حق مسلم ما

مرداد ۱۶، ۱۳۹۳

سرایدار یک مجموعه آپارتمانی توسط سپاه پاسداران سید علی کشته شد



 درپی انتشار خبر دستگیری جیسون رضاییان ( خبرنگاران ایرانی آمریکایی روزنامه واشنگتن پست  )  و همسرش یگانه صالحی و بی خبری از وضعیت این دو خبرنگار ایرانی - آمریکایی، مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه با اعلام این که تابعیت دوگانه در جمهوری اسلامی معنایی ندارد، ازپیگیری فنی و پیشروی مراحل بازجویی آنان خبر داد.
همزمان با انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن نگهبان خانه ( سرایدار )   در اثر درگیری این شخص با ماموران هنگام ورود به منزل این مساله ابعاد تازه ای یافته است. بر اساس گفته یک مقام امنیتی آگاه، در زمان حمله نیروهای امنیتی به منزل رضاییان و همسرش، نگهبان ساختمان با افرادی لباس شخصی مواجه می‌شود که در حال ورود به ساختمان هستند.
نگهبان ساختمان از آنها درباره هویت‌شان سوال می‌کند که ماموران سپاه پاسداران به جای نشان دادن حکم بازداشت، با وی درگیر می‌شوند، سپس با شوکر الکتریکی روسی  به او حمله می کنند، در نتیجه نگهبان دچار مشکل تنفسی شده و جان می‌دهد.
  خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که با اعمال فشار بیت رهبری بدستور سید علی خامنه ای , خانواده فرد کشته شده نیز  سکوت کرده‌اند.

سپاه پاسداران سید علی مجهز به شوکر الکتریکی آنتو 127 هستند که ساخت  کشور روسیه است و بسیار کشنده و مرگبار , تا بحال  هزاران معترض روس در اعتراض به حکومت فاشیستی , دیکتاتوری پوتین در روسیه طعم تلخ این شوکر ها را چشیده و بسیاری از آنها راهی دیار باقی  شده اند .