که سربازی رو میخرن اون موقع مثل بچه های خامنه ای و رفسنجانی که در جنگ با عراق در خط مقدم بودند برن جنگ و بجنگند ..... !
 اگر کسی فکر میکنه ایرانی ها غیرت ایرانی شون گل خواهد کرد و خواهند جنگید , یا غیرت نمی دونه چیه یا ایرانی ها ی امروزی که در دامان اسلام بزرگ شده اند و همه چیزشان اسلامی است را خوب نمی شناسد . در سالهای گذشته آنچنان مردم ایران متحول شده اند که بارها و بارها همه کارشناسان داخل ایران و خارج از ایران شوکه شده اند , مراسم فوت آقای پاشایی و حضور مردم در خیابان نمونه ای از همین تحولات بود که هیچکس انتظارش را نداشت .
اسلام همچین شاشیده بر همه ایران  که دیگه حس وطن پرستی و غیرت هم بی رنگ و کم رنگ شده ...... !

شاید این فیلم مستند بتواند پاسخ این سوال را بدهد, شاید هم نه !