حق مسلم ما

مهر ۲۶، ۱۳۹۳

از بی عرضگی ماست که به صورت خواهرانمان اسید می پاشند !


امروز در اصفهان همه از اسیدپاشی به زنان حرف می‌زنند. فضای ترس و رعب در میان مردم موج میزند , عوامل نیروی انتظامی مثل شلغم  به این حرکات از پیش طراحی شده هیچ واکنشی نشان نمی دهند و به مردم توصیه میکنند حجاب را رعایت کنید تا مورد هدف قرار نگیرید . در بین مردم اصفهان دهان به دهان می چرخد که سید علی خامنه ای با این عمل موافق است که هیچ خودش پاشیدن اسید به صورت زنان را مباح اعلام کرده .  برخی از فتوای شرعی مصباح یزدی و ناصر مکارم شیرازی در این مورد حرف میزنند . در ده روز گذشته به طور متوسط هر روز یک زن (و یا شاید بیشتر) مورد هجوم اسیدپاشان قرار گرفته است.
انصار حزب الله و یاران روح الله در حمایت کامل سید علی به امامت مسعودهای دهنمکی و حسین های الله کرم با موتور حمله می‌کنند و تمام موارد در خیابان‌های پرتردد اتفاق افتاده که ناظران بسیار داشته باشد.  این یک حمله سازمان‌یافته ولایتمداری به زنان است. از همه خانم‌هایی که در اصفهان زندگی می‌کنند خواهش می‌کنم شیشه‌های اتومیبل خود را باز نکنند، مواظب موتورسوارها باشند و با هوشیاری در خیابان‌ها تردد کنند. حتی در وسایل نقلیه عمومی کنار شیشه‌های باز ننشینند و یا  شیشه را ببندند. به هیچ وجه به موتورسواری که به شیشه اتومبیل آنها می‌زند و آدرس می‌پرسد یا قصد سوال دارد، پاسخ ندهند. مواظب خودمان باشیم. به نظر می‌رسد به زن بودن متهمیم.»

این از بی عرضگی ما مردم است , تا پاسخ اسید پاشان ( داعشیان ایران - ولایتمداران علی  ) را با اسید پاشی متقابل ندهیم , باید منتظر باشیم تا هر روز مادر و خواهرمان  با ترس و لرز روزگار بگذرانند . باید همت کنیم و پاسخ قاطعی به آخوندها و عوامل داعش مسلک شان بدهیم تا بفهمند راه قدس از کجا میگذرد .
سید علی خامنه ای و سایر تروریستهای اسلامی ایران از هیچ کوششی برای خانه نشین کردن زنان دریغ نخواهند کرد , پاسخ مسلمانان احمق تروریست را باید به سبک و صیاق خودشان داد .
جوانان اصفهانی و تمام جوانان ایرانی در جای جای ایران  بجای نشستن پای سفره مواد مخدر و مشروبات الکی و نگاه کردن به صفحه تلویزیونی که از آمریکا و بریتانیا برایمان برنامه فارسی پخش میکنند , باید همت کنند و درسی به آخوندهای فتوا دهنده و انصارها و عوامل انتظامی شلغم صفت خمار بدهند که پیرمردان 110 ساله قم بفهمند فتوای اسید پاشی یعنی چه ؟؟؟
آگاه باشید که نه دولت پادشاهی انگلیس و نه حکومت سرمایه داری آمریکا , دلشان به حال ما نسوخته بلکه چهار ایرانی سست اراده را پیدا کرده اند تا در تلوزیون و رادیوهای فارسی زبانشان برنامه های استعماری و استبدادی آنها را برایمان نشخوار کنند و همه را دعوت به آرامش و عدم خشونت کنند . مردم بنشینند و ببینند که چگونه حکومت تروریستی علی چه بر سر زنان و دخترانشان می آورد . 
مرگ بر سید علی و آل علی !